Patrně nejzajímavější je však přestavba letounu Zlín Z-126 Trenér II imatrikulace OH-TZA (výrobní číslo 847), který byl vyroben v roce 1955 jako standardní typ Z-126 s invertním řadovým čtyřválcem Walter Minor 4-III o výkonu 77 kW (105 koní). V roce 1961 byl exportován do Finska, kde létal s imatrikulací OH-TZA. Později byl instalován plochý motor a kapota motoru, převzaté ze staršího letounu Cessna. Nově vzniklá modifikace byla zařazena do kategorie "Experimental
Našiel som to:
Patrně nejzajímavější je však přestavba letounu Zlín Z-126 Trenér II imatrikulace OH-TZA (výrobní číslo 847), který byl vyroben v roce 1955 jako standardní typ Z-126 s invertním řadovým čtyřválcem Walter Minor 4-III o výkonu 77 kW (105 koní). V roce 1961 byl exportován do Finska, kde létal s imatrikulací OH-TZA. Později byl do druke "stopětky" instalován plochý motor a kapoty motoru, převzaté ze staršího letounu Cessna. Nově vzniklá modifikace byla zařazena do kategorie "Experimental