|  |  | Aicraft Performance Database V2.0 17. 6. 2010 / 10:00 | |
|  | | |
|
 |  |  | Aicraft Performance Database V2.0 17. 6. 2010 / 10:19 | |
|  | Šikovnej webík, díky za link! |
| |
|
 |  |  | Aicraft Performance Database V2.0 17. 6. 2010 / 10:24 | |
|  | Ty to jeste pouzivas? ) |
| |
|
 |  |  | Aicraft Performance Database V2.0 17. 6. 2010 / 10:46 | |
|  | Ahoj,
ale ty udaje jsou treba pro ATR72 trochu zavadejici:
http://elearning.ians.lu/aircraftperformance/details.aspx?ICAO=AT72&GroupFilter=9&NameFilter=&ICAOFilter=
Climb pro ATR je ias 170 alternativne 190kts a to pro cely CLB. Na strankach je uvedeno 210kts. ROC HODNE zalezi na delta ISA, vetru a TOW, ale pohybuje se od 2000ft/min (initial CLB) po klidne chabych 300ft/min pri MTOW a hladinach nad FL200
Enroute/Cruise speed je ~200-210kts IAS (nad FL200), tedy TAS ~~275 zhruba odpovida.
Descend je MAX ias 230kts - nespravne uvedeno 260kts
Aproach +- sedi 180-200kts, nicmene max do OM, pak pomerne rychla decelerace na final Vapp. (Vapp by mela byt dosazena nejpozdeji 1000ft AGL ILS catII, 500ft AGL pro ILS CatI)
Final App dle LW ~ 100-120kts.
Nevim jak u ostatnich birdu, ale bral bych ty udaje s rezervou. Jinak alespon orientacne OK, lepsi nez nic, zmizela by komunikace:
XXXX: High speed approved, maintain 250kts or more.
YYYY: Negative sir, this is ATR72, maximum speed in descend is 230kts.
(ke cti ridicich LKAA FIR nutno rici, ze u nas se to prakticky nestava. 
V tehle souvislosti mam dotaz/prosbu na ridici, pokud byste ji nekdo potvrdil/overil vuci skutecnosti: Jaka je typicka rychlost ATR pri vektorovani do LOC? Me pripada pro ATR tech ias 200kts jako idealnich, pri vetsich rychlostech a typickem vektorovani do LOC vetsinou AP overshootuje i pri max banku. Coz muze byt samozrejme problem AP ve FSX a nikoli chyba postupu. 
Predem diky.
D. |
| |
|
 |  |  |  | Aicraft Performance Database V2.0 17. 6. 2010 / 10:52 | |
|  | Hodí se tu u letadel, který člověk lítá jen občas pro orientaci. Jeden model co člověk lítá nejvíc si naštuduje z manuálu, ale používám to pro ty ostatní. A řídíci si už vůbec manuály študovat nebudou.
(podobnou komunikaci jsem taky zažil s A748 )
|
| |
|
 |  |  |  |  | Aicraft Performance Database V2.0 17. 6. 2010 / 12:33 | |
|  | Tak postnul sem to hlavne pro ATCo .Samozrejme na litani to neni.To si snad kazdy pohlidapodle manualu.Je to spis co ocekvat ..Nezadavat nesmyslne raty a rychlosti apod.Popripade dostupy.Pak i pro pozorovani z okna.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aicraft Performance Database V2.0 17. 6. 2010 / 12:49 | |
|  | To je mi jasne, ale vyuziju to i pri litani. Kdybych mel studovat manual ke kazdymu eru s kterym poletim v simu jednou dvakrat... Kolikrat tam zadny ani neni. |
| |
|
|