| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 21:30 | |
| | | |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 21:38 | |
| | Nádhera *thumbs up* |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 21:40 | |
| | Paráda Vypadá pěkně Hned jdu zkusit jak to létá
Doufám, že hodláš pokračovat ... 126,326... |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 21:41 | |
| | Jenom dotaz, v čem otevřu ty bitmapy v tom texture ? |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 21:41 | |
| | Já jsem spokojenej s timhle, ale rozhodně další modely by mi nevadily. |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 21:42 | |
| | To jo ale jen si chci udělat repaint pro naší KaNaDu, OK-KND |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 22:01 | |
| | Aha, tak to já si zamiloval OK-KNX, na kterou se asi vrhnu hned teď. Jsou prázdniny, tak můžu dělat dlouho do noci. |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 22:03 | |
| | Tak KaNaDa je žlutá s bílým a černým pruhem |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 22:27 | |
| | Graficky parádní Vypadá to moc pěkně. Dokonce to i prima létá.
Akorát bych měl pár věcí:
-chybí mi tam otáčkoměr (vyměnil bych ho za budík plnícího tlaku)
-nefunfuje mi budík teplot (ale to nevim jestli neni chyba u mě)
-letadlo mi přijde takový "těžší" na zadek, třeba u přistání na 3 body se normálně musí s vyváženim nadoraz dozadu celkem tahat, tady to jde hrozně lehce s vyváženim na střed ale to at posoudí ti co 205tku létají v reálu + se mi zdá motor že táhne nějak hodně, 11ms to v reálu nestoupe ne ? tak těch 9 (?)
Jinak super práce Díky za to
|
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:31 | |
| | k prvnímu bodu bych nic neměl, druhej bod je možná tím, že prostě jen nemáš ohřátej motor ale třetí je nějakej divnej. když mám vyvážení nadoraz dozadu, tak naopak musím potlačit, ne tahat. to bys vystřelil někam do vzduchu a ukázal krásnej pád po vocase já když sedám, tak si nechávám vyváženo tak, abych měl nulový síly v řízení a to vychází cca na střed. takže to, že to s vyvážením na střed jde lehko, je řekl bych celkem dobře ale nevím, ještě jsem tenhle model nezkoušel |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:37 | |
| | jak řikám, motorově nelítám. jen tlumočim co sem zaslechl a možná se mi to už taky plete že třeba když máš vepředu instruktora tak se musí celkem hodně tahat aby se to dostalo na 3 body a když tam nikdo neni tak se taky musí tahat.tak ale "tahat" musíš abys to dostal na 3 body ne |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:41 | |
| | no to musíš, ale ne když máš vyváženo na ocas, to se to éro tahá samo a ty ho musíš spíš držet v neutrálu, aby se ti nepřetáhlo. ale to jsem zkoušel jen jednou. já si spíš nechávám vyváženo na nulový síly |
| |
|
| | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:44 | |
| | aha, tak to bude asi oki |
| |
|
| | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 12:10 | |
| | Kyž si takhle "předtrimuješ", tak na přibližovací rychlosti a v přistávací konfiguraci skutečně musíš tlačit a to celkem dost. Ale když pak ve výrži vytrácíš rychlost, tak stejně musíš tahat. To tím asi bylo myšleno. |
| |
|
| | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 12:14 | |
| | já nevím no, já to zkoušel jednu s tou 526 a nějak mě to nenadchnulo nebo je to správnej postup? |
| |
|
| | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 12:18 | |
| | To neříkám, že je to správnej postup, spíš se to dělá proto, že někteří slabší kusy mají pak problém udělat přistání na tři body a tak si tím pomáhají. Metoicky správné samozřejmě je mít letadlo vyvážené a stabilizované do 7m, kde se stáhne plyn a začne pozvolné porovnání ukončené výdrží v 0,5m. A jelikož vytrimovávat se mají síly v řízení pouze v ustálených režimech, což podrovnání není, tak by se metodicky na něj sahat vůbec nemělo.
Ale faktem je, že u mého neoblíbeného Brigadýra jsem si tím pomáhal a to nejsem žádný tintítko |
| |
|
| | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 12:33 | |
| | jo to jo, já si vyvažuju naposledy po otevření velkejch klapek ne že bych s tím jebal ještě při výdrži, to ne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 12:38 | |
| | No, ja nevim, nebude problem v tom, ze se s tim snazis je*at misto toho, aby si se snazil pristat? |
| |
|
| | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 12:22 | |
| | Jojo, spíš sem to myslel jako podmět na vyzkoušení. Když je to tak pěkně udělaný tak aby to nemělo mouchy |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 11:04 | |
| | No ja kdyz mam vyvazeno naplno dozadu a stazeny plyn, tak opravdu musim jeste trochu tahat. Holt 70kg zive vahy |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 11:07 | |
| | No, to je přesně to co sem myslel |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 11:18 | |
| | no já jsem právě musel troška potlačovat, abych nevystřelil hore nicméně je fakt, že to byla 526 |
| |
|
| | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 12:11 | |
| | Ta není zdaleka tak těžká na kouli jako Z-226MS |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 00:34 | |
| | takže rušim body 2 a 3 ten budík funguje, akorát je tam problém s tim, že z VC nefunguje čudlík Hlavního vypínače, když se zapne z 2D tak budík jede.
