| | L-39C 10. 9. 2010 / 22:34 | |
| | Dobrý večer,
skutečná L-39C, ZO a ZA má pro let na zádech k dispozici tak zvaný palivový akumulátor. Jeho primární funkce je vyrovnávání tlaků v palivové soustavě při změně režimu motoru. Druhou funkcí je právě zásobovaní motoru palivem při letu na zádech. Žádná z palivových nádrží Albatrosu není vybavena systémem pro let na zádech (jak to měly třeba Delfiny). Palivo v akumulátoru vydrží podle příručky minimálně 20 sekund. Praktickými testy bylo ale zjištěno, že ve skutečnosti je ta doba poněkud delší - v řádu asi deseti sekund.
Byl bych rád, kdyby Vám toto drobné upřesnění pomohlo při zdokonalování Vašeho pilotního umění.
Letu zdar
Vladimír Steffan |
| |
| L-39C - mibi | 10. 09. 10 v 13:16 |
|
| | L-39C - Premek | 10. 09. 10 v 13:19 |
|
| | L-39C - steffan | 10. 09. 10 v 22:34 |
|
| | | L-39C - Stew | 11. 09. 10 v 08:08 |
|
|