| | | OT - Tomu rikam crosswind 29. 7. 2010 / 15:10 | |
| | | |
|
| | | OT - Tomu rikam crosswind 29. 7. 2010 / 15:15 | |
| | A nejhorší na tom je, že YT je plný takovýchle hovadin (+ tomu dotyčný dá nějakou hyper mega taneční "pecku" a jede mu to 10fps) a když člověk něco hledá z reálného letectví, tak tři strany proklikává jenom FS. |
| |
|
| | | | OT - Tomu rikam crosswind 29. 7. 2010 / 15:17 | |
| | tak nějak |
| |
|
| | | | | OT - Tomu rikam crosswind 29. 7. 2010 / 16:53 | |
| | Cenzura by tam měla bejt,doted sem měl za to,že to někdo aspon trochu hlídá ale asi ne.. |
| |
|
| | | | | | OT - Tomu rikam crosswind 29. 7. 2010 / 16:55 | |
| | Clovece Kendy, ja mam pocit, ze to by nikod nebyl schopnej zaplatit - aby byla cenzura i na tohle. Mam pocit, ze je cenzura pouze na to, po cem by mohli jit pravnici... |
| |
|
| | | | | | OT - Tomu rikam crosswind 29. 7. 2010 / 16:56 | |
| | Video neporušuje autorská práva, neobsahuje sexuální, urážlivý, násilný nebo jinak závadný obsah. A za demenci se videa bohužel nemažou, to by pak bylo na YT asi tak 1/3 videí |
| |
|
| | | OT - Tomu rikam crosswind 29. 7. 2010 / 15:55 | |
| | Tak jestli by tohle udělal v reálu a přežil tak bych ho dorazil jako snos větru, respektive snos hurikánu vylučoval dobře akorát dosedl "trošku" v traverzu takže kola by mu zůstaly pár metrů za bodem prvního dotyku pro pobavení dobrý |
| |
|
| | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 16:05 | |
| | | |
|
| | | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 16:14 | |
| | Kdo rika, ze nikdy takhle nepristaval v simu, ten to dela dodnes. Ale v realu... |
| |
|
| | | | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 16:36 | |
| | Se asi blbe zeptam, ale na tom pristani je neco spatnyho? |
| |
|
| | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 16:49 | |
| | Tak jak jsi si mohl všimnout ten s tou kamerou se neudržel na nohou, takže to asi nebylo OK
No šel moc zvysoka a snažil se to prostě dostat na zem, tam to tam přibil na rychlosti a to neni dobře, měl opakovat |
| |
|
| | | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 16:54 | |
| | Precti si komentar k tomu videu - byl to cvicny let - nacvik pristani pri pozaru v prostoru pro cestujici ;o) |
| |
|
| | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 16:53 | |
| | Nevim, ja nelitam, ale myslel jsem ze jo. Nebo je to normalni Sarajevo a delaj to bezne s kastanama i baby s nusema? |
| |
|
| | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 16:53 | |
| | Ne, sarajevo doprostřed dráhy s ATR je běžný postup. |
| |
|
| | | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 17:10 | |
| | Diky ze se vas ozvalo tolik, ale jen okomentuju "posledniho".
Pokud dobre ctu a koukam na packy, tak se jednalo o vycvik a pristani na 100% override. AJS o tom asi bude vedet vic a zna postupy pri vycviku, ale pristani s takovyhlema "brzdama" trochu vejsky chce. No a jestli to jeste trosicku vic okorenili...
Litam sice jen jeden typ turbopropu ktery ma moznost za letu flight beta, tam je ten sestup pak nemlich to samy. Druhy ero s turbinkou sice betu nema, ale umi si i v normalnim rezimu tu vrtulku poskladat tak ze jdete drzkou na palubku (jeste napr v kombinaci s podvozkem).
Co se tyka dosednuti - i lepsi touchdown nemusi pozorovatel cekat (kor jestli tupe cumi do kamery), pak se staci akorat nechytit nebo zavravorat a majzne s sebou dozadu. |
| |
|
| | | | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 18:42 | |
| | No, já teda nevim, no, chvilku jsem na tom eroplánu lítal, ale moc rozumný mi to teda nepřijde... Buď věděli moc dobře, co dělaj - anebo to nevěděli vůbec (poznámka pod čarou - to, že je někdo instruktor na typu vůbec není zárukou, že v případě takovýhle ondatriád ví, co dělá)
Samozřejmě kamera hodně zkresluje, byla dost vysoko, ve skutečnosti to až takový sešup být nemusel, ale jak u dopraváku přestane řvát GPWS Sink-rate a začne přímo Pull-Up, není něco v pořádku. Sice si o sobě myslím, že jsem dost odvážnej letec, ale na tohle bych se s tímhle érem vykašlal, ATRka není Hercules
|
| |
|
| | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 29. 7. 2010 / 18:13 | |
| | No asi tak nějak....
Kdo někdy točil v kokpitu (ne u monitoru) tak ví, že strašně záleží na tom, jak se ta kamera drží. Často aby byl pohyb kamery za letu co nejemnší - drží se jen měkce a každý výkyv se vyrovnává (ono když natáčíte z jumpíku a je tam ten sloupek a okraj palukby, každé zhoupnutí a turbulence je hrozně moc vidět). Problém ale je, že při dosednutí (při tom jemném držení) občas ta kamera (i s celýma rukama) spadne pod okraj palubky - a dojem z kdovíjak "hard landing" je na světě. Je to ale skutečně jen a jen problém držení kamery.
Psát tady, že se kameraman neudržel na nohou může jen troglodyt (nic ve zlym ) - když je v posledních vteřinách jasně patrné, že kameraman sedí na jump-seatu - a je připoután (!)
Jen dotaz na okraj - víte někdo, kde to bylo točeno? není to náhodou ve Vietnamu? |
| |
|
| | | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 30. 7. 2010 / 00:01 | |
| | když je v posledních vteřinách jasně patrné, že kameraman sedí na jump-seatu - a je připoután (!)
No to priputanie az tak "patrne" nie je... Pokial teda neberiem do uvahy, ze iba sialenec by sa pri takychto manevroch nepriputal... |
| |
|
| | | | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 30. 7. 2010 / 16:22 | |
| | Přijde ti to možná divný, ale jsem přesvědčenej, že připoutanej je. Mimo jiné protože je top zjevně profík a oficiální člen posádky - a jaks napsal - zjevně věděl, co budou cvičit. Myslím, že by neriskoval, že mu ujedou nohy a přepadne přes plynový páky... |
| |
|
| | | | | | | OT - Tomu rikam hard landing 30. 7. 2010 / 08:55 | |
| | Ono udržet při přistání třeba jen foťák,aby to neskočilo,je téměř nemožné.To by musel být ten foťák k něčemu napevno přidělaný.Viz přistání šumperské cessny.(A to jsem si tu ruku podpíral druhou.....)
http://www.youtube.com/watch?v=gBhd_6mh770 |
| |
|
|