Jinak fakt suprový, hnedka jdu tvořit repaint naší LMH |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 21:40 | |
| | Jasně že bude stahování pomalejší. Budou to přece stahovat tisíce lidí, který na tohle skvělý letadlo čekali, takže to server neutáhne. |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 21:54 | |
| | Trochu jsem se bál, aby se s tím dalo sednout na 3 body, protože dynamika FSky...co si budem povídat, ale myslím, že to nelítá špatně, díky! |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 21:58 | |
| | Skvelá práca ako vždy, veľmi pekný externý model, VC i 2D Len otázočka - ako prepnem na predný kokpit ? Dá sa to ? |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 22:02 | |
| | To podle mě nedá protože všechny Trenery se řídí ze zadu |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 22:02 | |
| | Teda krom stopětky |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 22:16 | |
| | Teda krom 305tku a 726tky |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:24 | |
| | ¨takže vlastně se všechny lítaj zepředu, krom dvěstapětky a 526ky |
| |
|
| | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:29 | |
| | a 726tky |
| |
|
| | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:31 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:34 | |
| | to se dá řídit i s dálkovym ovládánim |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 22:04 | |
| | Pěkná práce, ale nějak mi nefunguje textura u plynových pák ve 2D kokpitu. Je to jen u mě? |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 - příručka? 1. 7. 2010 / 22:07 | |
| | Už slintám a sosám!
dotaz: neměl byste někdo naskenovanou origo příručku k tomuhle krasavci? (nebo samozřejmě ke kterékoliv jiné Z-226)
Dík! |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 22:12 | |
| | Božííí! Moc děkujííí. Parádní práce! |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:07 | |
| | A bude aj slovenská, textúry sú hotové len ešte (s Pavlovým dovolením) vymením kompas aby fungoval aj v FSX a bude aj pre FSX. |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 1. 7. 2010 / 23:16 | |
| | ta siva nema byt trosku bielejsia ? skoro som tento nater ani nespoznal som 5minut rozmyslal kam ho priradit ale uz mi doplo len skoda ze touz je maskacova |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 09:43 | |
| | Tá sivá je na skutočnom eropláne farba kovu, možno by mohla byť trochu bledšia, ale zase by nebolo dobre vidno nitovanie na krídlach. (Viď obr). To že som urobil tento repaint a nie taký aký má MFN teraz bol zámer, je to krásna mašina a teraz ju zohavili tou kamuflážou. ( Na spodnom obrázku je síce OM-MQK, ale ony sú obidve rovnaké, iba vrtuľový kužel má OM-MQK modrý a MFN biely.) |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 10:30 | |
| | Nepřipadá vám taky ten konec křídla na tom modelu hrozně širokej? Mě to úplně tluče do očí |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 10:41 | |
| | Kurňa, ta tenká trikolora je ale fakt moc hezká a elegantní...
Do jaký kamufláže jí přetřeli? Určitě to byl hřích! |
| |
|
| | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 10:48 | |
| | Urobili z nej takýto hnus. |
| |
|
| | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 10:52 | |
| | Auuuuuuuuuuuuu... Nemam slov... Chudak... |
| |
|
| | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 11:02 | |
| | Preto som urobil ten pôvodný repaint. Chcem ju mať v FS peknú pôvodnú, ako si ju pamätám. Párkrát bola v minulosti u nás v Martine. |
| |
|
| | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 11:10 | |
| | Aha. O tom jsme tu před nějakou dobou diskutovali.
Tomu teda fakt nefandím... |
| |
|
| | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 11:24 | |
| | Ak sa Ti orig. textúry páčia, môžem Ti ich poslať na mail, až dorobím ešte nejaké drobotiny. |
| |
|
| | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 14:26 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 14:29 | |
| | Nič Ti nebráni urobiť si repaint |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 14:35 | |
| | Však o tom velmi silně uvažuju, pokud to teda někdo neudělá dřív |
| |
|
| | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 16:38 | |
| | Proti gustu.....
nejsem si tak docela jist, že by se mi v tom (v reálu) lítalo nějak spokojeně... v tomhle markingu, kdybych měl tu příležitost. Mně by (když už filmovej převlek) víc vyhovovaly černobílý pruhy přes kořeny křídla. Kdyby to byl opravdu mezek (nebo aspoň UL mezek)ú tak neřeknu, k tomu to patří - ale proč si na to hrát s érem s dost pestrou a hrdou vlastní historií. Pořád se navíc tak nějak cejtim jako jeden z těch obdélníčků na směrovce toho chudáka flekatýho na tom tvym obrázku... co naplat. |
| |
|
| | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 11:33 | |
| | Kterej kretén to prosimtě vymyslel? Takový krásný letadlo a udělaji z toho tuhle hrůzu? |
| |
|
| | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 11:58 | |
| | Kdyby to byl jen skaredej repaint, tak budiz, jenze zrovna tenhle druh nateru je dost sila.
Nevim jak to napsat, aby to nevyznelo jako klise...
Vzdycky mi ve skole vadilo jak nas krmili kyndama o statecne sovetske armade a zbabelejch nemcich, ale tohle je prece jen sila... Asi to neumim vyjadrit spravne...
Mam pocit, ze spousta lidi se musi z tohohle obracet v hrobe... |
| |
|
| | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 12:41 | |
| | Já jsem asi deformovanej - ale vždycky si zkouším představit, co by tomu asi řekli hrdinové mého mládí (jmenoval jsem je tu už, nebudu se opakovat - stačí, že mé nedávné kolečko nad Donínem bylo vyjádřením mé nesmrtelné úcty jednomu z nich).
Přijde mi úplně normální, že se Bader s Gallandem po válce stali přáteli - vždyť měli společného navzájem víc, než kterýkoliv z nich s okolním světem zvlášť. Ale že by si Galland na mezka maloval kokardy nebo Bader kříže - to by asi nenapadlo ani jedbnoho z nich...
Nicméně - jak jsem psal v jiném stromu - rozumím tomu, že na druhé straně Č-S hranice se na kříže dívají (někteří) shovívavěji... (a to nepočítám absolutní převahu modelářských diorámat na českých soutěžích, kde veselý vojím Wehrmachtu či důstojník SS prohlíží zničenou spojeneckou techniku. Skutečně je to svět, který bi ti modeláři radši?)
