| | | L-39C Breitling 2010 fleet repaint 7. 9. 2010 / 17:50 | |
| | | |
|
| | | L-39C Breitling 2010 fleet repaint 7. 9. 2010 / 18:33 | |
| | Vypadají perfektně díky!!! |
| |
|
| | | | L-39C Breitling 2010 fleet repaint 7. 9. 2010 / 21:21 | |
| | To je stejně mazec, v Neděli jsem je poprvé viděl na CIAFu a dneska už s nima lítám na PC!
Díky Vám, jste šikulové! |
| |
|
| | | | | L-39C Breitling 2010 fleet repaint 7. 9. 2010 / 21:36 | |
| | Díky za chválíka... |
| |
|
| | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 21:55 | |
| | Vzhledem k tomu,že zatím (doufám) není verze "ZA",tak smaskáčem ještě počkám a rozhoduju se mezi těmito 4ma. Samozřejmě jich mám v plánu mnohem víc ale všechno postupně. Pro který z těhle čtyř by jste hlasovali? Díky za pomoc při rozhodování. |
| |
|
| | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 21:57 | |
| | 3 |
| |
|
| | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:01 | |
| | Já hlasuju pro 1 a 4 |
| |
|
| | | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:13 | |
| | Ale kromě Véčka to je 139 a nebo MSka.... |
| |
|
| | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 14:57 | |
| | | |
|
| | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:23 | |
| | Mě se líbí 2 |
| |
|
| | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:29 | |
| | Ta dvojka je myslím L-39V, ale rozdíl s Céčkem bude asi minimální, ne?
Já hlasuju pro 2. |
| |
|
| | | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:40 | |
| | no jestli je mezi nějakýma verzema albíku pořádnej rozdíl, tak je to mezi V a ostatníma verzema je to jenom jednosic, nemá závěsníky a má jiný uspořádání kokpitu. například |
| |
|
| | | | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 23:12 | |
| | Aha, tak to jsem zase jednou myslel. |
| |
|
| | | | | L-39C ANKETA 10. 9. 2010 / 13:25 | |
| | taky dvojka, neni co řešit |
| |
|
| | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:23 | |
| | 1
PS: jsi borec |
| |
|
| | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:24 | |
| | nepodlejzej |
| |
|
| | | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:29 | |
| | bla bla bla Stejně s tím ani nemám čas lítat, ikdyž je to éro krásné. Mě se jen líbí, s jakým elánem k paintování Kendy přistupuje |
| |
|
| | | | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:39 | |
| | Prostě stále pro všechny jako při prvním repaintu...jinak to ani nemuže být. Netěšilo by mě to kdybych něco udělal a nechal to jen u sebe v PC. Jinak Ivošu,děkuju za poklonu...od tebe ji beru dvojnásob. |
| |
|
| | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:40 | |
| | | |
|
| | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:45 | |
| | Tak zatím to jednoznačně vypadá na 2ku. Zítra uzavřu hlasování a do neděle bude ke stažení. Tak ještě hlasujte. Mě se teda líbí 1ka ale rozhodne většina.
|
| |
|
| | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:46 | |
| | hlasujem za 1 az 4 to aby si sa nenudil |
| |
|
| | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:50 | |
| | no Peter...v plánu je jich celkom 15 |
| |
|
| | | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 22:54 | |
| | ...niekto tu chce asi dostat bobrika za usilovnost... |
| |
|
| | | | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 23:00 | |
| | To sa tu dostáva??? |
| |
|
| | | | | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 23:05 | |
| | dostanes pochvalu pred nastupenou jednotkou a mozno ze aj moznost fotky pred cestnym praporom ) |
| |
|
| | | | | | | | | L-39C ANKETA 7. 9. 2010 / 23:20 | |
| | Naposledy som dostal pochvalu na vojně...na buzerplace pred celou jednotkou ked mi našli manželku na marodke v izbe pre pacientou. Tenkrát som dostal pochvalu na celých 14dní ostrých vo vezení. |
| |
|
| | | | | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 09:48 | |
| | Tu Ti dajú tak akurát po papuli... |
| |
|
| | | | | | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 10:36 | |
| | | |
|
| | | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 06:54 | |
