| | | Termika-mozna jsme se dockali... 3. 10. 2004 / 19:03 | |
| | Zde: http://x-c.home.att.net/
Ve foru jsem se koukal, ale asi to tu jeste nebylo.
Cross-Country Soaring thermals…
are automatically placed randomly all over the planet.
randomly vary in size and strength.
are surrounded by sinking air.
smoothly increase in strength from the edges to the centers.
automatically lean downwind and respond to wind changes.
are each of limited duration.
smoothly decrease in strength at their tops.
can be customized by you to suit your preferences.
Vypada to slibne, tak to pujdu vyzkouset.
P.S. Jestli to tu bylo, tak se omlouvam.
|
| |
|
| | | Re: Termika-mozna jsme se dockali... 3. 10. 2004 / 19:49 | |
| | Nebylo, schvalne jsem cekal kdy si toho konecne nekdo vsimne sam... Mam moznost delat tomu clovikovi beta testovani a vypada to hodne slibne do budoucna... |
| |
|
| | | | Re: Re: Termika-mozna jsme se dockali... 3. 10. 2004 / 20:09 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Termika-mozna jsme se dockali... 3. 10. 2004 / 20:15 | |
| | Funguje to! Ale nemám s tím zkušenosti, takže se neudržím ve stoupání dlouho. Tak nějak jsem se vydržel motat okolo stejné výšky. Ale chtělo by to nějakou spojitost s mraky, tu jsem nenašel. Takže se komíny špatně hledají. Super je to, že přechod do stoupání a naopak je hezky plynulý, ne jak u jiných termik |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Termika-mozna jsme se dockali... 3. 10. 2004 / 20:42 | |
| | Ty termicky proudy se daj hledat kdyz zmacknes tab + w nebo tab + e , je to velice pekne udelane, ale musim souhlasit s Luďkem ze to mohli udelat pod ty mraky, da se to najit i ustredit ale pod tema mrakama mi to chybi.... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Termika-mozna jsme se dockali... 3. 10. 2004 / 21:42 | |
| | Jo, panove... ono se to snadno keca, "udelat pod mraky". Budte radi, ze je aspon cista termika, protoze ono to zase nebyla takova sranda to napsat aspon takhle.
Eric dela neustale na vylepsenich, pokousi se i vyresit otazku oblacne termiky, ale je otazka, jestli to vubec pujde. MS na tyhle veci zdatne kasle a neni snadne obchazet nedostatky FSky... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Termika-mozna jsme se dockali... 4. 10. 2004 / 09:13 | |
| | Supr, tesim se na to, musim taky vyzkouset |
| |
|
| | | | | Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 14:51 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 15:42 | |
| | Je venku a zatim ve mne zanechala velmi smisene az zaporne pocity...
Uz jen konfigurace. Pri nastavovani mi 4x program spadnul po stisknuti tlacitka Apply. V nastaveni joysticku sice meho WingMana vidi, ale nedokaze ho vybrat. Kdyz ho vnutim pres konfigurak primo, tak mi sice nabidne konfiguraci, ale nepracuje s nim...
A to nejhorsi zklamani prislo, kdyz jsem dal quick flight... FPS v rozmezi 0,8 - 4 jsem uz hodne dlouho nezazil. Zkusil jsem stahnout detaily, snizit rozliseni, zadna zmena. Nejak mi nesedi tvrzeni jednoho z vyvojaru, ze mu na jeho 900 MHz masine chodi simulator OK.
Pripoustim, ze Athlon 1GHz a GeForce4 MX 64MB nejsou uz davno na vrcholu slavy, ale FS9 na tehle sestave chodi pro moje potreby v pohode.
Vazne nevim... Zkuste to nekdo dalsi a dejte vedet, precejen nechci tenhle slibne vypadajici projektik hned zatratit... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 16:11 | |
| | tak jsem to tu nainstalil, nespadlo mi to ani jednou, chodí to v poho v 1600x1200 na max
2.2GHz(PR) AMD, 512RAM, GF ti4200 ...
