| | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 16:57 | |
| | Ahoj
Blíží se mé narozeniny na které jsem si vyprosil IFly 737.Byl jsem zvyklý na PMDG 737-600/700 takže když jsem ji nainstaloval,čuměl jsem jak puk.Dneska sem se na ni chtěl podrobněji podívat a udělat si nějaký kratší seznamovací let.Ale mám hned dva problémy:
1) Proč mi nejde zmáčknout tlačítko LVL Change na MCP panelu ?Mám nastavený kurs,výšku,po vzletu zapnu CMD A a HDG ale nemůžu zmáčknout LVL,jen Altitude hold.
2) Proč když do FMC nastavím trasu například z LKMT-LKPR se mi trasa na displeji na palubní desce nezobrazí ?
Jak říkám,jsem zvyklý z PMDG takže to může být úplně jinak...
Díky moc ! |
| |
|
| | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 17:14 | |
| | V první řadě tě asi každý odkáže na údajně velmi pěkný a podrobný manuál A pak na různých fórech je vypsán obrovitánský seznam nefunkčních nebo špatně funkčních věcí, na jejichž odstranění by měl developing team iFly teď pracovat. |
| |
|
| | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 17:16 | |
| | No joo,jenže manuál má 575 stran Né,já se do něj díval ale nic o mých problémech jsem nenašel... |
| |
|
| | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 17:29 | |
| | Na problém č. 1) Máš zapnutý A/T?? Problém č. 2 nevím.. |
| |
|
| | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 17:30 | |
| | Ano,A/T mám zapnutý,jak při zapnutém tak při vypnutém A/T nic... |
| |
|
| | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 18:53 | |
| | 1. Divne, tenhle problem nikdo nemel. Jestli mas nejake plynove paky, zkus je vypojit, jestli se s tim nehadaji
2. Musis zapnout 2 IRS do pozice NAV, a potom v FMC zadat aktualni GPS pozici |
| |
|
| | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 18:58 | |
| | Mám Saitek pro flight yoke.
No ale když jsem se díval na Youtube na videa tak taky nikdo neměl zaplé LVL Change.A normálně letěli... |
| |
|
| | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 19:22 | |
| | Mne LVLCHG normalne funguje. |
| |
|
| | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 19:26 | |
| | No,to mě už taky,zkalibroval jsem joy.
Teď ještě dořešit problém dva.Ale dám ruku do ohně za to že to je moje chyba |
| |
|
| | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 19:13 | |
| | Pošli screen. Bez něj se dost těžko odhaduje co máš za problém. |
| |
|
| | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 19:38 | |
| | Tohle mi to udělá když chci pod TO napsal letiště-v tomhle případě LKMT.Nemůže to být třeba neaktualizovanou databází ? |
| |
|
| | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 19:41 | |
| | sice som uz fmc-cko nevidel dlhsiu dobu ale si si isty ze do route sa pise letiste ? |
| |
|
| | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 19:46 | |
| | No,bod tam napsat jde.Na PMDG jsem tam psal i letiště Říkám že nejsem zvyklý a že je to asi jinak.Tak si přečti to co se piše nad tebou než něco plácneš. |
| |
|
| | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 19:53 | |
| | Je ten IFly náročnější než Wilco Airbus Volume 1?
Dík |
| |
|
| | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 19:56 | |
| | Nevím,Playstation nelítám |
| |
|
| | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 20:18 | |
| | Tak jsem to zkoušel dál.VOR body tam normálně napíšu,ale na PMDG(Wilco to tak má myslím taky) jsem byl zvyklý po všech bodech co jsem vypsal napsat letiště.Tady mi to napíše NON IN DATABASE |
| |
|
| | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 20:27 | |
| | Letiště začátku a konce se zadává na předchozí stránce (stisk PREV) vlevo a vpravo nahoře. |
| |
|
| | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 20:33 | |
| | Tady to mám nastavené |
| |
|
| | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 20:40 | |
| | Tady je cesta do Brna.Do HLV vede čára ale od HLV do LKTB ne,protože nejde zadat pod ten HLV jak jsem byl zvyklý z PMDG.Je to normální ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 20:43 | |
| | Ano je to normální... Hele nechceš si raději pročíst manuál? Za HLV ti nic už nepovede ,protože nemáš vyplněnou dráhu na přistání a ani příletovou trať tak asi těžko tam bude vedené dál... U PMDG to tak šlo... u iFly ne... je to postavené víc na real než u PMDG. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 20:52 | |
| | Teď jsem se v tom ztratil taky, to jako u pravého FMC nejde zadat další bod trasy, pokud jsi přeletěl nad nějakým STAR bodem cílového letiště ? To by mohl být pěkný podraz...