| | Takže 1 až 15! |
| |
|
| | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 00:30 | |
| | Chtěl bych touto cestou poděkovat steffanovi který mě upozornil na velkou chybu které jsem si nevšiml až do ted. Jediný který adpovídá typu C je pouze obrázek č.2 a to ještě ne zcela uplně. Ostatní jsou L-139 a L-59 atd. Takže je víceméně rozhodnuto na kterém se začne pracovat. Omlouvám se za svou nepozornost a neznalost. |
| |
|
| | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 01:35 | |
| | Ono upřímně by jsi mohl udělat 1 jelikož ta teď putuje z LKVO do USA a tvarově to byla normální 39tka až na to že to mělo Garreťáckej motor a jinou avioniku.Jinak tvary byli zachovány.59 už měla jinou kabinu delší okrajovky apod... |
| |
|
| | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 08:02 | |
| | A neni to jedno? Hlavně, že to léce! |
| |
|
| | | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 08:11 | |
| | Myslíš tam co slunéčko svítí? A jak je to s tym šoférem? |
| |
|
| | | | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 09:51 | |
| | bude on vědět kde to jee? |
| |
|
| | | | | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 09:53 | |
| | No přece tam, kde je úplně všechno! V historii fóra, popř. pro neschopné hledače na googlu |
| |
|
| | | | | | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 09:59 | |
| | A jak je to s téma vstupenkama do teho éroplána, kam sa to strká? A to střílíte jen tak círka nebo je to přesně? A to je to nadzvukové s tím šikmým zobákem??? |
| |
|
| | | | | | | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 10:08 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 10:37 | |
| | | |
|
| | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 11:04 | |
| | 1 |
| |
|
| | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 14:50 | |
| | | |
|
| | | | L-39C ANKETA 8. 9. 2010 / 15:04 | |
| | | |
|
| | | | L-39C ANKETA 10. 9. 2010 / 12:40 | |
| | Tak podle screenů odsud vidím, že ses nakonec pustil do čísla 2 - tedy L-39, která nyní stojí v muzeu ve Vyškově. Nezapomeň ale, že to byl model, sloužící k vlekání cvičných cílů KT-04, a má v kokpitu místo zaměřovače ovladač vlekače:
http://www.lhs-vyskov.cz/fotogal/air/let27.jpg |
| |
|
| | | | | L-39C ANKETA 10. 9. 2010 / 13:35 | |
| | Jenže to na repaintu nezmeníš |
| |
|
| | | | | | L-39C ANKETA 10. 9. 2010 / 13:46 | |
| | No jo, to já jen tak škádlím ;D
Mimochodem nevíte někdo, v jaké vzdálenosti od vlečné se vlekal ten cvičný terč - resp. jak dlouhé bylo to lano? Nestávalo se, že střely nezasáhly nejen terč, ale i samotné vlekací letadlo? |
| |
|
| | | | | | | L-39C ANKETA 10. 9. 2010 / 15:09 | |
| | Tak si nakonec odpovím sám. Podle wiki verze L-39V používala pro vlečení lano dlouhé 1700 metrů. Celkem bylo vyrobeno 8 letadel ve verzi V plus jeden prototyp. |
| |
|
| | | | | | | | L-39C ANKETA 10. 9. 2010 / 20:06 | |
| | A z těch 8 zůstali 4..a kdyby tu byl někdo kdo by věděl jaké jsou to čísla..byl bych vděčen za tuto info. |
| |
|
| | | | | | | | | L-39C ANKETA 10. 9. 2010 / 21:22 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | L-39C ANKETA 10. 9. 2010 / 21:31 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | L-39C ANKETA 10. 9. 2010 / 22:19 | |
| | Dobrý večer,
možná bude fanoušky L-39 zajímat, že jedna z těch vlečných (asi jedna z těch co jsou ve Kbelích - přesně to fakt nevím, už je to dlouho) sloužila jako učební pomůcka v SOU Aero Vodochody od roku 1977 minimálně do roku 1980. Byl jsem jeden z těch, kteří si na ní odbyli své první krůčky v profesi leteckého mechanika.
Ve stejném zbarvení létalo v Aeru předváděcí "Céčko", kterému jsme přezdívali "Kredenc", proč to nevím - snad kvůli zbarvení. Vím, že proti standardním L-39C bylo poněkud odlehčené a "vytuněné". V čem ale ty úpravy spočívaly nevím. Možná se ozve i informovanější pamětník.
Letu zdar
Vladimír Steffan
P.S. Všem autorům, jak modelu, tak repaintů srdečně děkuji. Je to přece jen "éro mého života". Díky. |
| |
|
| | | | | | | | | | L-39C ANKETA 11. 9. 2010 / 08:16 | |
| | | |
|
|