eště to pak zkusím doma, ale tam mám lepší mašinu ... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 16:48 | |
| | Pod Win XP se mi to nechytá. Ani to nejde spustit. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 16:51 | |
| | |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 16:57 | |
| | Tak jsem to taky vyzkoušel a zkušenost podobná jak ty.... Konfigurace mi sice nespadla, muj WingMan s tim fungoval, ale let vypadal podobně jak u teba. Teda chvilkama to mohlo mit tak 12FPS, ale mezi tím bylo vždycky v intervalu několika sekund zadrhnutí... Takže lítání o ničem a v porovnání s FS v o dost horší grafice. Zkoušel jsem trošku snížit tu grafiku a nedávat tam třeba rozlišení 1600x1200, ale nepomohlo to, a navíc celé moje zkoušení vyústilo bluescreenem ve windowsech, což je věc, kterou jsem doma neviděl už hodně dlouho... Jinak zkoušel jsem to na Athlonu 2000 / 768MB, FX-5700 / 256MB. Takže opravdu nevim nevim... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 17:19 | |
| | Tak ja mam Athlon 1,04 GhZ,grafarnu GeForce4 Ti 4800SE, 256MB RAM a Windows XP s SP2. Simulator se nainstaloval bez problemu. Kdyz jsem poprve nastavoval joystick, tak to spadlo. Dalsi nastavovani slo bez problemu. Rozliseni mam 1024x768, 16bar., 60Hz a vsechny detaily na plno. Simulator mi bezel na 20-25FPS a to i pri asi 15AI letadlech. Tak nevim, cim to je, ze nekomu to jde a nekomu ne. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 18:06 | |
| | To co pises ty mi tvrdi i Thomas, jeden z vyvojaru... Mam pry zkusit dat posledni Forceware a poslat jim log ze simu, rozhodne je pry neco shnileho v kralovstvi danskem... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 18:35 | |
| | U mě je jak instalace tak konfigurace bez nejmenších problémů. 1.4 GHz, 560 RAM, GF 4 Ti 128 MB, Win XP. Vše při 1280x1024x32 při 25-32 FPS, ale s tím že to jede cca 3s naprosto plynule aby si to pak tak na půl vteřiny úplně zaseklo atd, pořád dokola. Takže jede to plynule ale zasekává se to a nemá na to vliv ani použitý ovladač grafiky ani nastavení detailů. Po celou dobu je CPU vytížené na 100 proc. Jinak mě až na textury ten sim naprosto nadchnul. Umí to jak vývrtku tak krásné pády. Myslím že je na cestě něco úžasného. Držme palečky. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 19:33 | |
| | ja mam konfig P IV 2.8 GHz, 1GB RAM,GeForce FX 5900 SP forcewary 61.77 a jak install,tak hra uplne v pohode,nastaveni 1600x1200/32 na max detaily FPS 30 - 75
ale co se tyce grafiky te krajiny,to je HUMUS : ( vetron a obloha s mraky pekny,ale ta obrovska rozmazana textura dole,to teda nevim,zlaty FS 2004
doufam,ze se k tomu bude dat dodelat "vlastni ciste udelana krajina" jinak s tim nechci pristavat a startovat : )
kazdopadne konecne neco pro plachtare,ja osobne bych radeji nejakou vetsi podporu plachteni ve FS,ale toho se od Microsoftu asi nikdy nedockam : ( |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 19:42 | |
| | Mno, k tomu bych řekl asi tohle. Simulátor je k tomu aby simuloval let a to pokud možná nejreálneji a ne zobrazoval kde jakej baráček. Mě by stačila textura s větším rozllišením a sem tam stromek, nepochybuju že se na tom pracuje. Jinak se simem (už mi jede plynule) jsem nadmíru spokojenej. Rezerva pro další AI objekty a sem tam stromeček je tam víc než velká, takže ) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Demo plachtarskeho simu Silent Wings je venku 29. 10. 2004 / 20:03 | |
| | takze dodelat peknou zem a je to super |
| |
|
| | | | | | Silent Wings 29. 10. 2004 / 22:20 | |
| | Jo mimochodem, všimli jste si že odrazy na skle kabiny jsou počítaný? jdyž hejbu kniplem, tak se hejbe i odraz ... to je asi první sim kde jsem něco takovýho zaznamenal ... |
| |
|
| | | | | | | Re: Silent Wings 29. 10. 2004 / 23:25 | |
| | Program je velice dobrý. Na AMD Athlon 2600+ a 500KB chodí bez jakéhokoliv zaškubábání a instalace byla rychlá a bezproblémová. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 10:09 | |
| | Potvrzuji: instalace, konfigurace i FPS (WinXP, Athlon 2500, GF3Ti200) naprosto v pohodě. A je docela zaímavé, sledovat při vnějším pohledu, jak se při prudším přitažení prohýbají křídla Chtělo by to trošku lepší grafiku země a bude to hezké polítání. Někdo tu psal, že grafika při simulaci není důležitá, podle mě to není pravda (s vyjímkou IFR letů v noci nebo mlze, ale rozhodně ne u větroňů a VFR), protože u PC jsme ochuzeni o působení přetížení a vůbec všech sil, všechno sledujeme jen očima. A k tomu je potřeba, aby se okolí aspoň trochu podobalo realitě. Jinak to sezení u simulátoru postrádá jakýkoliv smysl a nic zajímavého nepřináší. A to je obrovská deviza právě FS, kde si můžu zaletět kamkoliv. Když se třeba prohrabuju fotkama na Airlines.net, tak se mi mockrát stalo, že mi nějaké letiště a okolí bylo hrozně povědomé a díky FS jsem ho dokázal identifikovat, aniž bych si četl popis u fotky. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 10:17 | |
