Pokud vím, tak jde celkem jednoduše vložit do jakéhokoliv letadla třeba jednoho z těchto univerzálních pilotů :
http://forums.x-plane.org/index.php?app=downloads&showfile=6187
Dělá se to přes PlaneMaker v sekci "Standard/Misc Objects" a jediným problémem je správně pořešit hierarchii jednotlivých objektů kvůli průhlednosti. Návod na to nemám, nejlepší je zkusit to metodou pokus omyl, občas totiž daný objekt není za sklem vidět (sklo by mělo být jako poslední, nejníž v seznamu).
Pokud jde o přemístění pilota z jednoho letadla do druhého, tak to záleží na tom, jestli je udělaný jako samostatný objekt (to zase zjistíš nejlíp právě v PlaneMakeru, v sekci "Standard/Misc Objects").
Zrovna u toho Storcha takhle jde hýbat s tou slečnou (defaultně jsem jí měl jenom v plovákové verzi) a v zásadě by se neměla bránit svezení v jiném letadle, s pilotem to ale nelze, protože je pevnou součástí objektu s drakem nebo s kokpitem. Možná by se dal nějak extrahovat přímo přes Blender... |
|