FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Trenink Jeden příspěvek | Celý strom
Trenink   7. 6. 2010 / 18:29
Tsmolik
Cau, nevíte, jestli se v česku dělá i trénink na concorde??
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 18:34
kutak
btw: koukam ty zas řídíš na IVAO, tobě to nezakázali?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 19:02
Tsmolik
Nezakazali, a ted us neridim na LKPR ale na LKTB, a myslim si, že slušne
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 19:03
pseudoMates
Sebereflexe je důležitá.. to je fakt..
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 19:04
Tsmolik
Ale fakt je taky, že uš je to lepší, kdydně zalette ne LKTB
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 21:12
Mike2811
Hele ty jsi dyslektik/dysgrafik či cos podobného ? Protože místo na napsat ne, to už fakt není normální...
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 19:51
Tomas.91
Jestli to, co jsi předváděl předchvílí u toho SkyEurope považuješ slušný, tak máš trochu divný představy, jak to má ve skutečnosti vypadat. Tohle nemělo s řízením skoro vůbec nic společnýho.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 19:55
Tsmolik
Co sem mu rekl spatne?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:03
Tomas.91
Když si nevzpomínáš, tak tohle ti snad připomene:
http://www.edisk.cz/stahni/68988/lktb_twr.wav_14.55MB.html
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:15
Tsmolik
Kdo to nahraval?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:22
Tomas.91
Že by TeamSpeak? Mimochodem i v reálu jsou všechny frekvence monitorovaný a nahrávaný.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:23
Tsmolik
A coby? Uš to neděláš, tím sem si jistý
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:25
FollowMeCar   
Ty seš fakt asi Debil s velkým D kolikrát ti tu na foru někdo říkal, že už se píše se ŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽ



Chápeš?????????????????????????????????????????????????
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:25
Tsmolik
Tak uŽ toho necháme ok?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:26
FollowMeCar   
Asi ne protože než ti napíšu jednu opravu vymyslíš další kokotinu někde jinde.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:27
Tsmolik
Necháme uŽ toho ok?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:28
Tomas.91
Pro osobní potřebu si budu klidně dál nahrávat co chci.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:31
Tsmolik
Ale todle nebyla osobní potřeba, ty jsi mne zverejnil a ne pro sebe, tak us to nechame na pokoji ok?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:32
pseudoMates
Poslechni.. Ty jsi dislektik..?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:34
Tragédie v JRD
Spis.. disgrafik ... dislektik ma problemy se ctenim .. disgrafik se psanim
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:39
pseudoMates
jo, pravdu díš..
jen.. opravim nás oba.. je to
dyslexie a dysgrafie..
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 21:09
SONP   
Jste na omylu všichni.

Dyslektik má problém se čtením.
Dysgrafik s písmem (např. já )
A ten koho máte na mysli je dysortografik, kterýžto má problém s pravopisem.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 23:19
TVS738
No podle mne jsme na omylu všichni pač rodina Smolíková vždy mluvila staročeštinou.
smol pachol smol pachol,
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 23:33
kosata
Es em lomos, es em lomos, ohlas se.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:34
Vačice   
Nee na to už nestačí ani tabulky
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:33
Tomas.91
Ono tě příště přejde mě otravovat v 1 ráno, že bys chtěl řídit v LKPR. O takovou kvalitu rozhodně nestojím.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:20
Tsmolik
Jen tak toto je porušení zákona, ne na IVAu ale zákona čr, Nahrávat lidi bez jejich vědomí je trestné, a ja sem o tom nevedel, a tak to okamzite smaz
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 22:55
N.G.
Já bych tě nechtěl zklamat, ale když mluvíš do veřejného kanálu tak se to na to nevztahuje.Tohle není real, ale veřejnej kanál tady si tě muže klidně každej nahrávat jak bude chtít. Televize tě taky muže nahrávat bez tvého svolení na veřejném místě a klidně tě dát do zpráv
 

OT:Trenink   8. 6. 2010 / 09:52
Luděk Ch.
To se opravdu pleteš, pokud svůj projev provozuješ veřejně, což toto zcela jistě veřejný projev je, můžeš si tě nahrát kdo chce.
 

OT:Trenink   9. 6. 2010 / 09:42
FSPilot   
Sakra, takže všechny moje excesy zde má někdo (třeba ten Komediant z JZD) ve své domácí sbírce?
 

OT:Trenink   9. 6. 2010 / 13:23
Už přistávám?
Já žádnou zbírku nemám, ale tvoje hlody jsou někdy nezapomenutelny. Uš čekám na další.
 

OT:Trenink   10. 6. 2010 / 12:51
FSPilot   
 

OT:Trenink   10. 6. 2010 / 12:53
FollowMeCar   
Tohle vlákno snad bude nesmrtelný bo co?
 

OT:Trenink   10. 6. 2010 / 12:56
FSPilot   
No já bych ho směle prohlásil za absolutně největší baobab za celou dobu existence péráku
 

OT:Trenink   10. 6. 2010 / 15:59
Teflon_490   
No tak to rozhodne ne...uz tu bylo i takovy, kde v plne stromove strukture se posledni prispevky ztracely nekde pod monitorem a musely se zobrazovat po jednom...
 

