|  |  | stinovani statickych pridavku 24. 10. 2004 / 00:06 | |
|  | stahl jsem si z netu nejake API soubory na "oziveni" letiste a zobrazuje se me u toho spatne stin,to co ma bejt osvetleny je tmavy a naopak (na obrazku je to ten vetron) delaji to vsechny API co jsem si stahl (auta ad.) je to chyba primo tech API,nebo se to da nekde nastavit (vkladam to do scenerky v airportu) dik za rady |
|
| |
|
 |  |  | Re: stinovani statickych pridavku 24. 10. 2004 / 00:08 | |
|  | Sice ti neporadim, ale zajímalo by mě, jak si oživuješ ty scenerky. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: stinovani statickych pridavku 24. 10. 2004 / 00:10 | |
|  | ja delam celou scenerii letiste LKCM,jestli myslis uz hotovy scenerie,tak to nevim |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: stinovani statickych pridavku 24. 10. 2004 / 00:30 | |
|  | Myslim, jestli jde do nejake scenerky pridat nejaky object. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: stinovani statickych pridavku 24. 10. 2004 / 02:00 | |
|  | A proc by nesel. Souradnice znas, vysku take, tak si udelas jeste jednu scenerii, ktera bude obsahovat objekty dle tve libosti. Vznikne ti bgl (nebo treba i vic nez jedno), to pridas do adersare scenerie a mas hotovo. Pochopitelne nezapomenes pridat ani textury.
Pokud ti napriklad z airportu vypadne i exclude bgl, tak si ho nejlepe nebudes vsimat. |
| |
|
 |  |  | Re: stinovani statickych pridavku 24. 10. 2004 / 00:33 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: stinovani statickych pridavku 24. 10. 2004 / 01:04 | |
|  | diky,ted jsem se dival jeste na nahledy co ma u toho primo ten autor a on to ma tak blbe stinovany i v tech jeho nahledech,takze bud ma on obraceny videni,nebo nevim kazdopadne jinak to ma pekne udelany,pokusim se s tim neco udelat |
| |
|
|