| | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 16:27 | |
| | ake su najlesie lietadla na vlwkanie?? |
| |
|
| | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 16:30 | |
| | zlinky trenéry, nějaká ta maule a teoreticky se to dá u se Z-142 popřípadě 43. ale nejlepší je na to nějaká Z-226 nebo novější |
| |
|
| | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 16:45 | |
| | | |
|
| | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 16:54 | |
| | Klidně i cessna 172, je horší, než Z226, ale lepší než Z-142. |
| |
|
| | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 16:55 | |
| | tez lecjake tralalajty.... |
| |
|
| | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 16:58 | |
| | Nemám nic proti ull, ale on se ptal na letadla vhodná ne na ty, který to taky zvládnou, ale nesmí se nic přihodit a pokud možno vlekaj nejraději jen rovně |
| |
|
| | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:00 | |
| | diki a ake z toho su aj do fsx? |
| |
|
| | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:01 | |
| | No, já bych to s ULL na vlekání tak tragicky neviděl, jak známo ULL maj výhodu výrazně většího měrného výkonu (100k Roztax...) takže věřím (a některé testy to potvrzují) že aerodynamicky vhodný a dobře namotorovaný ULL utáhne Blaníka i TwinAstira (a to je nějaká prda!) líp, než Z-142... (zvlášť v létě, kdy má problém se dostat do vzduchu i sama... ) |
| |
|
| | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:09 | |
| | TwinAstirem bych teda za ULL nechtěl letět, betonová labuť je těžkej soupeř pro kde co. Asi bych ten aerovlek nechtěl ani vidět. Mě stačilo vidět pár ULL vlekajících blaníka a bylo mi jich docela líto, jak jim to nelezlo a nelezlo. Takže zase délkou vleku se jaksi smazává finanční rozdíl ve vlekání ULL, a třeba dvěstěkulí. Slyšet k tomu ještě vlekaře na ULL jak dává instruce letět opatrně a pokud možno jen rovně a nešlapat tolik směrovku, že to pak neuřídí... ne, díky Jako sednout do ULL a zalítat si, naprosto beru. Vlekání ULL, toho fanoušek fakt nejsem, i když jsou tu odvážní sebevrazi, dokazující, že to lze. |
| |
|
| | | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:14 | |
| | No tak, jistě...
Já jsem taky velkej, tlustej, do UL už se nehrnu jako zamlada... Nad dvěstěkouli s automatickou vrtulí hned tak něco nejni. A máš pravdu, že ustředit stoupák s aerovlekem jde jedině s dvěstěkoulí (aspoň jsem neslyšel, že by to nějak dobře šlo s něčím jiným - a s Bohatýrem lehce a často ) |
| |
|
| | | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 20:16 | |
| | ...čau Pipsi, jenže v předchozím příspěvku jsi Z142 aneb pluh na vzduch tou charakteristikou zařadil směle mezi tralalajty))Sorry, neodpustil jsem si rýpnutí.Dvěstěpětku hned tak něco nepřekoná, ale na trávě s plným DuoDiscusem i bez vody to je taky adrenalín (i s dvěstěpětkou) - zažito ve Dvoře na vlastní kůži)) |
| |
|
| | | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 21:25 | |
| | no, Dynamic má na kouli víc, jak z-526ka,... ale je pravdou, že táhnu větroně kolikrát těžšího, jak vlečná je dost divný a v určitym případě i nebezpečný |
| |
|
| | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:04 | |
| | Hele, me je to jedno .. klidne si to vlekejte treba rucne jenm odpovidam ... ale asi se s tim casem budes muset smirit.. kdyz uz i ajrokluby si porizujou na vlekani tralajty, tak to tak hrozne nebude (i kdyz otazkou je, nakolik v tom bude vyhodnost "financni" |
| |
|
| | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:11 | |
| | No, píšem tady o tom v jiném stromu...
Dělali jsme nedávno generálku motoru do naší dvěstekoule... a "syndrom Bubovice" - motor jsme po půlročním dohadování vyrvali z náruče jednoho servisu a vložili do jiné (u těchhle motorů se zprvu zdála jakás takás volba...) - a po 40 hodinách provozu najednou "odešly" 4 hlavy ze 6 - po diplomatickém jednání a dohadování naštěstí servis uznal jakž takž reklamaci, ale docela dost dlouho jsme měli éro na zemi místo ve vzduchu a kdyby nám v LBC nepůjčili 4 jiné hlavy, byla by celáí sezóna v hajzlu. S tou Z-142 to v létě tahat fakt nešlo (navíc když od AeČR pravidelně dostáváme jen Z-142 těsně před rozpadem a pozemním transportem na generálku nebo rovnou do šrotu...) |
| |
|
| | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:13 | |
| | No, to uvidíme, jak to časem všechno dopadne. Pokud nebude jiná možnost, budou se muset zatnout zuby a doufat, že se s tím ULL nebojsou nezabijem ) |
| |
|
| | | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:15 | |
| | stejně máš za ULL jednu ruku furt na vypínači... (nebo nemáš? |
| |
|
| | | | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 18:58 | |
| | Jednu ruku na kniplu, druhou před očima, abych to radši neviděl a až pak tu třetí a čtvr...eee... ne, to bych raději neměl říkat |
| |
|
| | | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 19:25 | |
| | náhodou vlekání za ull má svoje výhody. a to finanční. protože za sovou sice blaníka budeš vlekat do tisíce 15 minut, ale furt to bude za poloviční náklady, než za dvěstapětkou. cena minuty na ULL je 30 korun, na 226 je to tak 70-90 podle AK. a tak tragický to zase neni. musíš si jen dávat pozor, aby se neprověsilo lano. ale ono stejně než dolítaj dvěstěpětky, tak dolítaj i blaníky a je po problému za sovou bílýho klidně cukneš, i ten duodiscus celkem jde. u nás vlekali za továrním sovákem blaníka ve dvojím a bylo to uplně v pohodě. dokonce s krajánkem ve vleku přestoupal brigadýra, kterej táhnul discuse. |
| |
|
| | | | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 19:38 | |
| | Kez by dolitaly 205ky az dolitaji posledni Blanici... Minimalne nas posledni prirustek ma pri prumernem beznem rocnim naletu zasobu hodin tak na 50 let |
| |
|
| | | | | | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 10. 6. 2010 / 09:12 | |
| | "....dolítaj dvěstěpětky, tak dolítaj i blaníky a je po problému"
Tohle může napsat jen absolutní barbar !!!
Až dolítaj blaníky, tak problém teprve vznikne!!!
(jsem rád, že to vypadá, že s ohledem na životnost našich milovaných blatníčků se toho snad nedožiju)
|
| |
|
| | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:40 | |
| | a co ste z tych lietadiel povedai ktore su aj do fsx?mam program aerotow |
| |
|
| | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 17:57 | |
| | | |
|
| | | | | ake su vhodne lietadla pre aerovlek??? 9. 6. 2010 / 22:29 | |
| | | |
|
|