Rozdíl výšek je jasný. Tak jste asi měli ekonomičtější nižší výšku než zpět. Rozdíl rychlostí - po větru a proti větru. Se divím, že ábus dolezl do 11 km, ale i to je někdy možné.
A mobil, kdysi tu byly vášnivé debaty o jejich možném vlivu na letadla. Pohledej, v každém případě, by měly být zcela vypnuty, žádný offline nebo mód letadla. Ale z vlastní praxe jsem rád, že jsou aspoň tyto módy neboť zákaz o používání nikdo nerespektuje. GPS je jen přijímač, proto nemá na nic vliv, i když, je tu hledisko toho, že ho plácneš na okno, slunce na něj pere, roste teplota baterie, která pak může blafnout a vznikne požár na palubě. Viděl jsem demonstraci, kterak chytil notebook z přehřátí baterie. Žádná sranda to nebyla.
Jak tu psal někdo jiný, tak barometrické měření výšky ti je v letadle nanic, neboť změříš maximálně kabinovou výšku, čili jaký je tlak v kabině. Už se mi stalo, že si mi cestující stěžoval, že na displejích v letadle máme špatně výšku, protože mu jeho hodinky, moooc drahé, ukazovaly výšku dva kilometry. |
|