Pak mi vysvětli, proč dálkovky u ČSA byly, alespoň to tak bylo podáváno, i po zavedení A310 ztrátové..?
Myslím si, že pokud už se neměl koupit vhodnější stroj, uznávám, že tehdy jich moc nebylo, tak se měly dálkovky zrušit úplně a lítat s A310 linky typu Bejrút, Cairo, Damašek, Moskva, Tel Aviv apod. On je rozdíl nalejt do toho bazmeku 50t paliva a už žádný cargo, nebo jen 25t a odvézt carga, kolik potřebuju..
A ještě jedna věc. Proč výdělečné tratě jako Dublin, Cork, Shannon, Mnichov atd. atd., se za Tvrdíka a následně Lašáka, nechaly padnout..? Myslím si, že dokud v ČSA na důležitých postech byli lidi, kteří měli k aerolince vztah (např. Beneš v Dublinu), tak byla aspoň snaha to někam posunout..
Za Kůly a Jakubšeho, když už neexistoval vzestup, tak aspoň nebyl zaznamenán pád..
To přišlo až s Tvrdíkem a Lašákem a všemi jejich nohsledy a dementy s tituly MBA, kteří mají patent na řízení čehokoliv od výkrmny prasat po leteckého dopravce. |
|