| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 12:56 | |
| | | |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 12:59 | |
| | Novinky zklamaly... Tak dlouho jim to trvalo... |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:03 | |
| | Pérák zklamal - objevit se to tady až pohodině a půl.
No, vzhledem k pasece, kterou jsem v úterý napáchal na _GND se neodvažuji zvednout ani koutky úst… |
| |
|
| | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:08 | |
| | Já to sem nechtěl dávat... Já nepochyboval ze místní vuzpln bud mít nehodu vysetreniu za deset minut a podělí se s nami nejen o nehodu, ale i o jeji příčinu |
| |
|
| | | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:54 | |
| | Mně to přijde, že příčinou bylo, že o sebe škrtli. |
| |
|
| | | | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:59 | |
| | no .. a co je pricnou toho, ze se k sobe dostali tak blizko, ze se mohli skrtnout? asi by jim meli vzit ridicaky a dat dva trestny body za nedani prednosti v jizde. |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:43 | |
| | Novinky: "Boeing má poškozené výškové kormidlo a Airbus pak lehce poničené křídlo" ...
trochu si popletli Boeing a Airbus |
| |
|
| | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:51 | |
| | Plho!!! |
| |
|
| | | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 16:03 | |
| | šmarja ajo.. sorry, už jsem zticha |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:03 | |
| | ...jo, jo, vypadá to, že si zřejmě Turci vydělali |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:35 | |
| | | |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:40 | |
| | Turci už škádlej skopčáky i u nás. To bude velká hra |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:25 | |
| | Nooo, tak tohle bude HODNĚ drahý |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:18 | |
| | Asi nemali vypnuté "crashe". |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:26 | |
| | Fáákt klucííí, jak na ivau to se musíte strkat už i v reálu? |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:37 | |
| | Mozna piloti v realu prechazi na ASAIG (As Simulated As It Gets) ;o) |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:42 | |
| | na idnesu opet perli "nehoda se stala priblizne o pul dvanacte"... prvni info na tlamoknize ... pred jedenactou |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 14:56 | |
| | Novinky taky nezklamaly: Boeing má poškozené výškové kormidlo a Airbus pak lehce poničené křídlo.
Když to nepoznám, tak napíšu první a druhé letadlo, no ne ?
|
| |
|
| | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 14:59 | |
| | U e.. co je na tom spatne? |
| |
|
| | | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:02 | |
| | no je to obráceně |
| |
|
| | | | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:05 | |
| | U e.. jo ... ja jsem nekoukal moc na fotky, ale nejak jsem to jen porovnal s tim, ze na zacatku maj vycet typu a porovnal to proti nemu .. a oni to otocili uz tam
to jsou fakt matlaci |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 13:42 | |
| | byl )))Ale moje prace to neni)) |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 20:38 | |
| | ty už tam nechoď |
| |
|
| | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 20:39 | |
| | blbečku )))) |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 14:42 | |
| | ...právě se jel z "Hansi" vyložit veškerý catering a budou jí stahovat do hangáru |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:23 | |
| | kam mame prijet na hangar-catering party? |
| |
|
| | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:28 | |
| | ... na catering samozřejmě )) něco by se tam ještě našlo |
| |
|
| | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:37 | |
| | toniku, ty priprav nejakou dobrou party pristi utery v LKBE |
| |
|
| | | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:57 | |
| | proc v utery? a hlavne tu budu az ve stredu, jedu za chvili do kosic... |
| |
|
| | | | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:58 | |
| | to je blby... mame tam v plany maly piperoj vyletoj |
| |
|
| | | | | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 16:04 | |
| | treba prelozit na stredoj, vzit par ceskokreditoj a vyzkouset simulatoroj |
| |
|
| | | | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 16:10 | |
| | Do Kosicoj? To je nahodickoj Stastnou cestu. |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:02 | |
| | apropo .. krizeni echa a foxtrotu. |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:15 | |
| | Ona sa lietala 06. Kde si to vyštrachal? |
| |
|
| | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:26 | |
| | primo od zdroje z letiste... |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 15:05 | |
| | a pak že se winglety vyplatí... |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 16:29 | |
| | bývá na větších letištích nějaký sklad s dílama nebo je nějaký centrální sklad v Evropě? nebo je to úplně jinak...? |
| |
|
| | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 19:53 | |
| | Teď to nova rozštípla, vina pilota, nedodržel bezpečnou vzdálenost od druhého letadla, já myslel, že se jezdí po vodících čarách, si ty Turci fáákt dělaj co chtěj, ještě, že nepovalili plot a nejeli po dálnici na Brno..... |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 20:05 | |
| | Nejlepší na tý jejich grafice bylo, jak ta Lufthansa jakože stála na trávě.. |
| |
|
| | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 20:09 | |
| | ale ono to fakt tak bylo...po care se jezdi ale kazdej pilot musi zhodnotit jestli se tam vejde..Ta lufthansa stala dost blizko toho F...Ta grafika byla vicemene spravna a presna... |
| |
|
| | | | | Nevešly se...:) 18. 6. 2010 / 22:38 | |
| | jak dlouho tam po tom stáli? předpokládám, že jste museli zmeni dráhu na 24 kvůli tomu |
| |
|
|