| | | KLAS-MHTG 25. 6. 2010 / 23:38 | |
| | Tak, dnes jsem letel extrémní let KLAS-MHTG, ale i s Lukasem maurerem, Na MHTG, musite letet mezi skalami, a pak udelat otocku o 45 stunu, aby jste se dostali na krátký finále, a tento let doporučuju, trvá to 5 hodin |
| |
|
| | | KLAS-MHTG 25. 6. 2010 / 23:42 | |
| | keby takto mal kazdy pisat o kazdom svojom lete... myslis si ze to je normalne ? |
| |
|
| | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 08:45 | |
| | Myslím, že tady někdo nabádal k ignorování určitého člověka... |
| |
|
| | | KLAS-MHTG 25. 6. 2010 / 23:42 | |
| | bylo to good az na ze jsme nepotkaly za cestu ani jedno letadlo jinak good super zopakl bych to ale chtelo by to vic dispeceru |
| |
|
| | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 08:55 | |
| | Můžeš mi říct jeden důvod, proč to tady píšeš?? |
| |
|
| | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 10:00 | |
| | jenom jsem pise ze to doporucuje tak zaz toho nechte |
| |
|
| | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 10:06 | |
| | No to ho teda necháme
Víš jak by to tady vypadalo, kdyby každý psal o každým letu, co provede? |
| |
|
| | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 10:15 | |
| | ja vim ale ze to doporucujeme je tto fakt bomba |
| |
|
| | | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 10:17 | |
| | A mimochodem, doporučuji oběma vám místo lítání nejdřív nacvičovat český pravopis. |
| |
|
| | | | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 10:36 | |
| | Jo.
Nebo vzlétnout, zapnout autopilota a během 5 hodin letu můžeš cvičit český pravopis.
Tohle jde tak krásně dohromady.
Já se zase během letu z (už nevím to letiště) na PHLI díval na Formule .
Let trval 6 hodin. A pak jsem si ještě zakouřil. Dokonalé |
| |
|
| | | | | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 10:49 | |
| | jj |
| |
|
| | | | | | | | | | LKPR-LKPR 26. 6. 2010 / 11:54 | |
| | No to jě skvělé .. letěl jsem to už hodněkrát a sem fakt machr když sem tento let zaletěl .. to by nikdo nedokázal LKPR-LKPR to je tak těžký že na ILS musíte být ve 4000ft víte jak je to super !! no a já samozřejmě letěl s AN225 A jako to machr sem to zvládl s touchdownem -1 ft/min !! to sem borec co |
| |
|
| | | | | | | | | | | LKPR-LKPR 26. 6. 2010 / 11:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | LKPR-LKPR 26. 6. 2010 / 12:51 | |
| | -1ft/min je hovno, největší machři mají kolikrát i +100ft/min. |
| |
|
| | | | | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 13:15 | |
| | Repainty vznikají zásadně při dlouhých a nekonečných letech. Díky nim,sem toho udělal už hodně. |
| |
|
| | | | | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 10:10 | |
| | To je teda super hra, když se u toho z nudy díváte na televizi. Tohle mi fakt kebule nebere. |
| |
|
| | | | | | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 15:25 | |
| | To je přece ideální ne? Hra která se hraje sama... |
| |
|
| | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 12:12 | |
| | Mi mu nic neděláme.... jen se ho ptáme, proč nám o tom musí psát. Myslím se že někteří jedinci jsou tak schopní, že když si budou chtít najít zajímavé letiště, tak si ho najdou sami. A určitě nebudou potřebovat aby jim ho Pan Smolík naservíroval na pérák. |
| |
|
| | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 12:00 | |
| | | |
|
| | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 12:07 | |
| | A jen tak pro informaci - pro jaká česká letiště je certifikována 747? Jen pro LKPR a LKTB? |
| |
|
| | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 12:28 | |
| | Proč vynecháváš Ostravu? Ranvej má o kilometr delší než v Brně |
| |
|
| | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 12:31 | |
| | Runway neni vsechno Viz. nedavne vystoupeni C-5 v Brne |
| |
|
| | | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 12:32 | |
| | V ostravě byla C-5 taky, takže i Ostrava. |
| |
|
| | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 13:19 | |
| | Jéééžišš..to se zas bude cejtit někdo dotčenej že se zapomělo na největší aeroklubové letiště s asfaltem. To je toho. |
| |
|
| | | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 13:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 14:12 | |
| | | |
|
| | | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 14:40 | |
| | Já věděl, že jsme v něčem nejlepší, ale že to bude zrovna tohle... |
| |
|
| | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 18:58 | |
| | | |
|
| | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 15:30 | |
| | V ostrave byla myslim pred 2? lety 743 Corsair |
| |
|
| | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 15:52 | |
| | Kdepak, před 6ti lety F-GSKY |
| |
|
| | | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 16:04 | |
| | Kurva to uz je sest let ??????? Ten cas nehorazne leti ... |
| |
|
| | | | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 16:06 | |
| | | |
|
| | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 12:32 | |
| | LKHK taky myslim neni certifikovane pro B747 a taky tam letos bude sedat. |
| |
|
| | | | | Certifikace 26. 6. 2010 / 12:48 | |
| | LKHK má delší dráhu a také může hrát roli že tady není tak teplo a není to tak vysoko.
