Ahoj,
ale ty udaje jsou treba pro ATR72 trochu zavadejici:
http://elearning.ians.lu/aircraftperformance/details.aspx?ICAO=AT72&GroupFilter=9&NameFilter=&ICAOFilter=
Climb pro ATR je ias 170 alternativne 190kts a to pro cely CLB. Na strankach je uvedeno 210kts. ROC HODNE zalezi na delta ISA, vetru a TOW, ale pohybuje se od 2000ft/min (initial CLB) po klidne chabych 300ft/min pri MTOW a hladinach nad FL200
Enroute/Cruise speed je ~200-210kts IAS (nad FL200), tedy TAS ~~275 zhruba odpovida.
Descend je MAX ias 230kts - nespravne uvedeno 260kts
Aproach +- sedi 180-200kts, nicmene max do OM, pak pomerne rychla decelerace na final Vapp. (Vapp by mela byt dosazena nejpozdeji 1000ft AGL ILS catII, 500ft AGL pro ILS CatI)
Final App dle LW ~ 100-120kts.
Nevim jak u ostatnich birdu, ale bral bych ty udaje s rezervou. Jinak alespon orientacne OK, lepsi nez nic, zmizela by komunikace:
XXXX: High speed approved, maintain 250kts or more.
YYYY: Negative sir, this is ATR72, maximum speed in descend is 230kts.
(ke cti ridicich LKAA FIR nutno rici, ze u nas se to prakticky nestava. 
V tehle souvislosti mam dotaz/prosbu na ridici, pokud byste ji nekdo potvrdil/overil vuci skutecnosti: Jaka je typicka rychlost ATR pri vektorovani do LOC? Me pripada pro ATR tech ias 200kts jako idealnich, pri vetsich rychlostech a typickem vektorovani do LOC vetsinou AP overshootuje i pri max banku. Coz muze byt samozrejme problem AP ve FSX a nikoli chyba postupu. 
Predem diky.
D. |
|