No, takový už je život. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 16:40 | |
| | Oto Smik by si pro nedělní polétání to éro takhle asi nenamaloval - abych se neohlížel jen na Čechy. |
| |
|
| | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 13:07 | |
| | Nevim, kde lidi porád berou to nutkání si na všecko malovat hákunkrajcy a kříže... |
| |
|
| | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 13:29 | |
| | Myslet si o tom můžu cokoliv, ale to je nejspíš vazba na válečné působení 13. letky Slovenských Vzdušných Zbraní, neboli účast slovenských pilotů Slovenského státu za 2.světové války.
Samozřejmě na jiných letadlech (Avia B-534, Bf109E, Bf109G, ...)
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 13:54 | |
| | Nevim, jak je to s MFN, ale ty kosicke 3 funguji jako ucelena skupina spolu se dvema (jedenactka a kratas tusim) dalsimi letadly namalovanymi do barev rude armady. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 14:33 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 14:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 14:06 | |
| | To máš síce asi pravdu, ale môj názor je ten, že zohavili krásne lietadlo už nech za akýmkoľvek účelom. A v simulátore to samozrejme také nechcem. Ale je to vec názoru. Môj je takýto. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 14:11 | |
| | Náš názor je shodný, já reagoval na to, proč tam možná někdo tam ty německé kříže maluje. I když vysvětlení, že to letadlo používají na ukázku soubojů je možná reálnější.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 14:19 | |
| | Ja vim, ze to srovnani trosku pokulhava, ale me to pripadne stejne, kdyz jsem si jako kluk daval na prvni kolo (Pionyra po brachovi )))) do spic vicka od zmrzliny, aby to delalo kraval jako motorka (detska fantazie je nekonecna)
O to vic se mi libilo pojeti ukazky Treneru v Pardubicich - tam ukazovali k cemu ty era byli realne urceny. A navic ty masiny byli v nadhernejch barvach, byt samozrejme taky ne originalnich ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 17:39 | |
| | Pletiete do toho politiku a pritom je to také jednoduché, potrebujú peniaze na prevádzku, zrátali si, že teraz letia simulované dogfighty ako atrakcia pre verejnosť + ich pozývajú na teraz moderné reanimácie bojov, len túto jar boli na Slovensku 3-4? Myslíte, že by ich pozvali aby sa tam naháňali ako civilné stroje?, prúdové stíhačky nemajú aby mohli bojovať ako rusi s američanmi, majú vrtulové stroje, vzdialene pripomínajúce stroje z 2. svetovej, tak ich namaľovali ako mašiny z druhej svetovej... Zaujímavé je, že ruský marking nikomu nevadí A keby sa tam naháňali v pôvodnom sfarbení, tak to by nezaujalo. A skupinová zlietanosť spočívajúca v preletoch dnes nezaujme, akrobacia skupinová je náročná..... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 17:42 | |
| | Len do toho nepleťte prosím Slovenský štát a neviem aké vyznávanie fašizmu na Slovensku, je to iba biznis, nič viac. A okrem toho, ako často majú civilní piloti možnosť si zablbnúť a zahrať sa na stíhačov? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 18:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 18:09 | |
| | Ja viem, máš pravdu, len som mal chuť aj ja konečne niečo napísať |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 4. 7. 2010 / 03:10 | |
| | Politiku do toho rozhodně nemícháme. Ale:
1) Nemyslím, že by letecká skupina POTŘEBOVALA natírat letadla ausgerechnet na Luftwaffe, aby se na ni přišli v neděli podívat - viz:
http://www.airliners.net/photo/Untitled-(Slezsky-aeroklub/Zlin-Z-226MS-Trener/1705397/L/
2) Retro leteckou skupinu si představuji jako lérající cirkus Martina Kindernaye. Jsou tam letadla z obou stran, německá, francouzská, anglická... Pokud budu mít letku tří messerschmittů, těžko budou předvádět "psí souboje" -ledaže by honili sama sebe - a to by bylo docela divný, ne? Pokud jsem si všiml, s těmi zmaštěnými trenéry jednu dobu lítal Suchoj - a ten měl zlaté hvězdy na fialovém podkladě - jakože by to mohl být Rus... Docela divná kamufláž...
3) pokud obecenstvo lákají letadla, pouze pokud jsou s černými kříži víc než letadla jiná - tak to o nečem hovoří, to je prostě fakt.
Nic víc, nic míň. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 4. 7. 2010 / 09:17 | |
| | máš uplnou pravdu. já teda osobně propti tomu nátěru z politickýho hlediska nic moc nemám, ale je to hnus fialovomodrozelenobílej, kterej to letadlo akorát zbastlil neskutečným způsobem. ta 526ka s tou zlatou hvězdou na směrovce ještě ujde, ale taky teda nic extra.