Někdo znalý by ale mohl říci, jak je to s tou certifikací, protože možností je vícero.
- znamená absence certifikace že tam to (civilní) letadlo NESMÍ nikdy letět?
- znamená absence certifikace že tam to letadlo NESMÍ letět v obchodním nasazení?
- je certifikace jen doporučením které říká, že letiště zvládá provoz daných letadel?
|
| |
|
| | | | | | Certifikace 27. 6. 2010 / 20:25 | |
| | IMNSHO je certifikace a "certifikace".
Skutecna certifikace na letiste neni veci beznou a z hlavy me napada akorat letiste EGLC/LCY London - City Airport. Treba ste zachytili kdyz se tam certifikovala A318.
Pak jsou dalsi veci, kde se porovnavaji, rek bych spis, pozadavky letadla a moznosti letiste. K tomu patri treba tady probirana delka drahy, ktera je ovsem hodne zavisla na vetru, pocasi obecne, a vaze letadla u daneho letu. Jasne, ze treba 500 metru jumbu nestaci, ale nejspis by vas prekvapilo jak nizko se mohou pozadavky v pripade prazdneho letadla dostat.
V Toncontinu by to v tenhle moment jumbo zvladnout mohlo, jestli by melo LW do cca 230 tun.
Pak nastava ale dalsi problem, a tim je nosnost drahy (a ostatnich provoznich a pohybovych ploch). To je treba takovy to PCN 48/R/A/X/T na chartech. Plus takovy veci jako je sire drahy, rolovacek, velikost stojanek, treba kapacita terminalu atd.
Nektere veci jdou, zejmena pri jednorazovych akcich prekousnout, a tak treba lze videt 747mu v LKHK... ale nektere ne. |
| |
|
| | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 15:11 | |
| | máš na mysli CIAF nebo "něco" dřív? |
| |
|
| | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 16:22 | |
| | ted nevim kdy je ciaf. Nicmene na ten ne-e |
| |
|
| | | | | | | KLAS-MHTG 26. 6. 2010 / 17:32 | |
| | ok, tak kdy teda? Na jeho přílet bych si vzal i dovolenou |
| |
|
| | | | | KLAS-MHTG 27. 6. 2010 / 22:20 | |
| | | |
|
| | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 12:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 12:54 | |
| | no ja zase slysel, ze si ho kupuje nejaka Heritage of Flying Legends, neznas ? ...prej to budou mit v uprave pro paragany |
| |
|
| | | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 12:58 | |
| | )) a Finista nam nechaj v Líních ..... to tak .... Koupíme pro naše paragány A380.... )) |
| |
|
| | | | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 13:27 | |
| | Tak s tim nepocitejte. Finista beru pristi tyden do LKKV a basta!
Jsem slysel ze se nalitalo 6 hodin za vikend. Po te informaci jsem malem hlavou prorazil zed. Jeste ze bylo to litani predtim... |
| |
|
| | | | | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 13:53 | |
| | )) copa 6 hodin v luftu... ale večerní hangárpárky... pivíčko, masíčko, hérečky... )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 15:18 | |
| | Aaaale, to uz neni nic pro me
Navic noc pred tim jsem chrapal 3 hodiny, to bych usnul i ve Finistovi na sedackach... jako kdysi nekdo |
| |
|
| | | | | | | | KLAS-MHTG 28. 6. 2010 / 14:46 | |
| | no a právě proto se přece na Točný dělá ten asfalt, ne? ;P |
| |
|
|