FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
KLAS-MHTG Jeden příspěvek | Celý strom
KLAS-MHTG   25. 6. 2010 / 23:38
Tsmolik
Tak, dnes jsem letel extrémní let KLAS-MHTG, ale i s Lukasem maurerem, Na MHTG, musite letet mezi skalami, a pak udelat otocku o 45 stunu, aby jste se dostali na krátký finále, a tento let doporučuju, trvá to 5 hodin
17073 B / 600 x 375 / fs9 2010-06-25 22-56-55-75.jpg
26079 B / 600 x 375 / fs9 2010-06-25 23-29-15-70.jpg
 

KLAS-MHTG   25. 6. 2010 / 23:42
mano
keby takto mal kazdy pisat o kazdom svojom lete... myslis si ze to je normalne ?
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 08:45
Zase v opozici a zase blbě   
Myslím, že tady někdo nabádal k ignorování určitého člověka...
 

KLAS-MHTG   25. 6. 2010 / 23:42
csa258
bylo to good az na ze jsme nepotkaly za cestu ani jedno letadlo jinak good super zopakl bych to ale chtelo by to vic dispeceru
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 08:55
Dennny
Můžeš mi říct jeden důvod, proč to tady píšeš??
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 10:00
csa258
jenom jsem pise ze to doporucuje tak zaz toho nechte
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 10:06
Zase v opozici a zase blbě   
No to ho teda necháme
Víš jak by to tady vypadalo, kdyby každý psal o každým letu, co provede?
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 10:15
csa258
ja vim ale ze to doporucujeme je tto fakt bomba
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 10:17
Zase v opozici a zase blbě   
A mimochodem, doporučuji oběma vám místo lítání nejdřív nacvičovat český pravopis.
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 10:36
Spitfire IX
Jo.
Nebo vzlétnout, zapnout autopilota a během 5 hodin letu můžeš cvičit český pravopis.
Tohle jde tak krásně dohromady.
Já se zase během letu z (už nevím to letiště) na PHLI díval na Formule .
Let trval 6 hodin. A pak jsem si ještě zakouřil. Dokonalé
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 10:49
csa258
jj
 

LKPR-LKPR   26. 6. 2010 / 11:54
FsRadek
No to jě skvělé .. letěl jsem to už hodněkrát a sem fakt machr když sem tento let zaletěl .. to by nikdo nedokázal LKPR-LKPR to je tak těžký že na ILS musíte být ve 4000ft víte jak je to super !! no a já samozřejmě letěl s AN225 A jako to machr sem to zvládl s touchdownem -1 ft/min !! to sem borec co
 

LKPR-LKPR   26. 6. 2010 / 11:59
Jimmyk
Zas klid
 

LKPR-LKPR   26. 6. 2010 / 12:51
Sláva
-1ft/min je hovno, největší machři mají kolikrát i +100ft/min.
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 13:15
Kendy   
Repainty vznikají zásadně při dlouhých a nekonečných letech. Díky nim,sem toho udělal už hodně.
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 10:10
Už přistávám?
To je teda super hra, když se u toho z nudy díváte na televizi. Tohle mi fakt kebule nebere.
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 15:25
Jakov
To je přece ideální ne? Hra která se hraje sama...
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 12:12
Dennny
Mi mu nic neděláme.... jen se ho ptáme, proč nám o tom musí psát. Myslím se že někteří jedinci jsou tak schopní, že když si budou chtít najít zajímavé letiště, tak si ho najdou sami. A určitě nebudou potřebovat aby jim ho Pan Smolík naservíroval na pérák.
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 12:00
leonell
Letiště MHTG není certifikováno pro 747.
Mimo jiné pro krátkou dráhu, která v kombinaci s teplotou a nadmořskou výškou je pro 747 mírně řečeno problematická.
http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/7474sec3.pdf
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 12:07
Zase v opozici a zase blbě   
A jen tak pro informaci - pro jaká česká letiště je certifikována 747? Jen pro LKPR a LKTB?
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 12:28
Engin
Proč vynecháváš Ostravu? Ranvej má o kilometr delší než v Brně
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 12:31
Teflon_490   
Runway neni vsechno Viz. nedavne vystoupeni C-5 v Brne
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 12:32
Dennny
V ostravě byla C-5 taky, takže i Ostrava.
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 13:19
Kendy   
Jéééžišš..to se zas bude cejtit někdo dotčenej že se zapomělo na největší aeroklubové letiště s asfaltem. To je toho.
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 13:36
Lukas.wz   
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 14:12
MiG-21MFN
děkuju
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 14:40
Mike2811
Já věděl, že jsme v něčem nejlepší, ale že to bude zrovna tohle...
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 18:58
vrana47
Tím jsi myslel Ostravu??
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 15:30
Jirka Kallasch   
V ostrave byla myslim pred 2? lety 743 Corsair
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 15:52
XEAR
Kdepak, před 6ti lety F-GSKY
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 16:04
Jirka Kallasch   
Kurva to uz je sest let ??????? Ten cas nehorazne leti ...
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 16:06
Jirka Kallasch   
no fakt 30.9 2004 ..
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 12:32
Lowmick   
LKHK taky myslim neni certifikovane pro B747 a taky tam letos bude sedat.
 

