| | | nastaveni kurzu u ATR 1. 7. 2010 / 06:22 | |
| | kdo mě poradí s nastavením kurzu u ATR letadla. U všech jde nastavit kurz po jednom stupni,ale u ATR po deset stupních. Mělo by to jít nastavit v config. panelu,ale nemohu to najít... Poradíte mi někdo prosím? |
| |
|
| | | nastaveni kurzu u ATR 1. 7. 2010 / 07:50 | |
| | Mačkej to tlačítko(to kolečko nevim jak se to nazyva)na ruznych mistech |
| |
|
| | | | nastaveni kurzu u ATR 1. 7. 2010 / 10:26 | |
| | To je stará bolest tohohle modelu (předpokládám, že mluvíme o modelu od S. Castanera)., Za celou dobu, co jsem s ním lítal, se mi nepodařilo přijít na systém, podle kterého lze docílit increment/decrement o jeden stupeň. Většinou je to o 10, ale občas to skočí o 1 nebo třeba o 3. Hledal jsem i na zahraničních fórech, ale řešení jsem nenašel. |
| |
|
| | | | | nastaveni kurzu u ATR 1. 7. 2010 / 11:45 | |
| | máš pradu a to je právě ono.Chci-li sednout na LKPR je to problem zejmena ny rwe 24, na 31 jakž takž.... |
| |
|
| | | | | | nastaveni kurzu u ATR 1. 7. 2010 / 13:12 | |
| | ...přiblížíš se do prostoru letiště a pak musíš holt sedat na ručku. |
| |
|
| | | | | nastaveni kurzu u ATR 1. 7. 2010 / 14:01 | |
| | apropo.., mě se nepodařilo po přistání a brzdění reversem (F2) uvést vrtule do stavu dopředného tahu, F1 jaksi nefungovalo a letadlo vytrvale couvalo po přidání plynu a myslím, že i asymetricky táhlo. Nepřišel jsem na to, jak z toho...Tak jsem revers nepoužíval a nepoužívám dosud,pokud si tohle éro vyberu. |
| |
|
|