| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 19. 6. 2010 / 13:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Zdravím, nevíte někdo, jestli Lotus simulations vytvářejí nějaké nové letadlo? Já osobně bych hlasovat pro l-159![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 19. 6. 2010 / 13:55 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 19. 6. 2010 / 13:56 | |
| ![](img/nic.gif) | Já určitě taky ne. Vždyť ta co už je je výborná! |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 19. 6. 2010 / 14:01 | |
| ![](img/nic.gif) | Proč zrovna L-159? Když přimhouřím obě oči, tak je to skoro to samé jako devětatřicítka. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 19. 6. 2010 / 14:08 | |
| ![](img/nic.gif) | to by si je musel skoro zavřit při pohledu na letove vlastnosti. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 19. 6. 2010 / 14:12 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 19. 6. 2010 / 19:32 | |
| ![](img/nic.gif) | Je vidět, že o tom nic nevíš s L-39 to vůbec nemá nic společného jak po motorovej stránce tak el., rád. a nav.zařízení atd.. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 16:32 | |
| ![](img/nic.gif) | Nicméně je to totéž, jako kdyby se PMDG po B744 rozhodl udělat B747-100, je to někde ůplně jinde, ale pořád na stejný brdo... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 16:53 | |
| ![](img/nic.gif) | No tak nějak jsem to myslel. Každopádně když jsi nakousl pmdg, tak tu máme 747-400, 747-400X, 747-8 a pak 737-600-700-800-900-NGX Imho na jedno brdo, ale někomu to zřejmě vyhovuje. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 19:05 | |
| ![](img/nic.gif) | To bych tak úplně nesrovnával:
747-400 a 400X je prakticky totéž, jen upravené pro různý sim. 748 je jen model + zvuky pro Xkovou čtyřstovku, pro profi tvůrce práce na pár dní a pak to prodávat za 20-30 dolarů, to je podle mě skvělý obchodní tah... ![](images/smile/01.gif)
600-900 je řada ve dvou produktech, zase jde v podstatě o rozšíření portfolia s minimálními náklady.
NGX - konečně, po letech, kdy už umí všechno, dělají pořádný model pro novou FS, přeci jenom stará verze měla své nedostatky... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 20:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Jako to snad ani nemůžeš myslet vážně...
To je jako srovnávat monopost ze sedmdesátých let stěma z 21 stopetí. Zvenku sice vypadají podobně, ale když sundáš "plechy" je to o něčem trošku jiném ne?
Pokud si dobře pamatuju, tak ani venkovní rozměry L39 a L159 nejsou stejné, natož
výzbroj, přístrojové výbavení a podobně... Navíc L39 Albatros je stroj "východní", zatímco L159 Alca je "západní", o čemš svědčí i "vybavenost" letadla.
Jiříku kdybys rači mlčet ;o) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 20:44 | |
| ![](img/nic.gif) | Myslím, že už mi dost lidí řeklo, jaký jsem to ale vůl, že to nepoznám Hned se jdu potrestat. Halt mi ty letadla na první pohled připadala stejná a tak jsem nějak nenašel důvod, proč by se měl lotussim patlat se 159, když už se patlal s 39 Na světě je tolik krásných letadel, třeba MiG-31 ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 20:52 | |
| ![](img/nic.gif) | To je vůůůůl. Kaviárový tousty! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 21:39 | |
| ![](img/nic.gif) | Vzdej to, nemá to smysl... ![](images/smile/01.gif)
Co mě zaujalo, jak si každý potřebuje kopnout. Přitom bych řekl, že lidí, kteří už tu ty rozdíly vyjmenovali bylo celkem dost. Jsme to zajímavá parta exotů... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 21. 6. 2010 / 06:02 | |
| ![](img/nic.gif) | Zkus tady rýpnout do některého ze dvou největších výrobců dopravních letadel a pak teprve uvidíš ty kopance ;o) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 21. 6. 2010 / 12:02 | |
| ![](img/nic.gif) | Jaký dva ? To jako Boeing a ... a... Snad nemyslíš playstationa ? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 23:42 | |
| ![](img/nic.gif) | Nicméně konstrukce a celková koncepce je na jedno brdo - tj. léta sedmdesátá. Přímé křídlo, co kus to mistrovský originál doklepaný a dopilovaný v soustavě přípravků - proto použití kompozitů - nula. Avionika a motor jiný, budiž. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 21. 6. 2010 / 06:00 | |
| ![](img/nic.gif) | A ty by jsi chtěl na podzvukový bitevník jaké křídlo, než přímé? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 21. 6. 2010 / 09:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Jestli chci takové nebo makové křídlo je přece jedno. Píšu, že ty letadla se konstrukčně téměř neliší.
Podívej se, jak vypadá Jak-130 (první let 1996). A podívej se na L-159 (první let 1997, nebo snad 1971 ) Z toho přece musíš jasně vidět, že L-159 je sakra hluboko zakořeněná v tom Albatrosu.
Moderní letadla se v tomto segmentu blíží koncepcí současným stíhačkám. Cílem je přiblížit se jim letovými vlastnostmi (ne výkony). Podívej se na ten Jak-130. Široký nosný trup, vírové přechody.
|
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 19. 6. 2010 / 20:43 | |
| ![](img/nic.gif) | Na relativně důvěryhodných místech se šušká o dalším eroplánu z východních luhů a hájů. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 19. 6. 2010 / 21:20 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 15:11 | |
| ![](img/nic.gif) | Já bych si dal říct nějakej analog,nejlépe Mig-19.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 16:56 | |
| ![](img/nic.gif) | No nic ve zlým, ale 19ka je stejná blbost jako Alca. Vzhledem k tomu, že se jedná o komerční addon, tak musí mít hlavně prodejní předpoklady, zejména v západních zemích. Navíc u Lotusů bych také očekával předlohu, která je, nebo ještě v nedávné době byla v provozu. Ta šuškanda hovoří o MiGu-29, který myslím splňuje vše předešlé a pro tuzemskou komunitu je stejně zajímavý jako Albík. Jestli to nakonec bude 29 netuším, ale myslím že na ní by se dal nějaký šesták vydělat...tedy jinde, ne v české pirátsé kotlině ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Lotus sim- další projekt 20. 6. 2010 / 18:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak na tom určitě něco je. Já jsem jen psal,že bych rád Mig-19.![](images/smile/01.gif)
Pokud ale ne,tak bych spíš než Mig 29 nebo Su 27 ,Které vzhledem k možnostem letového modelu FS patrně nikdo kvalitně neudělá,tipoval na Jak 130 nebo Mig AT.
No uvidíme. Kdyby se vytáhli a tu Devětadvacítku udělali fakt kvalitně(ne jako IRIS)včetně letové dynamiky,tak by to byla pecka. |
| |
|
|