FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT-este hranicny prechod Jeden příspěvek | Celý strom
OT-este hranicny prechod   29. 8. 2010 / 22:38
dandee
Velmi dobra prilezitost zapojit sa do diskusie.Neviem isto,ale MiG-23 mali vo vybave zariadene IKV,ktore sa pred nahodenim motoru pri pripojeni APU muselo roztacat.Trvalo to okolo 5 min.Su to vlastne gyroskopy pre umely horizont a kompas.To iste mali aj MiG-29 aj SU-22,a to su jedine obmedzovacie prvky co sa tyka casu vzletu.V casoch,ked to este stalo "za hovno" ako Tonde spravne oznacil casove obdobie,ked som bol v Linich,sa drzali hotovosti s MiG-21 F,MF a tam obmedzenia ziadne neboli.Tam bol pilot do 3 min na drahe a mohol frcat.U tohoto frontoveho letectva,/nie PVOS ako bol Tonde/sa bezne vo vycviku aj mimo lietali ulohy ostrahy statnych hranic,to znamena piloti 1.a 2.triedy si vo dvojiciach odstartovali a vo vyske 200m nad terenom ale v podstate "co to da" sa lietalo pozdlz hranic od Klatov az do Chebu a späť .Boli to nadherne lety,lebo inac lietat v hranicnom pasme bol MEGA pruser,ale tu to bolo priamo nariadene,a naozaj sme to vychutnavali a vozili sme sa uplne po ciare.
Ked ide o nahananie pomalych lietadiel alebo cielov,zase u tohoto letectva bolo v osnovach pre lietanie vyhladanie a prepad nizkoletiaceho ciela.Bud ten ciel imitoval vrtulnik alebo delfin a bolo to vo vyske 200m. Boli to bezne ulohy aj ked nie jednoduche a kazdy musel tuto techniku zvladnut a riadne sa vyhodnocovali filmy z fotogulometov.Pri tychto steciach na pomale nizkoletiace ciele bol dost vysoky ubytok pilotov oproti inym uloham,cest ich pamiatke,pretoze pri vyberani zo stece dochadzalo pri hrubsej pilotazi k "pretiahnutiu "lietadla a k padu a vysky nebolo dostatok,takze katapultaz neprichadzala do uvahy.Pri pretiahnuti lietadla pilot nespravne vyhodnoti situaciu ked lietadlo sice ma cumak nad horizontom a ma plny plyn,popripade v zufalstve tam pilot da este forsaz,co je najvacsia chyba,kedy sa vlastne kratkodobo znizi tah motoru , ale masina je daleko v druhom rezime a pada .Kto si nie je celkom isty druhym rezimom letu,nech sa bez ostychu obrati na kolegu Tondeho,ktory ma pripravene mraky grafov,ze Tondo.
Takze od hranic az k druhemu rezimu.....Nejake siroke tema,kua.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