FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Jak je dobré míti padáka... :o) Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   18. 8. 2010 / 14:12
Premek
http://www.theregister.co.uk/2010/08/18/wing_loss/
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   18. 8. 2010 / 14:16
rob
Neměl s tím tak blbnout..
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   18. 8. 2010 / 14:26
step   
Na airliners.net z toho byly krásné fotky. Hlavně, že to přežil, snad i ve zdraví.
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   18. 8. 2010 / 14:26
Vita Zenisek
Cituji:
"The Rans S-9 Chaos is a kit plane with basic prices without engine starting at $10,900. Its standard equipment list doesn't include a ballistic parachute system, but does feature "removable wings". ® "

Ja myslel ze ta ficura ma fungovat kdyz je to na zemi...
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   18. 8. 2010 / 14:56
Rychlokvaška
Super fičura
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   18. 8. 2010 / 15:57
Kachna   
Padák je dobrá věc. už zachránil spoustu životů. Ale přečtěte si něco o jeho testování, než jej FAA schválila,...
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   31. 8. 2010 / 15:07
kuma   
Konečně odpověď "ze života" na to přiblblé fake videjko, jak ten akrobat jakoby přistává s jedním křídlem (co tu taky už několikrát bylo a spousta lidí obhajovala, že je to možná pravda...)
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   31. 8. 2010 / 15:09
Maverick24
NO protože to byl hodně dobrej fake, tak jsem tomu chvíli (ne malou) věřil i já
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   31. 8. 2010 / 15:24
orlík
Mechanika letu se jmenoval ten předmět, kde se člověk dozvěděl něco o silách působících na letadlo. Kdo to jen trochu vnímal, ani na vteřinu nepřemýšlel o realitě onoho videa - přistání s polovinou křídla.
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   31. 8. 2010 / 15:25
Maverick24
Mechanika letu se jmenuje ten předmět, kterej jsem nikdy neměl..
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   31. 8. 2010 / 15:36
orlík
Tak to tě omlouvá . (doporučuji současnou knihu: "Učebnice pilota", nebo dřívější "Učebnici sportovního letce").
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   31. 8. 2010 / 15:39
Pips   
No, já osobně nevěřím tomu, že by si tohle někdo četl jen tak z dlouhé chvíle, bez motivace typu složení teoretické části pilotní zkoušky Je to sice fajn a chytrá kniha, leč k čaji a sušence za deštivého odpoledne to prostě neni
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   31. 8. 2010 / 16:18
orlík
Ale jo není to nic těžkýho, pokud tě to zajímá. I když se na to asi dívám zkresleným pohledem strojařovým, tedy býval to pro mne dříve tak trochu denní chleba.
Ovšem pakliže chci někoho mermomocí přesvědčovat (jak se zde dálo) , že se dá přistát s akrobatickým letadlem bez poloviny křídla, měl bych pro to mít nějaký argumenty, a ne jen pocit, "že kdybych dal plný křidýlka, tak by to šlo".
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   31. 8. 2010 / 15:33
jožo
Zmienim sa o inom prípade (AeroHobby č.3 máj-jún 2005): Na medzinárodný test Zlinu 50L poriadaný časopisom L+K pozvali z Anglicka vojnového, skúšobného, dopravného, vojenského a filmového (vo filme Báječní muži na létajících strojích lietal na Curtisse) vlastnil okrem iného aj Z-526A (G-AWAR) a pri akrobacii neďaleko letiska mu praskol jeden zo spodných čapov kovania koreňa krídla. krídlo sa začalo dohora "zatvárať". Neil bleskurychle otočil stroj "na záda" (nemal padák) priletel k letisku kde po polvýkrute doslal éro do normálnej polohy a núdzovo pristal. Nič sa mu nestalo. V roku 1977 ale tragicky zahynul aj s manželkou v CASA2111 (licenčný He 111) v Pyrenejach v nepriaznivom počasí pri prelete do Anglicka.
 

OT: Jak je dobré míti padáka... :o)   31. 8. 2010 / 15:40
FSPilot   
O tomhle případě jsem slyšel. To je fakt mazec
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