| | | FMC v PMDG 8. 11. 2004 / 08:55 | |
| | Chtěl bych se zeptat, jestli jde ve FMC během letu nastavit jiné letiště pro přistání, třeba z důvodu nouzového přistání. Pokud to jde tak jak se to dělá.
Další dotaz je, jestli se dají z FMC zjistit údaje o letištích, frekvence ILS, a další, něco takového, jako se dalo vyčíst z GPS u def. letadel ve FS, kde se ukázala nadmořská výška, délka runways, všechny komunikační a navigační frekvence daného letiště, VORy a NDB a další údaje. Z něčeho to ti piloti přece musí tahat, nebo mají jen mapy?
Poslední dotaz. Někde už jsem vyčetl, že u 737 TNG 600/700 ukazuje FMC standardně hodnotu TRIM pro TO 5,5. Na throttle panelu mi taky připadá, že indikátor TRIM ukazuje pořád 5,5 a nijak se nepohybuje.
Dík za odpovědi, s PMDG začínám, podrobný manuál zatím ještě nemám. |
| |
|
| | | Re: FMC v PMDG 8. 11. 2004 / 09:43 | |
| | Nevim jak u PMDG, ale u opravdovýho FMC jde letiště přistání změnit snadno. Na stránce RTE šoupneš doprava nahoru ICAO zkratku nového letiště a je to. Pak jenom na stránce DEP/ARR vybereš dráhu, typ přiblížení a příletovou trať.
Údaje o letiští ve FMC najdeš taky. Na stránce INDEX by měla být položka NAV DATA. Na ní vybereš, jestli chceš údaje o letištích, traťových bodech nebo radioomajácích. V případě frekvence ILS by ti to ale na stránce APPROACH mělo vyhodit automaticky frekvenci a směr pro přiblížení, které sis zvolil.
|
| |
|
| | | Re: FMC v PMDG 8. 11. 2004 / 09:46 | |
| | ad 1. Ano jde, tam kde si nastavuješ odletovou trat i příletovou, ARR.
ad 2. Jde.
Jinak opravdu doporučuji manuál. |
| |
|
| | | Re: FMC v PMDG 8. 11. 2004 / 14:58 | |
| | | |
|
|