Certifikace   26. 6. 2010 / 12:48
leonell
LKHK má delší dráhu a také může hrát roli že tady není tak teplo a není to tak vysoko.

Někdo znalý by ale mohl říci, jak je to s tou certifikací, protože možností je vícero.

- znamená absence certifikace že tam to (civilní) letadlo NESMÍ nikdy letět?
- znamená absence certifikace že tam to letadlo NESMÍ letět v obchodním nasazení?
- je certifikace jen doporučením které říká, že letiště zvládá provoz daných letadel?

 

Certifikace   27. 6. 2010 / 20:25
kluk ušatá
IMNSHO je certifikace a "certifikace".

Skutecna certifikace na letiste neni veci beznou a z hlavy me napada akorat letiste EGLC/LCY London - City Airport. Treba ste zachytili kdyz se tam certifikovala A318.

Pak jsou dalsi veci, kde se porovnavaji, rek bych spis, pozadavky letadla a moznosti letiste. K tomu patri treba tady probirana delka drahy, ktera je ovsem hodne zavisla na vetru, pocasi obecne, a vaze letadla u daneho letu. Jasne, ze treba 500 metru jumbu nestaci, ale nejspis by vas prekvapilo jak nizko se mohou pozadavky v pripade prazdneho letadla dostat.

V Toncontinu by to v tenhle moment jumbo zvladnout mohlo, jestli by melo LW do cca 230 tun.

Pak nastava ale dalsi problem, a tim je nosnost drahy (a ostatnich provoznich a pohybovych ploch). To je treba takovy to PCN 48/R/A/X/T na chartech. Plus takovy veci jako je sire drahy, rolovacek, velikost stojanek, treba kapacita terminalu atd.

Nektere veci jdou, zejmena pri jednorazovych akcich prekousnout, a tak treba lze videt 747mu v LKHK... ale nektere ne.
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 15:11
Slávek   
máš na mysli CIAF nebo "něco" dřív?
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 16:22
Lowmick   
ted nevim kdy je ciaf. Nicmene na ten ne-e
 

KLAS-MHTG   26. 6. 2010 / 17:32
Slávek   
ok, tak kdy teda? Na jeho přílet bych si vzal i dovolenou
 

KLAS-MHTG   27. 6. 2010 / 22:20
nimbo
Pri akej príležitosti?
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 12:37
Lowmick   
nataceni filmoj
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 12:54
DEJV
no ja zase slysel, ze si ho kupuje nejaka Heritage of Flying Legends, neznas ? ...prej to budou mit v uprave pro paragany
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 12:58
Krechi   
)) a Finista nam nechaj v Líních ..... to tak .... Koupíme pro naše paragány A380.... ))
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 13:27
Lowmick   
Tak s tim nepocitejte. Finista beru pristi tyden do LKKV a basta!
Jsem slysel ze se nalitalo 6 hodin za vikend. Po te informaci jsem malem hlavou prorazil zed. Jeste ze bylo to litani predtim...
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 13:53
Krechi   
)) copa 6 hodin v luftu... ale večerní hangárpárky... pivíčko, masíčko, hérečky... ))
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 15:18
Lowmick   
Aaaale, to uz neni nic pro me
Navic noc pred tim jsem chrapal 3 hodiny, to bych usnul i ve Finistovi na sedackach... jako kdysi nekdo
 

KLAS-MHTG   28. 6. 2010 / 14:46
kuma   
no a právě proto se přece na Točný dělá ten asfalt, ne? ;P
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