a co se týče létajícího cirkusu, tak to je taky kapitola sama pro sebe. neřeknu, když si nadšenci postaví UL repliku nějakýho letadla, ale když s tím pak lítaj a hrajou si na první válku, tak akorát tak kazí představu o tom, jak to bylo. krásně to bylo vidět na AP, kde byl dospělej fokker a okolo něj se placatil zase nějakej UL šmejdík. nicméně lidem se to líbí, tak budiž |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 5. 7. 2010 / 20:50 | |
| | toto bol len skusobny vodou zmyvatelny nater, na stranke je uz vidiet, ako vyzeraju teraz |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 4. 7. 2010 / 09:47 | |
| | Bod 1: http://www.retroskyteam.sk/
1. máj 2010 Košice
8. máj 2010 Spišská Nová Ves a Bratislava
15. máj 2010 Nové Mesto nad Váhom
16. máj 2010 Uherský Brod
22. máj 2010 Deň polície 2010, Prievidza
28.-30. máj 2010 NLD Piešťany
3. júl 2010 Prievidza
28.-29. august 2010 Senica (SAHARA)
12. september 2010 Zvolen, toto sú akcie na ktorých vystúpia a dostanú zaplatené za to
Na malé Slovensko je to pomerne slušné množstvo akcií, určite viac ako keby ponúkali skupinové prelety, takže biznis
Bod 2: Protivníkom Nemeckej Luftwaffe je Zlin 526 ktorý v Ruských farbách imituje MIG 3. Ďalším lietadlom na Ruskej strane je Jak 52. Týchto 5 lietadiel tvorí základ pre letecké vystúpenie. Predvádzajú letecké súboje medzi jednotlivými lietadlami, spoločné nálety v skupine a za pomoci pozemného pyrotechnického teamu aj bombardovanie cieľov. Ako novinka pribudlo do letky RetroSkyTeamu výsadkové lietadlo Antonov AN-2 a po jeho nastriekaní do vojenskej kamufláže sa pripojí do letky. Takže nie sú to len nemci
Bod 3. Toto je strašné zavádzanie a vytrhávanie z kontextu. Hodné možno Fica alebo podobného politika u vás, ale nie teba. Je to módna záležitosť, a šanca zarobiť si pár euro navyše. Keby boli na tých lietadlách kokardy, tak je to v poriadku? Okrem toho ako by si realizoval dogfight s lietadlami v aeroklubových farbách: diváci, začína súboj, teraz si predstavte, že ten žltý stroj je nenávidený nemec spolu s tým žltočerveným a ten modrý a ten zelený sú rusi, alebo angličania, ani len náznak logiky
Takto sa tu budeme dohadovať donekonečna, ja budem argumentovať jednoduchou logikou, ty emóciami neviedlo by to nikam. Ale čo si si mohol odpustiť, tak to je naozaj bod 3. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 4. 7. 2010 / 13:20 | |
| | No, pokud to vezmes ciste ekonomicky, pak ano, prostituce je taky "biznis"...
A k bodu 3 - nevim, ale urcite existuje skupina lidi (minimalne dva, co ja vim )))) ktere se to nezda jako vytrhavani z kontextu, ale naopak premysli nad tim, co by tomu rekli Perina, Smik, Kuttelwascher... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 4. 7. 2010 / 21:19 | |
| | Čo sa týka prostitúcie, je zaujímavé, že najväčší moralisti, bývajú najlepšími zákazníkmi
A keď už tu stále spomínate, hrdinov, ktorí padli za našu vlasť, toto by ich až tak netrápilo, boli by skôr radi, že sa ešte nájdu ľudia, ktorí chcú poukázať na históriu, na to čo sa dialo, že vojna, to neboli len delá a pešiaci, ale aj piloti, osamote zvádzajúci denno-denne svoju osobnú a o to možno krutejšiu vojnu, možno by krútili hlavou, prečo namiesto hviezd sme nedali britské kokardy, s ktorými oni bojovali.
Ale poviem ti čo by ich trápilo a robilo smutnými, to ako sa k nim zachovala ich milovaná vlasť, keď sa vrátili domov, šťastní a plní nádeje, že stálo za to bojovať a zomierať. A ich vlasť, ich ľudia ich posielali do žalárov, do uránových baní ako nepriateľov, chovali sme sa k nim horšie ako k nemcom. Koľkí z nich museli zas utekať, tento krát pred vlastnými...
Možno by nechápanlivo krútili hlavou ako sme mohli dodávať naše skvelé lietadlá tým, čo nás okupujú..... Nad tým sa nikto z vás nepozastavil, aké je ľahké hovoriť za nich a nespomenúť ako sme sa k nim chovali..... Ako sme mohli dovoliť 68 rok, prečo sme nepovstali, prečo sme sa zmierili.... Je ľahké sa schovávať za alibizmus, nám tak vlastný.
Neprivlastňujte si ich, nemáme na to nárok...
Ospravedlňujem sa možno za príliš kritický príspevok, ale už som mal dosť skrytých narážok.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 4. 7. 2010 / 22:31 | |
| | Souhlasím, že bychom se neměměli hádat, ani když si zjevně nerozumíme...
Jen ještě dva dotazy na okraj (a ani jeden není politický - o politice jsem nepsal ani jednou):
1. v jaké roli bude vystupovat ta zmíněná An-2? Jako Ju-88? Stuka? Sb-2? Pe-2? Tu-4? He-111? nebo Lancaster či Kate? To tedy fakt bude cirkus. Těším se na názor zde často přítomných milovníků uměleckého letu na An-2...
2. kdo častěji vítězí - rudé hvězdy, nebo "nenáviděné" kříže (jak píšeš ty)? Pokud jde o "historii" (jako třeba kdysi byla modelářská velkoakce na připomenutí konkrétní letecké bitvy Luftwaffe a "Mighty Eight" nad Krušnohořím - s pietou ke všem padlým bez ohledu na stranu a marking jejich letadel) - tak jakou situaci má tato "historie" připomenout? A jaképak národnosti mají v tom případě jako být ti piloti v Z-226? Jen Němci?
Já to nepíšu nijak pejorativně. Jen chci připomenout, že zrovna tohle je citlivé místo. Leckdo na Slovensku nebude na letadla s kříži pohlížet jako na "nenáviděná", když s takovým markingem létal jeho dědeček či prastrýc.
A ano - můj pohled na svět je primitivní - mně by vyhovovalo, kdyby v leteckých show pořádaných u nás dominovala letadla s kokardami - a letadla s kříži by pravidelně nakonec dostávala na prdel. Jednak tak ta historie byla a dopadla - a pak (a o tom to celé je) ty zliny jsou podle mého názoru s tou německou kamufláží prostě hnusné. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 5. 7. 2010 / 00:09 | |
| | V akom markingu, to netuším ani ja, zas tak ma to netrápi, ale určite budú z nej niečo vyhadzovať No ak si spomenieš na mnohé filmy natočené aj u nás aj inde, tak trénery aj andule boli veľmi často používané a divákom to nevadilo A k tomu či sú piloti nemci alebo slováci z letky 13 alebo ufóni, všetci normálni v tom vidia zábavu, jednoducho dobrí a zlí bojujú spolu a zlí prehrajú. Nik nerozmýšľa akej národnosti je ten pilot, možno ty, otázne je prečo.........
