| | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 15:29 | |
| | můžete mi prosím poradit, jak mám přistávat? Respektive jak rychle mám klesat a ubírat plyn. Existuje na to nějaký návod? Klapky a tyhle věci vím, jen potřebuju vědět prostě ,,techniku přistání´´ s boeingem 737-400 v FS2004 |
| |
|
| | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 15:41 | |
| | To je jednoduché, začni nejdříve s malými letadly a ono to pak půjde i na velkých samo. Jak přistávat, to se jednoduše popsat nedá. Když tvrdíš, že znáš klapky atd., tak přece musíš vědět, jak letět s kterými klapkami rychle. Bez toho klapky znát nemůžeš |
| |
|
| | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 15:42 | |
| | Mimochodem, přímo ve FS2004 je k tomu letecká škola, tam se základy dozvíš. |
| |
|
| | | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 15:45 | |
| | ale já potřebuju to ,,přiblížení´´ vysvětlit. navigace skrz radiomajáků a tak. no prostě chci návod na to, jak přistávají dopravní letadla |
| |
|
| | | | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 15:48 | |
| | | |
|
| | | | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 15:49 | |
| | Vis... ti piloti, co s nima v realu pristavaj, se to ucej nekolik mesicu ... myslis, ze ti tu nekdo vysvetli na trech radcich?
Rekni s cim mas problem ... i kdyz to bude asi taky tezsi. Ty mas zjevne problem se vsim. Chces se naucit pristavat? Nebo chces naucit navigaci? Nebo oboji? Kazdopadne - oboji dvoji se nejdriv nauc s tou malou cessnou. Je pomalejsi, mas tam toho min, takze mas na vsechno vic casu. v tech dopravacich je to uz v podstate stejny, jen je to rychlejsi.
A jinak - rychlosti mas v "kneeboardu" nebo jak se ten bazmek v fsce jmenuje.. tusim je to navazany na F9 nebo F10 ... |
| |
|
| | | | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 15:50 | |
| | | |
|
| | | | | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 16:10 | |
| | Ono to přistávání a vše kolem toho je na dlouho,člověk to nezvládne za den...já se to učil metodou pokus omyl týdny a měsíce..jinak si myslím,že vůbec není potřeba se to učit na malých strojích pokud chceš létat B-737,protože způsob létání s nimi je dost odlišný. |
| |
|
| | | | | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 16:12 | |
| | joooooooooooooooo, to je ono co jsem hledal. já jsem si to kdysi vytiskl a nemohl jsem to tu už najít. díky moc |
| |
|
| | | | | | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 16:21 | |
| | | |
|
| | | | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 18:39 | |
| | Aha, tak to tě opravdu nikdo nenaučí v jednom příspěvku Platí co jsem psal na začátku, začni na malých letadlech, která letí pomalu a máš u nich na všechno víc času. Až budeš letadlo umět plně ovládat, přidej si k tomu navigaci (stále na malých letadlech). A až se u toho budeš nudit (tedy budeš to perfektně umět), přejdi na 737. |
| |
|
| | | | | | | přistávání s B-737 16. 6. 2010 / 20:22 | |
| | Luďek má pravdu. Ja ked som zacinal s FS tak som si hned dal 777 a hned som to rozbil Ale bolo to sposobene aj tym ze ja som mal zo zaciatku len klavestnicu, lebo niaky intelektual napisal na net ze FS sa s joystickom ani neda hrat .. tak som ho ani nekupoval Az potom mi tak doplo ze to bude uricte lepsie s joystickom ako s klavestincou. Ale k veci... Je dobre si niake tie pristatia naskusat na napr Cessne lebo ide ovela pomalsie. Alebo ak ta Cesna nudi tak skus si dat B737 na RNW a stlac Z potom sa sipkami alebo joystickom zdvihni tak ako chces odtial sa na takych 10NM. nastav si v Cocpite presne to co potrebujes (klapky atd) a skusaj pristavat...
Vela stastnych pristati |
| |
|
|