| | | | Re: Vosa 4. 11. 2004 / 19:40 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Vosa 4. 11. 2004 / 19:44 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Vosa 4. 11. 2004 / 20:03 | |
| | diky za "osvezeni" pameti,tak to jsem docela rad,ze to neslo stahnout,koukam ze se dneska "krade" uplne vsude : ( |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Vosa 4. 11. 2004 / 20:11 | |
| | |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 4. 11. 2004 / 20:26 | |
| | Taky tedy preju co nejvic toho volnyho casu. Uz aby to bylo.... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 4. 11. 2004 / 20:41 | |
| | ja bych ti klidne i nejakej ten cas pujcil,kdyby to slo moc se na to tesim !!! |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 4. 11. 2004 / 21:13 | |
| | Tak to Ti ten čas přeju, konečně něco, co můžu porovnat s reálem. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 6. 11. 2004 / 11:46 | |
| | To se ti to machruje ))))) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 6. 11. 2004 / 19:16 | |
| | Až si ochočíš Orla, tak Tě taky čeká. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 6. 11. 2004 / 21:12 | |
| | ... myslim že je to zbytečný ... taky jsem to podstoupil ale jsou to v podstatě vyhozený prachy ... kdyby to bylo z blanika na discus tak neřeknu Honza
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 7. 11. 2004 / 09:32 | |
| | Proč, ten "dřevěný zázrak" s potící se kabinou a průvanem za krkem má taky své kouzlo a když moc nefouká, je to pěkné polítání. Věta "kolik řečí znáš, tolikrát jsi člověkem" by se určitě dala převést i do vzduchu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 7. 11. 2004 / 10:08 | |
| | no jasně no, taky mám na vorlovi něco nalítáno, je to super na kroužení, ale co týče klouzání tak kua nic moc v tomhle ohledu mám radši "zázrak s dřevěnym křídlem" vosu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 7. 11. 2004 / 11:57 | |
| | ... plechovým ocasem, trubkovou konstrukcí uprostřed a laminátovou vanou vpředu. Jenom si teď nemůžu uvědomit jestli má plátno na kormidlech. Asi obsahuje všechny technologie. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 7. 11. 2004 / 12:17 | |
| | Na chvoste áno, na krídlach nie. Je poplatná dobe kedy vznikla, pravdu povediac v tej dobe, vďaka aj za to. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 7. 11. 2004 / 12:33 | |
| | ... v době kdy vosa vznikla už po světě lítaly plnohodnotný lamináty (cirrus, nimbus) ... akorát že se zřejmě soudruzi nedohodli na tom na co to letadlo má vlastně bejt - diky tomu je ten úhel seřízení toho křídla tak velkej (než třeba u asw-15 která klouže na větších rychlostech líp jak vosa i když má ten profil stejnej) ... sice to pomalu přistává ale na větších rychlostech na přeskoku se to už jen boří |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 7. 11. 2004 / 17:54 | |
| | Lietali aj u nás, tie dovezené, a dokonca sa vyvíjali (aj u nás na letisku), ale technológia seriovej výroby a prototypová sú dosť rozdielne. Nechceme to však zrejme ani jeden z nás začínať flame war, takže
Inak na ten krk fúkalo v orlovi. Utesňovali sme kryt kabíny tými tesneniami do okna (molitanovými) z rempa. No a zasunúť podvozok som sa mu raz pokúsil (výdrž v cca 1,5 m a z toho na zem, očitý svedkovia spomínali, že si skoro ťapol krídlami o zem), na šťastie sa mi to však nepodarilo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 7. 11. 2004 / 17:08 | |
| | psal me znamej co na tom lita,ze kdyz nekomu za letu fouka za krk,ze je dobre si zasunout podvozek je to pravda? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 8. 11. 2004 / 06:24 | |
| | To jsem psal o Orlíkovi a tam je pevnej. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Vosa 5. 11. 2004 / 18:41 | |
| | jestli bude jen z poloviny tak dobrá jako Chotěboř taxe rozhodně vyplatí čekat ) |
| |
|
|