Normálně se tam samozřejmě už nic nepíše a zbytek bys psal v sekci DEP/ARR... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 21:08 | |
| | Už to chápu ! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 14. 9. 2010 / 15:47 | |
| | je to jako u ATR od Flight1..tam taky nejde letiste zadat do kolonky TO |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 14. 9. 2010 / 16:58 | |
| | Jo takhle. Ale to je taky celkem blbost, protože třeba v rusku se klidně používají jako bod trasy letiště... 747 mi to obvykle neschroustala přes syntax route > letiště, ale jen přes route > předchozí bod > direct > letiště... :-/ |
| |
|
| | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 22:30 | |
| | No chci se ujistit ty letíš do BRNA z OSTRAVY když teda jako že jo tak v předchozím snímku to máš vyplněno na opak departure LKTB destination LKMT |
| |
|
| | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 14. 9. 2010 / 06:55 | |
| | Ne,ten screen už byl z LKMT do LKTB |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 14. 9. 2010 / 07:10 | |
| | Teda jinak,ten první screen kde je FMC je z LKTB do LKMT a ten screen s displejem už je LKMT-LKTB. |
| |
|
| | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 20:44 | |
| | Co ti teda nejde? Teď bys měl nacvakatnějaký bod do route na další stránce, tady nejlíp HLV a pak by to mohlo jít, teď si nejsem absolutně jistý, ale třeba PMDG 747 chce před aktivací vyplnit ještě cruise level a myslím, že i hmotnosti... |
| |
|
| | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 13. 9. 2010 / 20:46 | |
| | No,teď už to jede,teda problém vyřešen.Kubo,bude to tak,u PMDG šlo přidat letiště takže mě to zavedlo až k němu.Tady teda musím zadat dráhu,je to tak ?Za HLV to končí.
Dobře.
Jdu studovat a lítat.
Dík všem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 14. 9. 2010 / 14:56 | |
| | Ono jde o to, že od toho bodu HLV vede jakási trať nazvaná příletová trať (STAR) a tu bys měl nějak dodržet |
| |
|
| | | IFly 737- další dotaz 14. 9. 2010 / 09:59 | |
| | Ahoj, asi mě ukamenujete, ale mám problém s tím, když si v iFly configuration manageru nastavím např. u B738 množství paliva, nákladu a lidí, dám update, tak se mi to potom, když zapnu FSku a zvolím si ho nějak neprojeví. V load manageru v FSce mi to píše klasicky full load... nevíte, kde dělám chybu? Díky za odpověď. |
| |
|
| | | | IFly 737- další dotaz 14. 9. 2010 / 10:51 | |
| | Dělalo to od začátku ? Jaký máš operační systém ? Neříká manuál nic o tom, zdali se to má loadovat se zapnutou FS nebo vypnutou ? |
| |
|
| | | | | IFly 737- další dotaz 14. 9. 2010 / 11:31 | |
| | Vyřešeno, díky Já jsem to loadoval bez zapnutý FSky! |
| |
|
| | | | | | IFly 737- další dotaz 14. 9. 2010 / 14:38 | |
| | No, mne to funguje i bez FSky...defaultne po instalaci je tam 0KG paliva v tom jejich loaderu, a ja mam defaultne v FSce pro vsechny era nastaveno asi 50% v nadrzi, tak sem cekal ze tam neco bude, a ono nic...tak mi chvilu trvalo, nez sem prisel na to, proc mi nejde nastartovat APU Takze jak rikam, melo by to fungovat i bez zaple FSky. |
| |
|
| | | | | | | IFly 737- další dotaz 14. 9. 2010 / 14:50 | |
| | A jak jsi nastavil pro všechna éra 50% paliva? To se musí jedno po druhym, nebo to jde i nějak hromadně? |
| |
|
| | | | | | | | IFly 737- další dotaz 14. 9. 2010 / 14:56 | |
| | Uděláš to u jednoho a pak ten let uložíš jako defaultní, tzn. že se ti vždy načte první let ten, který sis uložil s tím daným množstvím paliva a jakmile změníš cokoliv (letadlo, místo atd.), tak už ti zůstane to nastavení z toho defaultního letu (např. se dá tak éro i vypnout a začínat s vypnutým - ale tohle nefunguje u mnoha placených a kvalitnějších addonů) |
| |
|
| | | | | | | | | IFly 737- další dotaz 14. 9. 2010 / 15:44 | |
| | A joo, takhle, to by šlo, zase jsem chytřejší, díky mooc. A jde to takhle řešit i s PAX?
Tam už se to asi řeší jinak, ne? Protože kaštani nejsou na procenta, ale na kila. |
| |
|
| | | | | | | | | | IFly 737- další dotaz 14. 9. 2010 / 15:54 | |
| | Jen doplnim, ze defaultni let VZDY ukladat jen s defaultnim erem, doporucuju klasickeho/klasicke/klasickou cessnu/cessno |
| |
|
| | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 13:34 | |
| | Zdravím,
1. nevíte prosím čím to, že letadlo nedrží rychlost?
Screen přiložen
2. Pokud zadám desc now spadne celá fs s chybou ifly737-800.gau
je to nějaký bug nebo jen chyba u mě?
Děkuji |
| |
|
| | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 16:42 | |
| | No, k rychlosti, ve speed policku mas 0, coz je divne, nemelo by to jit pod 100...nastavit nejaky vyssi cislo tam nejde? Prepnout na mach taky ne?
