FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 19. 2. 2025, svátek má Patrik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO Jeden příspěvek | Celý strom
Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   12. 9. 2010 / 17:55
Žaba   
Byl jsem se podívat na akci zmíněné v názvu příspěvku. Co dodat, počasí bylo skvělé a letadla létála stejně tak

44879 B / 600 x 450 / Boeing Staerman N43GK  1024.jpg
42911 B / 600 x 450 / Bucker Jungman OE ARP Petr Jirmus 1024.jpg
12793 B / 600 x 450 / L410 OM-PGB  průlet na jeden motor 1024.jpg
36370 B / 600 x 450 / Richard Santus na letounu Zlin 50.jpg
36283 B / 600 x 450 / Texan II N6972C 1024.jpg
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   12. 9. 2010 / 18:30
Warp10
Pěkný, hlavně, že vyšlo to počasí ...
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   13. 9. 2010 / 09:20
FSPilot   
Paráda Chudák noha u toho pilota 410tky
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   13. 9. 2010 / 09:43
Helicopter pilot
Proč noha? )
To nevypadá, že by měl směrovku nějak extra do strany kvůli tomu motoru )
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   13. 9. 2010 / 09:46
FSPilot   
Ta výchylka nemusí být velká (a ze země už vubec ne viditelná), ale když jsem zkoušel, jakou silou se musí šlápnout za letu do pedálů 410tky (na trenažéru), tak mě osobně by asi nestačily bez cviku ani obě nohy
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   13. 9. 2010 / 09:54
Helicopter pilot
No jóóóó, ale tak aspoň víš, kerou část těla posilovat D
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   13. 9. 2010 / 09:55
Warp10
Nemaj na tom trenažéru třeba starý pedály od Saiteku?
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   13. 9. 2010 / 09:57
Helicopter pilot
Člověče jak tak čtu, ty dneska pěkně sbíráš. Ale já tě chápu, asi máš rýpavou náladu ;o)
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   13. 9. 2010 / 10:00
Lowmick   
Neexistuje tam treba neco jako trim smerovky? Ja spis obdivuju borce ze Z37T
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   13. 9. 2010 / 10:58
FSPilot   
Nojo, trim je fajn věc, ale jakmile začneš měnit tah, tak musíš šlapat jako o život a u tak velkého éra s takovou plochou směrovky to bude celkem hukot Na tom čmeldovi se ušlapou asi víc, ale asi tam nebudou takové síly, ne?
Jeden známý mi říkal (jestli si to pamatuju dobře), že při nácviku vysazení motorů na 737dmě i velcí chlapi lezli ze simu "po čtyrech". Tam to bude taky pěkný maras
 

Acrobat Show 12.9.2010, Příbram - Dlouhá Lhota FOTO   13. 9. 2010 / 11:38
Lowmick   
Jakmile bych umyslne chtel zacit menit tah, tak si predtrimuju Jo kdyz se jedna o vycvik tak je jasny ze bez bolavych noh nevylezes.

Jo krouceni trubopropu bez vyvazeni smerovky bych ti pral nekdy zazit
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 11:51
FSPilot   
To musí být fajn posilovna
PS: není někde stanoveno (což asi že jo, doufám ), jaké síly mají být v nožním řízení? Kdesi jsem čet, že síly v ručním řízení nesmí přesáhnout 50kg (na potlačení/potažení)
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 12:11
Vita Zenisek
50kg? Hm, na tom bych nechtel litat. Stacil "zamek" vyskovky na Z-142 a tam pry ma byt okolo 15ti...
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 16:06
FSPilot   
No na střední mi to jeden člověk řekl (byl to instruktor z aeroklubu... )
 

mírný OT: Síly v řízení   14. 9. 2010 / 12:17
Vita Zenisek
Tam meli asi nejaky zvoceleny lidi...
 

mírný OT: Síly v řízení   14. 9. 2010 / 21:10
Rychlokvaška
Pamatuješ na návštěvu na simu v Oxfordu, když nám odešla hydraulika na Bulíkovi? ;o)
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 12:45
Warp10
Ty vole 50 kilo na ruční řízení neni to nějak moc? Kolik zvedáš na pravej bicák v posilovně?
 

mírný OT: Síly v řízení   14. 9. 2010 / 09:10
Toomitsch
Asi taky ctyri...
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 14:22
LZKZ   
Podľa knihy "Letadla" (autor Jiří Tůma) z roku 1981 je maximálna sila na pedále nožného riadenia 1800 až 2500 N (údaj zo strany 94).
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 14:46
orlík
To musí být tisková chyba, takovou sílu běžný pilot nevyvodí ani oběma nohama naráz. Je tam nula navíc.
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 14:58
LZKZ   
Ospravedlňujem sa, zle som si to pozrel, za týmto údajom je uvedené:"Samozřejmě je vyloučeno, aby pilot byl nucen řídit silami, které jsou na hranici lidských možností...atď." /daj, ktorý som sem dával, sa týka tzv. početnej veľkosti zaťaženia riadenia podľa pevnostných požiadavkov. Takže správny údaj je 270 N.
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 15:56
orlík
Tak je to správně, samozřejmě, že výpočtové hodnoty musí být mnohem větší, protože i když bude řídící prvek ve stavu, kdy ho pilot nepřetlačí, táhla (lana, páky, čepy...) nesmí povolit. Ale výsledná síla na pedál (knipl) musí být taková, aby ji zvládl každý pilot, tedy i 50ti kilová žena, bez mimořádného úsilí. Ovšem třeba těch 150 N při "zamčený" výškovce na 142 už dá zabrat, že. A je vidět, že konstruktéři o tom věděli, když se podíváme na dimenze třeba jen kniplu na tom éru.
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 16:06
Algy   
Kdyby to bylo tak, jak píšeš původně, tak by pilot musel tahat 180-230 kg! To by neutáh ani namakanej kulturista. (snad jen Chuck Norris)
 

mírný OT: Síly v řízení   14. 9. 2010 / 11:08
Harry
Chuck Norris letadlo neřídí kniplem, ale pohledem.
 

mírný OT: Síly v řízení   14. 9. 2010 / 11:48
Algy   
Sem zapomněl....
 

mírný OT: Síly v řízení   13. 9. 2010 / 16:07
FSPilot   
Oka, díky, aspoň tohle
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