| | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 18. 8. 2010 / 14:12 | |
| | | |
|
| | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 18. 8. 2010 / 14:16 | |
| | Neměl s tím tak blbnout.. |
| |
|
| | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 18. 8. 2010 / 14:26 | |
| | Na airliners.net z toho byly krásné fotky. Hlavně, že to přežil, snad i ve zdraví. |
| |
|
| | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 18. 8. 2010 / 14:26 | |
| | Cituji:
"The Rans S-9 Chaos is a kit plane with basic prices without engine starting at $10,900. Its standard equipment list doesn't include a ballistic parachute system, but does feature "removable wings". ® "
Ja myslel ze ta ficura ma fungovat kdyz je to na zemi... |
| |
|
| | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 18. 8. 2010 / 14:56 | |
| | Super fičura |
| |
|
| | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 18. 8. 2010 / 15:57 | |
| | Padák je dobrá věc. už zachránil spoustu životů. Ale přečtěte si něco o jeho testování, než jej FAA schválila,... |
| |
|
| | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 31. 8. 2010 / 15:07 | |
| | Konečně odpověď "ze života" na to přiblblé fake videjko, jak ten akrobat jakoby přistává s jedním křídlem (co tu taky už několikrát bylo a spousta lidí obhajovala, že je to možná pravda...)
|
| |
|
| | | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 31. 8. 2010 / 15:09 | |
| | NO protože to byl hodně dobrej fake, tak jsem tomu chvíli (ne malou) věřil i já |
| |
|
| | | | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 31. 8. 2010 / 15:24 | |
| | Mechanika letu se jmenoval ten předmět, kde se člověk dozvěděl něco o silách působících na letadlo. Kdo to jen trochu vnímal, ani na vteřinu nepřemýšlel o realitě onoho videa - přistání s polovinou křídla. |
| |
|
| | | | | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 31. 8. 2010 / 15:25 | |
| | Mechanika letu se jmenuje ten předmět, kterej jsem nikdy neměl.. |
| |
|
| | | | | | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 31. 8. 2010 / 15:36 | |
| | Tak to tě omlouvá . (doporučuji současnou knihu: "Učebnice pilota", nebo dřívější "Učebnici sportovního letce"). |
| |
|
| | | | | | | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 31. 8. 2010 / 15:39 | |
| | No, já osobně nevěřím tomu, že by si tohle někdo četl jen tak z dlouhé chvíle, bez motivace typu složení teoretické části pilotní zkoušky Je to sice fajn a chytrá kniha, leč k čaji a sušence za deštivého odpoledne to prostě neni |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 31. 8. 2010 / 16:18 | |
| | Ale jo není to nic těžkýho, pokud tě to zajímá. I když se na to asi dívám zkresleným pohledem strojařovým, tedy býval to pro mne dříve tak trochu denní chleba.
Ovšem pakliže chci někoho mermomocí přesvědčovat (jak se zde dálo) , že se dá přistát s akrobatickým letadlem bez poloviny křídla, měl bych pro to mít nějaký argumenty, a ne jen pocit, "že kdybych dal plný křidýlka, tak by to šlo". |
| |
|
| | | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 31. 8. 2010 / 15:33 | |
| | Zmienim sa o inom prípade (AeroHobby č.3 máj-jún 2005): Na medzinárodný test Zlinu 50L poriadaný časopisom L+K pozvali z Anglicka vojnového, skúšobného, dopravného, vojenského a filmového (vo filme Báječní muži na létajících strojích lietal na Curtisse) vlastnil okrem iného aj Z-526A (G-AWAR) a pri akrobacii neďaleko letiska mu praskol jeden zo spodných čapov kovania koreňa krídla. krídlo sa začalo dohora "zatvárať". Neil bleskurychle otočil stroj "na záda" (nemal padák) priletel k letisku kde po polvýkrute doslal éro do normálnej polohy a núdzovo pristal. Nič sa mu nestalo. V roku 1977 ale tragicky zahynul aj s manželkou v CASA2111 (licenčný He 111) v Pyrenejach v nepriaznivom počasí pri prelete do Anglicka. |
| |
|
| | | | | OT: Jak je dobré míti padáka... :o) 31. 8. 2010 / 15:40 | |
| | O tomhle případě jsem slyšel. To je fakt mazec |
| |
|
|