Pokiaľ si pamätám, vždy vyhrávajú dobrí, tu nejde o konkrétne bitvy, opýtaj sa mnohých mladých, tí pomaly ani nevedia, že bola vojna, a ak tak jedine Call of Duty.
A čo sa týka toho posledného, áno slovenský piloti lietali na strane luftwaffe v bojoch proti sov. zväzu, tak isto ako rumuni aj maďari. Ďalej bola to jedna bojová letka, nám dobre známa č.13, z ktorej niektorí členovia prešli k povstalcom , teda aby som bol úprimný viem o jednom takom, zhodou okolností som ho poznal, pôsobil potom dlhé roky na letisku tu je zhruba súhrn jeho kariéry:
- 1. októbra 1934 nastúpil do školy leteckého dorastu v Prostějove
- po skončení nastúpil ku leteckému pluku č. 3 ku 13. letke v Košiciach
- v roku 1938 absolvoval pilotný stíhací kurz v leteckom pluku č. 4
- po jeho skončení bol zaradený ku 45.letke v Piešťanoch, kde ho zastihli marcové udalosti
- v posilovej letke bol presunutý do Spišskej Novej Vsi, kde sa aktívne zúčastnil bojov s maďarským letectvom
- dosiahol jeden nepotvrdený zostrel (Fiat C.R. 32) a následne bol zostrelený a núdzovo pristál
- v letke č. 45 sa zúčastnil útoku na Poľsko, kde v skupine zostrelil pozorovacie lietadlo Lublin R-XIII
- po prečíslovaní na 12. letku sa zúčastnil poľného ťaženia v Rusku v roku 1941
- v apríli 1942 bol prevelený ku stíhacej letke 11, s ktorou absolvoval druhé poľné ťaženie v Rusku, odkiaľ sa vrátil v októbri 1942
- na jar 1943 sa preškolil na nemecké lietadlá Bf 109
- v rámci II. garnitúry sa tretí krát zúčastnil poľného ťaženia v Rusku
- po návrate z frontu bol pridelený do Pohotovostnej letky
- v auguste 1944 bol vyslaný do Prešova, odkiaľ do ZSSR
- zo ZSSR bol vyslaný v 2-člennom roji Bf 109 na pomoc SNP na letisko Tri Duby
- po potlačení povstania odišiel do hôr, čoskoro však padol do zajatia
- slúžil v povojnovom čs, letectve, kde skončil ako inšpektor bojového letectva
- po odchode z armády pracoval na zväzarmovskom letisku Žilina-Hričov
- doteraz žije na Slovensku (oprava, ten pán už zomrel)
Plnil svoju povinnosť voči svojej vlasti, a nebol fašista, bol to len vojak, čo plní rozkazy. Nebolo horšie náhodou zostreliť civilné lietadlo s nevinnými ľuďmi, čo chceli v dobe mieru odletieť na západ? Alebo zastreliť mladých ľudí, nevinných, len preto že chceli preliezť plot na hraniciach?
Ale niečo zaujímavé:
V roce 1941 byl zda pokus Českého svazu válečníků (vznikl v roce 1941 z iniciativy plukovníka četnictva O. Blahy) o vytvoření českých vojenských oddílu podány říšskému protektorovi 4.4.1941 k využíti k boji na frontě. Tento plán byl odmítnut a to na pokyn z Berlína. O těchto pokusech hovořil v poválečné výpovědi také K. H. Frank http://www.fronta.cz/dotaz/ceske-jednotky-na-strane-nemcu : “Z české strany bylo průběhem let učiněno několik nabídek úřadu říšského protektora, jejichž účelem bylo vytvořeni českých uniformovaných vojenských svazů a jejich nasazení na frontě. Nejprve Gajdovi přívrženci a vlajkaři pokoušeli se dosáhnout povolení k utvoření a uniformování takových svazů. Žádost byla odmítnuta. Generál četnictva Bláha projednával opětovně takovýto plán s německými kruhy (strana a také úřad říšského protektora) a žádal o povolení k vytvoření takových svazů, v nichž podle jeho představ měli příslušníci jeho svazu tvořiti jádro. V r. 1943 jednal se mnou Moravec a v jedné rozmluvě se pokoušel mne přesvědčit, že by bylo bezpodmínečně nutné, aby i české oddíly byly nasazeny na frontě, neboť všechny ostatní národy rovněž bojují za novou Evropu pod vedením říše buď u vojska, nebo u vojenských SS. Hned po rozpuštění československé armády při zřízení protektorátu vydal Hitler osobně rozkaz, že žádný Čech nemusí sloužiti ve vojsku a bojovati se zbraní v ruce. Při začátku války a průběhem válečných let opakoval Hitler tento rozkaz v různých variacích. (»V boji proti nepříteli říše nebude žádný Čech bojovati se zbraní v ruce«, nebo: "Žádná česká matka nepotřebuje plakati pro svého syna padlého v boji" a pod.) Tento Hitlerův rozkaz byl také zásadně dodržován — přes různé pokusy branné moci a zbraní SS postaviti v německé branné moci české »dobrovolnické svazy« a přes české nabídky na vycvičení a nasazení v boj českých »dobrovolnických sborů«, jako na příklad nabídku generála Bláhy nebo ministra Moravce. které byly státním presidentem Háchou předloženy říšskému protektorovi. Zřízení vládního vojska k účelům ochrany státního presidenta a nasazení tohoto vojska v Itálii, právě tak jako pokus vytvořit "Svatováclavské roty" byly výjimky z pravidla zásadně dodržovaného.. »Svatováclavské roty« byly teprve pozdní výjimkou z pravidla, učiněného na stálé naléhání některých členů českého Kuratoria pro výchovu mládeže na konci r. 1944 a na začátku 1945 (asi 60 mužů na dobrovolnickém podkladě). Takže, to že mnohí češi nebojovali po strane wermachtu, respektíve priamo ako vojaci wermachtu je skôr zásluha nemcov ako čechov. To len na okraj
A ver, že tvoja veta:
Leckdo na Slovensku nebude na letadla s kříži pohlížet jako na "nenáviděná", když s takovým markingem létal jeho dědeček či prastrýc.
