No psaní do unicomu )
Urcitě nemůžeš paušálně po každém chtít, aby na IVAO psal do unicomu.
Sice to asi není tento případ, ale jsou FS mašiny, kdy opravdu nemůžeš ostatním psát každý záměr. Například jeden komerční propracovaný Bell206 od nejmenované firmy, kde pustit z ruky knipl nikomu nedoporučuju, (Pro rýpaly psaní levou rukou v šeru, kde pořádně nevidím na klávesnici, nebo během složitějšćh manévrů, kdy se soustředím na samotné správné jeho provedení, nebo vyžaduje ruku na kolektivu, mi opravdu nestojí za to ještě neco vyisovat).
Další hezký příad, je třeba Mig21F13 (Díiiky za něho), ktrerý vyžaduje poměrně velkou pozornost, kvůli jeho "rychlosti" (například na okruhu) a rozměrům některých CTR. Kdy se všechno odehraje velice rychle a než Vačice na TWR řekne švec tak stihneš odtsartovat udělat okruh a přistát. Pak nějaké VYPISOVÁNÍ taky není dost dobře možné...
Nékteří místní pánové, stíhači, co znají Mig21 z reálu mi to SNAD potvrdí...
Ono se řekne, psát na unicom, jenže všechno lítání není s autopilotem a nadupaným FMC a každé přistání není s "autolandem" a podobně ;o)
Tím neřeším pravidla IVAa, která tady jsou pro to aby jsme si užili virtuálního lítání všichni stejně a né jen ti co tam dělají s prominutím "bordel" (oni budou vědět o kom mluvím). Samozřejmostí je OHLEDUPLNOST pokud letím např. s tím Migem a vidím na finále "Budíka", "Kalkulačku" (však budete vedet které letadla myslím;o)nebo jiný penis s křídlama ), tak se před něho cpát prostě nemusím, protože jsem přece před letem zodpovědně nabral dostatek paliva že?
Můj názor, kdo myslí že je špatný nechť mi ho vyvrátí. |
|