| | | IVAO: test vzducholodí Karel 9. 6. 2010 / 16:31 | |
| | | |
|
| | | IVAO: test vzducholodí Karel 9. 6. 2010 / 19:32 | |
| | Bylo to úplně super, špica, dym A teda jak jsem koukal na to video, tak jsi s tím fláknul teda pěkně |
| |
|
| | | IVAO: test vzducholodí Karel 9. 6. 2010 / 20:19 | |
| | 22.5? |
| |
|
| | | | IVAO: test vzducholodí Karel 9. 6. 2010 / 22:06 | |
| | Na jáá Borek a data to nejde dohromady |
| |
|
| | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 10. 6. 2010 / 12:41 | |
| | Ale vzhledem k tomu, co všechno pro českou divizi dělá mu nemáme co vyčítat Prostě se to občas nepovede |
| |
|
| | | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 10. 6. 2010 / 17:29 | |
| | obcas |
| |
|
| | | IVAO: test vzducholodí Karel 10. 6. 2010 / 15:05 | |
| | mimochodem... co to je za strejdu s tim pivem v ruce? |
| |
|
| | | | IVAO: test vzducholodí Karel 10. 6. 2010 / 16:31 | |
| | | |
|
| | | IVAO: test vzducholodí Karel 10. 6. 2010 / 17:51 | |
| | Nechtel sem zakladat nove vlakno a tak se ptam zde:jak je to s Frazeo pro vzducholode : |
| |
|
| | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 01:39 | |
| | Určitě líp než s horkovzdušným balonem... Sice nemohu mluvit z žádného zdroje, ale neočekávám nic specielního. Vzlet jako vrtulník, let vesměs taky... |
| |
|
| | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 01:43 | |
| | Vzducholod je proste vzducholod, stejne jako je vrtulnik vrtulnik a letadlo letadlo. Lita za VFR/IFR, jak to jen jde. Zadne speciality. |
| |
|
| | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 08:39 | |
| | Karel003, established ILS 22, estimating touchdown in 15'. |
| |
|
| | | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 09:20 | |
| | Náhodou Na tém Zeppelinu, co Borek doporučil a na který dělal paint se dá utáhnout až 65 KIAS |
| |
|
| | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 09:55 | |
| | Vzducholoď IFR? To jako opravdu? |
| |
|
| | | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 10:02 | |
| | | |
|
| | | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 10:08 | |
| | Jako že by se nevešla do mraku, jo?
IMHO proč ne? Ono je to v podstatě jen o přístrojové vybavení Sice by to byl pro ATC docela oříšek na řízení, ale neviděl bych důvod, proč by vzducholoď nemohla létat za IFRu |
| |
|
| | | | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 10:39 | |
| | Zajímavý by taky pak bylo to pojíždění na stojánku... |
| |
|
| | | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 11:20 | |
| | | |
|
| | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 15:18 | |
| | | |
|
| | | | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 15:49 | |
| | | |
|
| | | IVAO: test vzducholodí Karel 11. 6. 2010 / 18:04 | |
| | Hosi, len si davajte bacha, aby Vas system IVAO nevyhodnotil ako sandbager pri tej malej rychlosti.
Ale inac to moze byt zaujimavy event. |
| |
|
| | | Cimrmanova stíhací vzducholoď Karel - PRÁVĚ TEĎ NA ČT1! 11. 6. 2010 / 20:13 | |
| | ... |
| |
|
| | | | Cimrmanova stíhací vzducholoď Karel - PRÁVĚ TEĎ NA ČT1! 11. 6. 2010 / 20:15 | |
| | ... vlivem protivetru nechali Strasburk daleko pred sebou ... |
| |
|
| | | | | Cimrmanova stíhací vzducholoď Karel - PRÁVĚ TEĎ NA ČT1! 11. 6. 2010 / 20:22 | |
| | jj |
| |
|
|