To by tí 18 piloti museli byť ako Abrahámovia aby mali tak početné potomstvo......"
V únoru 1942 je tedy skupina 18 slovenských letců vyslána do Schulle-Staffel v Dánsku na přeškolení a výcvik v létání na strojích Bf-109 E. 13.letka byla vybavena celkem 27 letadly tohoto typu./tato letadla byla slovenskou vládou zakoupena a plně uhrazena/. Na frontě se 13.stíhací letka SVZ objevila 27.října 1942. Celkem postupně bojovala s počtem 12 strojů. Vlastní ztráty byly 7 letců. Němci letku hodnotili nejprve veskrze kladně a několik pilotů bylo i vyznamenáno.Ovšem po začínajících úletech byla letka /"šupito presto"/ odeslána domů,jako nespolehlivá. Domů na Slovensko se letka opět vrátila se zbylýmí stroji Bf-109 E.
Na počátku povstání povstalecké velitelství dávalo největší úlohu dvěma pěším divizím, jež měly navázat kontakt s Rudou armádou a usnadnit průběh proniknutí spojeneckých vojsk na Slovensko.
Ale málokdo ví to, že součástí oněch dvou pěších divizí byla i součást SVZ, konkrétně 1.zvědná letka, 2.pozorovací letka a 12.stíhací letka, která byla vyzbrojena 5x B-534, 4x Bf-109G-6, Fi-156, Junkers W-34 (1x). Skupina měla celkem 37 letadel a dohromady 550 mužů. (citace Slámy)
Když se letci dozvěděli, že Němci chtějí v srpnu 1944 odzbrojit ony dvě divize, rozhodli se přeletět i se svými stroji na stranu Rudé armády a neriskovat německé zajetí. A tak se stalo, že do 31.srpna 1944 přeletělo k Rudé armádě celkem 26 slovenských letadel s 81 letci na palubě.
Ti se později stali kmenovými příslušníky 1.čs.smíšené letecké divize v SSSR. Byla škoda ,že tito letci neměli spojení s organizátory SNP, tato letadla v pozdějších bojích chyběla. Na Slovensku tak pro potřeby povstání (v tzv.Československém letectvu) zůstalo pouze 5 x Š-328, 4 stíhačky B-534 (z toho jedna Bk-534), 2x Bf-109E, většinou umístěných na letišti Tri Duby.
Takže robiť z 18 pilotov, z ktorých ešte niekoľko prešlo k rusom a k povstaniu, základňu pre neofašizmus je chabé Mne osobne zastrelili deda v 1944 nemci ako partyzána, má hrob vo Vrútkach a jediné čo mi ostalo, sú medaily....... Tak ako mnohým ďaľším na našom malom klérofašistickom Slovensku.
Viac ako 95 obcí, osád a samôt na Slovensku bolo vypálených.
Takže na záver, jediné čo môžeme s kľudom povedať a uznať je, že nemci mali škaredú kamufláž, ktorá vôbec, ale vôbec nepristane naším Zlínom A tým to môžeme ukončiť, lebo tá doba bola šialená a dúfam, že sa už nikdy nebude opakovať. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 5. 7. 2010 / 19:25 | |
| | Dovolim si par komentaru:
.....A k tomu či sú piloti nemci alebo slováci z letky 13 alebo ufóni, všetci normálni v tom vidia zábavu, jednoducho dobrí a zlí bojujú spolu a zlí prehrajú. .........
....chleb a hry...
.....Pokiaľ si pamätám, vždy vyhrávajú dobrí, tu nejde o konkrétne bitvy, opýtaj sa mnohých mladých, tí pomaly ani nevedia, že bola vojna, a ak tak jedine Call of Duty.
V tom osobne ja vidim problem nejvetsi - priznam se, ze neznam dobre reseni, ale mrzi me, ze dnes jsou schopni (nekteri) pubertaci hajlovat, pripadne na tricku nosit Che Guevaru a pripadat si jako velci drsnaci (v druhem pripade jako lidumilove) a pri tom kdyz se zeptas, jestli vi co ten symbol znamena, odpoved je totalni nesmysl...
A nakonec a to je myslim nejdulezitejsi - me vytky nemaji co spolecneho s tim, ze ty zprzneny letadla jsou slovensky - myslim, ze to neni problem jen slovaku, tenhle problem je i v Cechach (byt mozna, zatim, ne na letadlech - to asi vychazi z historie) - neprevadej si to jako narodnostni problem... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 4. 7. 2010 / 10:34 | |
| | honit sami sebe? myslim, ze nahanat by mali tyh s cervenou hviezdickou nie? ... tak a o com to hovori teraz??? ... vela lusi sa tu zbytocne rozhorcuje a pri tom nevie o co ide |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 4. 7. 2010 / 22:35 | |
| | Taky dost hnusná kamufláž.
Takhle barví svá letadla amíci, když v Renu lítají s Albíkama kolem pylonů - a aby vypadali víc "in," tak na nich musejí mít rudý hvězdy... A pak píšou: "soviet light fighter L-39"...
