| | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 11:06 | |
| | Ahoj,prosím mám takový problém,když letím nebo sotjím na stojánce zapnuté motory mám tak mi z levé nádrže utiká palivo rychleji než z pavé.Je to chyba někde v letadle nebo je ta chyba mezi židlí a klávesnicí?Díky |
| |
|
| | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 11:12 | |
| | ...asi to bude nieco s karburatorom, podla mna... |
| |
|
| | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 11:16 | |
| | Stahni levy plyn na idle... |
| |
|
| | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 12:30 | |
| | | |
|
| | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 13:28 | |
| | O kolik rychleji? Taky se podívej, jestli mají motory na volnoběh stejné otáčky a jestli máš na overheadu zapnuté všechny palivové pumpy a nemáš náhodou zapnuté přečerpávání paliva mezi nádržemi. |
| |
|
| | | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 14:03 | |
| | PIC B735 nemá přečerpávaní paliva, jen může propojit pravou a levou palivovou soustavu. A APU bere primárně z centrální a nebo pravé nádrže, pokud si to dobře pamatuju. |
| |
|
| | | | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 14:13 | |
| | myslím, že nebere (výcuc z toho pěkného 2200 stránkového manuálu k B737)
APU FUEL
Fuel to start and operate the APU comes from the left side of the fuel manifold
when the AC fuel pumps are operating. If the AC fuel pumps are not operating,
fuel is suction fed from the No. 1 tank. |
| |
|
| | | | | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 14:16 | |
| | Jedna věc je manuál real 737 a druhá věc pár let ne úplně dokonalý addon Ale asi si to pamatuju blbě a bude to ta levá strana |
| |
|
| | | | | | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 14:22 | |
| | no v reálu asi bude ...a u wilca...nevím 100% (chtělo by to manuál, ale ten bohužel jaksi neexistuje )
ještě pro úplnost....schéma paliva ( u všech verzí je to obdobné, tohle konkrétně je 735 tuším) |
| |
|
| | | | | | | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 16:24 | |
| | Manual Wilca není třeba, stačilo by to spustit, ale pro mě je to otázka 15min, než se to spustí |
| |
|
| | | | | | | | Wilco b735/734 27. 8. 2010 / 17:33 | |
| | Čau, ten obrázek je z nějakého manuálu 735 ? |
| |
|
| | | | | | | | | Wilco b735/734 27. 8. 2010 / 17:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Wilco b735/734 27. 8. 2010 / 20:06 | |
| | od výrobce Wilco nebo Boeing ? Operacni manual nebo nejaky technicky manual, muzes byt konkretni ???
Jedna se mi primo o tenhle obrazek. Rad bych ho v original rozliseni. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Wilco b735/734 27. 8. 2010 / 20:25 | |
| | No jsem ted v Breclavi na MCR ale az se vratim tak ti muzu cely manual poslat ale urcite bude nekde ke stazeni |
| |
|
| | | | | | | | | | | Wilco b735/734 28. 8. 2010 / 06:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Wilco b735/734 27. 8. 2010 / 18:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Wilco b735/734 27. 8. 2010 / 18:16 | |
| | No, mzslim, ze ty kompletni moc ne
|
| |
|
| | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 13:56 | |
| | ... jo to tenhle pazmek dělá..
1) jak tady bylo psáno výše.. zkontroluj přepínač APU, pokud motory běží.. vypnout
2) zapni "crossfeed" (kulatej otočnej přepínač mezi trubkama od čerpadel paliva) nahoře nad pumpana od centrální nádrže, nelze přehlídnout.
3) palivo v nádržích dorovnáš odepnutím pump příslušný nádrže s nižším odsahem - podmínka! musí být zapnut "crossfeed" jinak ti zdechne motor.. |
| |
|
| | | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 14:04 | |
| | ..ještě dodatek..
AJS tady na fóru onehdá psal, že rozvážení o tunu nečiní v reálu letadlu (B737-clasik) žádnej problém.. předpokládám, že v simulátoru to bude nejmíň podobný |
| |
|
| | | | Wilco b735/734 27. 8. 2010 / 10:21 | |
| | 3. Motor by ti zdechnout urcite nemel, pobezi i bez pump, hlavne na zemi, kde se nehybes, oproti vzduchu. Jak se tady uz myslim psalo, pumpy jsou hlavne proto, aby zajistily plynuly prisun paliva i behem kritickych fazich letu jako vzlet a pristani a potom v turbulencich apod., za ustaleneho klidneho letu by ti motory mely bezet i bez pump. |
| |
|
| | | | | Wilco b735/734 28. 8. 2010 / 02:05 | |
| | Nejde ani tak o pohyb - pokud se tedy nebavíme o nějakých větších násobcích přetížení nebo silnější turbulenci - jako spíš o výšku, respektive tlak vzduchu. Cca do FL300 palivo teče víceméně samospádem i bez pump, nad tuto výšku už to může být problém a pak může ke zhasnutí motoru skutečně dojít (u poruch, kdy pumpy přestanou z nějakého důvodu jít, na to upozorňuje např. i QRH k B737). |
| |
|
| | | | | | Wilco b735/734 28. 8. 2010 / 09:26 | |
| | | |
|
| | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 14:06 | |
| | | |
|
| | | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 14:11 | |
| | jo jo pravda při poškození jedné z nádrží VYPNOUT CROSSFEEDa jinak seš na suchu a máš z toho velmi těžkej větroň.. |
| |
|
| | | | | Wilco b735/734 26. 8. 2010 / 18:32 | |
| | DObře díky všem hned ozkouším jak to pujde. |
| |
|
| | | | | Wilco b735/734 27. 8. 2010 / 08:30 | |
| | To mu určitě nehrozí. Zcela jistě slepě nedůvěřuje přístrojům a každou půlhodinu manuálně propočítává čerpání. |
| |
|
|