| | Pokud vím (co jsem čet u nich na webu) tak to má být dost open - takže vlastní terény i letadla by měly jít, myslím, že psali něco že maj i nástroje pro tvorbu ... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 13:12 | |
| | Maji nastroje na tvorbu, ale zatim jsou pro linux a nejsou pry prilis user friendly, nicmene bylo slibeno, ze az se vyda ostra verze 1.0, tak je budou upravovat pro snadnejsi pouziti a portovat na win. Vsechny tyhle tools by mely byt freeware. Kazdopadne uz se tesim az tu osklivou vlecnou nahradim krasnym Trenerem |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 13:13 | |
| | Už aby to bylo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 13:23 | |
| | Ja bych jeste pockal, ten sim je porad dost bugovatej, aspon co muzu soudit podle reakci lidi na jejich forech... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 13:26 | |
| | No to samozřejmě ... ale ať pohnou kostrou |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 14:37 | |
| | dekuji mockrat za tento nazor,plne se s nim stotoznuju,uz jsem se lekl,ze jsem jedinej,komu vadi skareda grafika zeme,jde prece o pocit realnosti ne jen ve vzduchu,ale i na zemi,proc by tu jinak byla po celem svete hromada nadsencu,co delaji upravy a "zvelebuji" to,co autor hry "nedotahl do konce",pripoustim,ze od autora hry to ani neni mozne ocekavat,udelat vsechny letiste,mesta,lesicky ... atd.atd. do detailu je samozrejme nesmysl,ale je pomalu rok 2005,pocitace dokazou to co dokazou a me proste vadi,pokud je na zemi hozena rozmazana textura a jako letiste jsou dve "asfaltovy carky" celej dojem ze sebelepsi simulace vetrone to muze jen pokazit,jinak se na tento simlator velice tesim ! ! ! |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 15:59 | |
| | No, musím říct že mě teda zas u simulátoru víc vaděj chyby letovýho modelu - samozřejmě hezká textura na zemi potěší, ale pokud bych si měl vybrat mezi neotexturovaným terénem a super letovým modelem tak beru ten model.
A než hezkou texturu tak radši 3D stromy, domy atd. i kdyby měly bejt bez textur jen stínovaný barevný ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 16:38 | |
| | me nejde o to,z neceho si vybrat,pokud by byla volba vyberu je jasny,ze treba krasna krajina,perfektni prostredi a k tomu vetron,kterej by se choval jako vrtulnik je asi na nic,ale o tom to neni,navic kazdej ma rad neco jinyho,ja to uvedl jen jako jeden "jedinej" zapor na te hre,podle me jde udelat oboje,tak proc se spokojit s pulkou na druhou stranu uz po treti nebo po kolikate opakuju,ze jsem rad,ze vubec nekdo udelal sim vetronu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 18:14 | |
| | No to nepochybně - chtěl jsem jen říct, že by se IMHO měli nejdřív věnovat letovýmu modelu a pak teprv řešit nějakou krajinu ... klidně zatím budu lítat nad hnědou plackou ... just my 2 cents
A ten sim si koupím už jen z pricipu aby někdo takový simy dělal ... už ta beta je docela ok ... akorát chybí SDK a multiplayer |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 18:16 | |
| | No, tady bych si soudruzi dovolil nesouhlasit, protoze dle mého názoru je fotorealistická textura u simulátoru větroně podstatně lepší řešení, než ty kreslený domečky a stromečky a jiný blbinky. Typický příklad tohoto řešení je SFSPC, což je dobrý simulátor, ale ten pocit letu v reálné krajině mi v takto renderovaném prostředí prostě chybí. Z vlastní zkušenosti vím, že při přeletu se většinou soustřeďuji spíš na celkové pozorování krajiny, než na sledování jednotlivých detailů (pokud teda zrovna nepadám do pole). Souhlasím, že by ta textura mohla být i detailnější, ale já bych přidal domečky maximálně na letištích. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Silent Wings 30. 10. 2004 / 19:28 | |
| | Můžeš mi říct posím tě co v reálu na tý krajině pozoruješ takovýho, aby to mělo smysl pozorovat i v simulátoru? Nevěřím, že mají simulované vytváření stoupáků nad plochami podle jejich barvy, konfigurace okolních ploch atd. což funguje v reálu.
Z hlediska navigačního je pozorování krajiny dneska malinko offtopic.
V reálu IMHO pozoruju krajinu jen když jsem nízko kvůli odhadu míst se stoupákama, když jsem vejš tak to nemá valnej význam, to koukáš po mrakách.
A když budeš nízko v simu, tak bude sebelepší textura hnusná a placatá, tam bys právě ocenil 3D objekty jako domy stromy lesy atd.
Je to teda jen můj názor, taky teda z vlastní zkušenosti z reálu ...
IMHO shadovanej 3D terén bez textur > fotorealistická textura bez objektů > rozblitá textura s objekty, a to hlavně v menších výškách. Pokud jsi pod základnama tak samozřejmě zaniká prostorová členitost terénu a vypadá líp podrobná textura ...
ale prostě já osobně nenávidím placatý textury ať jsou jak chtěj kvalitní ... |
| |
|
|