FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 13. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
stinovani statickych pridavku Jeden příspěvek | Celý strom
stinovani statickych pridavku   24. 10. 2004 / 00:06
bumper   
stahl jsem si z netu nejake API soubory na "oziveni" letiste a zobrazuje se me u toho spatne stin,to co ma bejt osvetleny je tmavy a naopak (na obrazku je to ten vetron) delaji to vsechny API co jsem si stahl (auta ad.) je to chyba primo tech API,nebo se to da nekde nastavit (vkladam to do scenerky v airportu) dik za rady
img_forumn/r36183_1.jpg (459x400)
 

Re: stinovani statickych pridavku   24. 10. 2004 / 00:08
Filip   
Sice ti neporadim, ale zajímalo by mě, jak si oživuješ ty scenerky.
 

Re: Re: stinovani statickych pridavku   24. 10. 2004 / 00:10
bumper   
ja delam celou scenerii letiste LKCM,jestli myslis uz hotovy scenerie,tak to nevim
 

Re: Re: Re: stinovani statickych pridavku   24. 10. 2004 / 00:30
Filip   
Myslim, jestli jde do nejake scenerky pridat nejaky object.
 

Re: Re: Re: Re: stinovani statickych pridavku   24. 10. 2004 / 02:00
jirpe
A proc by nesel. Souradnice znas, vysku take, tak si udelas jeste jednu scenerii, ktera bude obsahovat objekty dle tve libosti. Vznikne ti bgl (nebo treba i vic nez jedno), to pridas do adersare scenerie a mas hotovo. Pochopitelne nezapomenes pridat ani textury.

Pokud ti napriklad z airportu vypadne i exclude bgl, tak si ho nejlepe nebudes vsimat.
 

Re: stinovani statickych pridavku   24. 10. 2004 / 00:33
Kobos   
je to treba zmnenit v tom api , podle mne to vypada ze je to dany materialem modelu , to znamena ze to ma " dynamic shine" coz dela ten odlesk ze vsech stran a nebo tou texturou toho modelu , ktera ma mozna reflexi, nejsem si jistej cim to presne je , ale vim urcite ze je treba se hrabat v tom API a coz neni jednoduchy kdyz nevis co je co, ja osobne nevim taky tady je nejaky povidani ohledne API http://www.scenerydesign.org/forum/forumdisplay.php?f=3
http://www.scenerydesign.org/forum/forumdisplay.php?f=22

skus tam mrknout procti to treba to pomuze
 

Re: Re: stinovani statickych pridavku   24. 10. 2004 / 01:04
bumper   
diky,ted jsem se dival jeste na nahledy co ma u toho primo ten autor a on to ma tak blbe stinovany i v tech jeho nahledech,takze bud ma on obraceny videni,nebo nevim kazdopadne jinak to ma pekne udelany,pokusim se s tim neco udelat
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