K CTD pri DES NOW...mas nainstalovany interim patch? ten to resi... |
| |
|
| | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 16:50 | |
| | Ted se jeste koukam, ten obrazek a kdy ti to nedrzi tu rychlost, to je na VNAV? Pri VNAVu by policko speed nemelo obsahovat zadny cislo. A pokud prejdes na speed mode, pak rychlost drzi? |
| |
|
| | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 16:58 | |
| | No a jeste je tam imho jedna vec podstatna, a to pripnuti N1 modu, ktery letadlu rika, ze ma jit na maximalni dostupny tah. Zapinals ho sam, nebo se zaplo samo? |
| |
|
| | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 18:06 | |
| | N1 mod se zapnul sám. Když jsem ho vypnul tak rychlost stoupla ještě mnohem víc až už to na mě řvalo. Tak jsem ho zase zapnul. V poli speed není 0, ale je to 8 a pořád bliká a to pouze při prekročení rychlosti jako na snímku. Jinak letím na autopilota a v poli rychlost by nemělo být nic, pokud by tedy vše bylo v normálu. Podle CRZ by měla rychlost .77 mach,což také je, ale podle PFD je to moc.
K tomu des now, čím že to opravím? Resp. kde to vemu?
Díky |
| |
|
| | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 18:22 | |
| | Aha tak snad toto:
The Interim Patch What is Included.
Before I post the details of what is included in the Interim Patch, I would like to thank Jiangwei and his team at iFly. The 737NG was released two weeks ago, little did they know what was about to happen.
Since the release the team have worked hard to address the major issues and made my job easy. They appreciate the knowledge of the users here and have been keen to use that to provide their customers with the best aircraft possible. I would also like to thank the guys that came forwarded and tested the patch regardless of the risks to their own setups.
In a few hours we hope to make the patch available for everyone, this is subject to last minute changes we need to make but we are very close to being able to making the patch live.
The fixed issues are :-
1. OOM problem
2. CTD when input route data in the RTE page 2/2
3. Sometimes, the plane CTD when LNAV to the last waypoint.
4. Add real CDU font
5. Can't track HOLD pattern.
6. The ECON speed may freeze to M0.77
7. The FD go-around mode can't be engaged
8. The overhead IRS display may display incorrectly.
9. Push "DES NOW" at CDU DES page didn't illuminates the EXEC light.
10.TCAS still can pass test when IRS is not working.
11.REVERSER light didn't illuminate when the thrust reverser is commanded to stow
12.After entering REF airport in the POS page and goto RTE page, the REF airport will automatically display in the scratchpad
13.The panel status can't be saved.
14.Flaps Up Airspeed changes to VREF+70
15.Enter the cruise altitude in the PERF INIT page will illuminates the execute key.
16.If command pitch and roll modes are not engaged, the F/D command bars do not appear.
17.The Master (MA) Flight Director Indicators illuminated incorrectly when A/P and F/D are all engaged.
18.The progress page 2/4 displays wind date incorrectly.
19.Some logic errors in pressurization system.
20.The passenger signs will not working without electric power.
21.The "BAT DISCHARGE" illuminated incorrectly.
22.The thrust mode is CLB during descent. Now, it is CRZ.
23.The thrust mode is TO during go-around. Now, it is GA.
24.The plane can't track LOC very accurate at high magnetic declination.
25.The N1 mode can't engaged correctly without entry weight date into CDU.
26.The BBJ2 use default 737's sound package.
And more.....
|
| |
|
| | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 18:30 | |
| | Jo, ale kde ten patch mám vzít? |
| |
|
| | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 19:32 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 19:38 | |
| | Hm tak to tam nějak nemůžu najít, už tam jsem hodku a nic. |
| |
|
| | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 19:44 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 21:02 | |
| | Díky už to mám.
K tomu éru ještě jedna věc. Při pojíždění musím dát N1 přes 40% , aby se letadlo vůbec rozjelo. Je to normální, mě se to zdá moc.
Díky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 21:07 | |
| | ...staci si vybrat silnejsi motor v tom Configuration manageri... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 21:30 | |
| | Tiez by som poprosil o pomoc. Nechce mi takisto drzat rychlost ani VNAV-om, ani SPEED ani LVLCHG-om. Mám zapnutý autopilot aj Auto throttle a mám nahodený aj patch. Ďakujem za pomoc. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 21:34 | |
| | ...asi treba pockat na dalsi patch :-/ |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 23:27 | |
| | Hele, projdi si nejdriv ty fora poradne, hlavne se podivej na BUGLIST pro SP1, tam mas vysoke N1 potrebne pro pojizdeni uvedene na seznamu planovanych oprav, a jeste mnohem vic, na co by ses driv nebo pozdeji zeptal tady |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | IFly 737-pár dotazů 15. 9. 2010 / 23:47 | |
| | Už vyriešené. Som cez FSUIPC throttle packy zmazal nastavenie. |
| |
|
|