Výborně! Každý vivat je vítaný! - ještě jsem tuto novinku nezkoušel, zatím stahuju - ale už teď několik drobností - jsem zvědav na zvuky a rachtání pří pojíždění - zvuky vivata jsou dost typické (viz vivat JM na periskopu před pár lety - ten byl dosti věrný).
Jinak pro virtuální piloty - mezi skutečnými piloty je vivat na zemi považován za mrchu a častován mnoha ošlivými jmény ("chrchlat", "vys.at" a podobně) - občas se i ve skutečnosti po zastavení nedokáže ani s plným knedlíkem rozjt a byť z droboučké jamky letadlo samo nevyjede. Pak musí pilot jako lasice vyběhnout z kabiny, tahat za ocas, tlačit zpět za náběžku - nebo pár okounů přiskočí a spolu s plným plynem zatlačí, aby se to vůbec dalo do pohybu. Je to hlavně proto, jak je nastaveno stoupání pevné vrtule, nízký výkon motoru a velký odpor podvozku (jeden bantam v ose s netypickými kolečky na pružinách pod vřeteny). Manévrovací vlastnosti na zemi jsou velmi bídné. ALE (a žádná písmena nejsou dost velká na tohle ALE) jak se to odlepí - je to perfektní éro - a kdo ho létá, nedá na něj dopustit (a to pinožení mezi krtinami mu rád odpustí).
Jestli se takhle chová na nezpevněných plochách) i vivat virtuální, je to naopak doklad mistrovství autora.
PS: na vrtuli bacha - když si škrtněš, není to jen výměna vrtule, ale taky svěsit motor, demontáž, proměřit klikovku - a jen v lepším případě se ta stará může zamontovat zpátky. Vím o čem je řeč. |
|