Jo, tak nějak to asi bude. Teda ne, že by samotná An-24 ka nežrala výkon jako prase. Normálně mi to na zemi jede tak 26 - 32, ale stejně mi přijde, že by ta scenérie neměla žrát tolik, řekl bych, že z hlediska dnešních grafických karet jde spíše o "primitivní" objekty ... čili by to asi sneslo nějakou optimalizaci. Anebo nezbyde než nasadit Krouzův teraflopový supercluster s hypervýkonnou základní deskou a paměťmi o ultravysoké frekvenci ... 
Jinak sem četl tvůj článek na virtualak.cz o těch konverzích, takže vím o té možnosti udělat to ručně, ale zatím jsem zkoušel jen ten FS2XPL. Třeba u Kbel je výsledek dobrý, ale u LKPR tam mam bůhvíproč místo veškerýho betonu na zemi trávu. Docela zajímavý ... 
Jinak, kdyby ses chtěl podělit o nějaký zkonvertovaný ČR letiště, tak se nebudu zlobit, zase je škoda to dělat znova, když už si někdo dal tu práci ... |
|