Asi jsem někde něco přehlídl - na rozdíl od pečlivě německy věrně zapatlaných Zlinů - jaké že letadlo a v jakém historickém období má představoivat tento nešťastný Jak? Díky! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 5. 7. 2010 / 19:19 | |
| | No to uz ja neviem, otazka by bola skor na prevadzkovatelov, nechcel som rypat, ale pride mi trocha luto, ze tito ludia sa snazia urobit nieco, venuju tomu svoj cas aj peniaze a namiesto toho ich tu vsetci zahrabavaju pod ciernu zem. Iba myslim, ze povedat ze maju 3x messerscmit bolo trocha unahlene. Podla vsetkeho co tu bolo povedane, je jasne, ze este len zacinaju, tak niektore sfarbenia urcite niesu konecne, hlavne co sa tyka Z-526. Odporucam pozriet na ich stranky a hlavne na svetlosedy ramcek dole. http://www.retroskyteam.sk
P.S.: a co sa tyka tych americkych albatrosov, no radsej sa nevyjadrujem co sa tyka Yaka, to uz bude asi vec majitela, tiez sa mi nepaci... islo o to ukazat, ze tam niesu iba nemci |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 5. 7. 2010 / 19:48 | |
| | Podle mě má každý právo natřít si SVOJE letadlo jak chce (schválně jsem to zvýraznil, být členem aeroklubu, který se rozhodne si takhle natřít eroplán, jsem nasranej), a každý má právo se vyjádřit k tomu, jestli se mu to líbí, nebo ne. Tak nevím, proč tolik emocí.
Já se svého názoru na to zbarvení s dovolením zdržím. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 5. 7. 2010 / 20:39 | |
| | No samozrejme, myslim, ze to aj tak nema vyznam, ide len o to, ze niektori to rozoberaju a nevedia o tom vsetko. Tak ak by to bolo v aeroklube tak by to nasralo aj mna, ale je to robene na ukazky, preto to trocha chapem, ak by takto natrel niekto zlina len tak z prdele tak mam taky isty nazor ako vsetci tuto vyssie, ktorym sa to nepaci...
A pravda, tych emocii tu bolo dost, a asi zbytocne... uz to riesit nebudem, proste kto chce, nech si pozrie o co ide, a potom sa moze rozhodnut, ci bude nadavat aj nadalej |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 11. 7. 2010 / 21:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 12. 7. 2010 / 11:27 | |
| | http://www.airplane-pictures.net/image48375.html
kdyby si takhle namaloval Texana jednotlivec, jen by to vypovídalo o tom, v čem by si rád vozil zadek. To je každého jednotlivce věc.
Pokud jde o kabát v létajícím cirkusu - to už jsem psal výše - a tato banda se mi jeví docela vyrovnaná. Prostě letecký cirkus. Kamufláže všech jsou docela dost věrné - takže u tohohle jsou i ty hakenkrajcy na místě. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 14. 7. 2010 / 19:43 | |
| | Já to vídím stejně i s těmi Zlinky a Jakem.. Jen máme asi každej trošku posunutou míru toho "co ještě jo a co už ne".. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 26. 7. 2010 / 14:13 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 26. 7. 2010 / 14:22 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 26. 7. 2010 / 14:26 | |
| | Ta je fakt hezká, doktore.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 26. 7. 2010 / 15:33 | |
| | Anglicko... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 26. 8. 2010 / 21:01 | |
| | | |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 01:06 | |
| | Jozo, dej sem pak prosim te link na tu upravy pro FSX...
diky
Milan |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 - aj FSX 2. 7. 2010 / 09:35 | |
| | Zatiaľ som to ešte nestihol urobiť, takže žiadny link neexistuje. Ale: Ak máš FSX SP2, tak prístroje všetky idú, len kabína je menej priehľadná. Ak máš FSX s SP1. tak je kabína dobrá, len nefunguje kompas. Až dorobím ešte nejaké drobotiny na repainte, tak ho zverejním aj s tými úpravami. |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 08:14 | |
| | A já se tak hnal, abych měl první repaint. Ale je to pěkný. Hezčejší, než bude ten můj, zaslouží si být první. |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 09:49 | |
| | Kľudne počkám so zverejnením až za Tebou. |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 10:01 | |
| | To zase nemusíš. Tvůj si to rozhodně zaslouží víc a můj navíc nemá zatim ani kousek trupu a křídel, protože mi bráchové přes noc vypli počítač s FS, takže jsem nemohl tahat textury. |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 08:06 | |
| | Děkuji za kladné ohlasy ! Ještě doplním čisté bílé textury pro lepší tvorbu repaintů a provedu případné úpravy na základě vašich zjištění. K tomu, co tady padlo - 2D kokpit je skutečně poute zadní a aby ukazovaly všechny budíky, musí se zapnout hlavní vypínač na 2D panelu. Obojí je popsáno v read me |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 09:36 | |
| | Aha, tak to se omlouvám za ty budíky. Ten sem nečetl |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 10:06 | |
| | Můžu se jenom zeptat, kdy by mohly být ty bílé textury? U ocasu a čumáku jsem si poradil, ale u trupu a křídel už se mi ty "trojúhelníčky" odstraňovat nechce. |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 10:18 | |
| | Pokusím se je dát na web večer. |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 15:59 | |
| | Myslim, že by bylo príma, kdyby to bylo v PSD (Photoshopu), že by tam bylo to nýtování v samostatný vrstvě |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 12:02 | |
| | skusil som to dat do fsx a je to dokonale pridaj tam thumbanil a mas to do fs9 ale aj do fsx |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 15:23 | |
| | | |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 15:43 | |
| | Já mám prakticky dodělaný 2 repainty: OK-MFO a OK-KNX
U obou zbývá prakticky už jenom nýtování a pár detailů.
