Samozřejmě si můžeš dovolit oponovat ale ze samotného principu FSky je jasné, že je hodně náročná na rychlost procesoru a paměti, kdežto grafika stačí relativně průměrná. Jde o to, že FSka není nějaká přiblbá střílečka se super grafikou, ale minimální inteligencí, které stačí průměrný procesor a k tomu vyžaduje high-end grafiku. FSka počítá v reálném čase obrovské množství parametrů letu, počasí, přístrojů. autpilota, atd........, zejména ve spojení s letadlem, jako PMDG nebo podobně. Ale ve výsledku se z toho všeho zobrazuje poměrně nenáročný obraz krajiny. Druhá věc je, že nemůžeš srovnávat nějakého Matroxe s ATI 9600XT to byla asi fakt brzda Já dodnes bez problému jedu na tři roky starou GF3 a při přechodu z FS2002 na FS2004 + PMDG jsem vyměnil pouze desku, procesor a paměti za rychlejší. Nemůžu si sice dovolit 1600x1200, ale na 17" monitoru mi stačí 1024x768 s plnými detaily na 25-30FPS a do příchodu FS2006 nebudu určitě mít důvod grafiku měnit. Tato náročnost na rychlost procesoru + paměti a dostačující průměrnou grafikou, platí už hodně verzí FS nazpátky (asi od začátku) a myslím, že to dost lidí může potvrdit. |
|