|
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 6. 7. 2010 / 22:22 | |
| | | |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 6. 7. 2010 / 23:11 | |
| | Moc pěkné ale dal jsi to tu tak nenápadně Klidně založ nové vlákno ať si toho víc lidí všimne. |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 6. 7. 2010 / 23:26 | |
| | To neni špatnej nápad. Takovej skvělej model takovýho skvělýho éra si zaslouží aspoň provizorní seznam repaintů. |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS bílé textury 2. 7. 2010 / 18:41 | |
| | Jak jsem slíbil, jsou ke stažení i čisté bílé textury. P. |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS bílé textury 4. 7. 2010 / 09:54 | |
| | Začal jsem dělat svuj prvni repaint, a jaksi nemůžu přijít co je ta asi nýtovaná konstrukce v tom "trup", to dole abych věděl jakou barvou
|
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS bílé textury 6. 7. 2010 / 17:01 | |
| | To bude asi břicho. |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 21:12 | |
| | Proletěno,odzkoušeno,je trochu citlivější na řízení,při mírném bočním větru mi málem při startu nestačily pedály,ale je to mazlík,kterej tady dlouho chyběl a díky za něj!Už se těším na repainty,hlavně na Jožu a jeho šumperáka.Z pětibodového hodnocení dávám 7. |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 22:20 | |
| | | |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 2. 7. 2010 / 22:21 | |
| | se tesis na repainty tak uz tady jeden mas |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 4. 7. 2010 / 15:59 | |
| | Tak se pochlubte, jaké už létají Trenéry. Jednoho jsem si taky jen tak pro sebe spíchnul |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 4. 7. 2010 / 16:30 | |
| | Jéééj o něm jsem moc přemýšlel, že ho udělam ale nějak jsem se k tomu neměl čas dostat. Moc pěkný!! Na tvoje modely si rád maluju tak určitě taky něco dám do kupy. |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 4. 7. 2010 / 17:37 | |
| | Když se tu bavíte o repaintech, poraďte začátečníkovi dělám tuhle nádhernou "dvěstěpětku" do barev Chomutovského aeroklubu a nemůžu přijít na to, která část je kužel vrtule ? poraďte prosím |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 4. 7. 2010 / 19:57 | |
| | Kužel vrtule je na doplňkách, ty tři žluté části Nahoře je válcová část, dole vlevo je špice a uprostřed je křidýlko od vrtulky. |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 4. 7. 2010 / 22:13 | |
| | Díky moc dělám svůj první repaint už mám všechno "nastříkaný barvou" zítra nalepim samolepky dodělám ty vzduchový průduchy u krytu motoru a bude hotovo |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 4. 7. 2010 / 22:50 | |
| | A ještě dotaz, to jak je na tom "trup" co je dole ta konstukce? |
| |
|
| | | | | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 5. 7. 2010 / 07:48 | |
| | kabina ? |
| |
|
| | | | | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 5. 7. 2010 / 08:36 | |
| | Ano, vnější strana rámu kabiny. |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 4. 7. 2010 / 19:48 | |
| | Já ladim chtoěbořskou LMH Ale jde to z tuha, snad přes týden dodělám |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 5. 7. 2010 / 11:46 | |
| | Tak tento zatiaľ ešte nelieta a neviem ani kedy bude hotový, dávam ho sem len preto, aby Happypetr videl, že dodržím slovo a robím ho.... |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 5. 7. 2010 / 12:23 | |
| | ujo Jozo dufam ze spravite aj MHE ja idem robit MHG |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 5. 7. 2010 / 13:46 | |
| | Dôjde aj na MHE, neboj. Len toto som sľúbil, tak musím najprv toto. |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 5. 7. 2010 / 15:04 | |
| | No to by bolo keby ste vy nespravili MHE, jasne berem ze ste uz inu slubili |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 6. 7. 2010 / 10:38 | |
| | Chotěbořká OK-LMH
|
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 6. 7. 2010 / 14:26 | |
| | | |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS - repainty ? 6. 7. 2010 / 17:53 | |
| | Kde se dají stáhnout ty repainty ? popřípadě jestli někdo pošle jeden, ať vim jak má vypadat složka s repaintem |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 6. 7. 2010 / 20:38 | |
| | Jenom mě tak napadlo, že by mohlo být dobrý, kdyby tvůrci repaintů posílali svoje repainty Pavlovi, aby se udělal přehledný a ucelený seznam repaintů na "dvěstěpětku". Je to jenom takovej návrh, ale nebylo by to špatný. |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 6. 7. 2010 / 20:46 | |
| | To nenišpatnej nápad akorát já potřebuju poradit jak dodělat repaint ? Mám překreslený všechny image z těch bílých textur a nevim co dál |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 6. 7. 2010 / 20:49 | |
| | Vyexportovat z editoru, převést v DXTBmp tak, že texturu otevřeš, dáš File -> Save As... -> Extended Bitmap -> typ souboru: DXT3 |
| |
|
| | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 6. 7. 2010 / 20:50 | |
| | No to mám mám těch 5 přebarvenejch souboru z těch bílých textur v tom DXT3 |
| |
|
| | | | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 6. 7. 2010 / 21:15 | |
| | Tak to potom je to v pořádku.
A JEŠTĚ UPOZORNĚNÍ:
Nevím, jestli to někomu došlo, ale nezapomínejte měnit i texturu interier4.bmp (nebo tak nějak), kde se musí změnit štítek s volačkou. Možná by to taky stálo za to, udělat čistou texturu bez volačky. |
| |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 7. 7. 2010 / 18:21 | |
| | Velký dík za letadlo.
Chtěl bych se optat - šel by model nějak upravit v Gmax/Material editoru, aby se u trupu a křídel pomocí alfakanálu dala řídit lesklost povrchu (a ne jeho průhlednost, jak je tomu teď)? |
| |
|
| | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 7. 7. 2010 / 20:13 | |
| | mno co jsem tak dělal repainty, tak když alfakanál uděláš šedej, tak se to leskne |
| |
|
| | | | | Zlín Z-226 MS pro FS9 7. 7. 2010 / 21:05 | |
| | | |
|
| | | Zlín Z-226 MS pro FS9 28. 4. 2011 / 20:53 | |
| | Jenom aby někdo třeba nedělal to samý, tak oznamuju, že dělám repaint pro OK-KMO, u které se minulý rok dělala tuším GO motoru a letos už je opět připravena pro nekonečné vlekání.
Ale ještě mi chyběji nějaké fotky a nevím, kdy se dostanu na LKBE, abych si to nafotil. |
| |
|
|