OT:Trenink   10. 6. 2010 / 16:01
FSPilot   
Tak tenhle není moc košatý, je to spíš takový fórový topol
 

OT:Trenink   10. 6. 2010 / 16:11
FSPilot   
Tak je to fakt mám krátkou paměť trošku jsem hledal a byly tady výrazně delší stromečky
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:20
Tomas.91
Smazáno. 22 stažení, to by pro ukázku stačilo.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:22
Tsmolik
A to by pro soud stačilo
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:24
rob
už vidím, jak platíš soudný poplatky a hlavně jak se zabývají takovouhle hovadinou
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:24
Tsmolik
na to sem este neprysel
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:25
FollowMeCar   
Nepřišel


Používej diakritiku a půl hrubek se vytratí samo!!!!!!!!!!!!!!!!
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:29
Vačice   
Ži Ši Či Ři Ďi Ťi Ňi TAM SE PÍŠE MEKKÉ I TO SE SNAD UČÍ UŽ VE 3. TŘÍDĚ NO NI?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:28
FollowMeCar   
prosím rozeber to tu jen tak v lehkém přepisu ať se pobavíme i my co jsme u toho nebyli.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:35
Tomas.91
SZ
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:11
Tragédie v JRD
dovolil bych si te upozornit, ze pravidla ceske divize ivao zakazujou "verejne vlaceni" lidi, kterym se neco tak uplne nepovedlo, po verejnych forech ...

... i kdyz v nekterych pripadech by to bylo treba jako sul, jako sul...
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:13
Matt
já právě na IVAO nelítám z důvodů, že neumim 100% frazeo...Jinak bych lítal jak ďábel
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:15
Tragédie v JRD
jenze tim, ze budes kvuli tomu "se bat" litat na ivao, si tu frazeologii nikdy nezlepsis kdyz tam zacnes litat, tak se ji hodne rychle naucis.... to neni duvod na ivao nelitat.. ja ji mam taky na hovno a nikomu to nevadi
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:18
Matt
ok, zkusím
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 21:16
Mike2811
Ani na Kladně to nikdo neřeší ?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 22:43
MiG-21MFN
no tam už vubec nikdo tohle se řeší jen a pouze na IVAO
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:17
xWing   
Ja uz mam na IVAO vyse 2000 hodin a neodvazim sa tvrdit, ze mam 100%ne frazeo.
Chod do toho, neni sa coho bat
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:18
rob
Od zítra tam máte nového pilota
Jdu do toho.. Neměl by zítra odpoledně někdo čas?
Létám v reálu i na simulátoru, ale přece jenom bych nechtěl způsobit nějaký problém.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 22:57
N.G.
Moje frazeo taky stojí za prd, ale co když nevím Plain English to vždy řeší
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 23:45
Teflon_490   
Nemelo by ve tvem pripade prave frazeo aspon za neco stat?
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:19
Tomas.91
Než jsem začal lítat online, tak jsem se ji taky učil a nešlo mi to. Když to zkusíš, tak ji budeš umět zachvíli. Hned při prvním letu jsem zkusil anglickou frazeo a už jsem u ní zůstal.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:14
Tomas.91
Záměrně nezveřejňuju o koho se jedná, i když v tomhle případě to ví každý. Původně jsem to zveřejňovat ani nechtěl, ale když ani po tomhle výkonu nechtěl uznat že dělá nějakou chybu, tak to ani jinak nešlo. Není problém to smazat.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:16
Tsmolik
Ok, není problém udělat screen
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:23
FollowMeCar   
jsi hodnej, že připomínáš, ale kolega toho v poslední době nejen na IVAU zmrskal tolik, že tohle je ještě dobrý. Já na jeho místě bych si vzal provaz a šel se zastřelit do rybníka.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:21
FollowMeCar   
Chudák Vačice. K tý až se to donese tak ji budeme muset hodně dlouho rozdejchávat.

Hamele sorry
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:27
Vačice   
Jako mě už tady oživuje záchranka po infarktu. Letěl jsem od tama a takhle mi nikdo už dlouho nekazil požitek ještě k tomu na mém domovském letišti.
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 20:29
FollowMeCar   
Mám vzít ECčko a jít tě zachránit???
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 21:03
kutak
jo jsi fakt borec.. předat a ni prijmout letadlo neumis, letovy povoleni si vymejslis sam a ani do stripu ho nenapises... jen tak dál a řídit radar nad tebou nebude už nikdo včetně mě... seš tam už tak mesic a ani jednou ses neridil pokynama co ti ostatni rekli
 

OT:Trenink   7. 6. 2010 / 21:08
Vačice   
Potvrzuju Vím, že se stane ale dělat z IFR VFR to by jsi snad nemusel
 

OT:Trenink   8. 6. 2010 / 16:18
Jimmyk
Tomáši hele prosímtě ozvy se mi na icq 452999591 díky
 

OT:Trenink   9. 6. 2010 / 09:40
FSPilot   
Vy jste se našly klucy
 

Trenink   7. 6. 2010 / 18:45
Už přistávám?
Dělá, v tělocvičně v Heršpicích.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 08:04
Premek
houf herspickych hasicu...
 

Trenink   8. 6. 2010 / 08:52
FollowMeCar   
ho hbitě hákuje holemi. Huš hajzle!...
 

Trenink   8. 6. 2010 / 12:11
pseudoMates
hormonální hybrid, homosexuál Horáček.. hladí hubici... hasičské hadice...... hýžděmi..
Hinduista Hirsch, hypnotizuje hodonínský horizont..:"hurá, hydrometeority"... halucinace..
 

Trenink   8. 6. 2010 / 12:15
Premek
)) ano, H.H.,H. Horacek je jedna z nejpovedenjsich pasazi ;o))
 

Trenink   8. 6. 2010 / 12:19
FollowMeCar   
Handicapovaným hoří hrby!


Kdysi jsem to uměl celé, ale dnes už ...
 

Trenink   8. 6. 2010 / 13:29
Rozšafín Ctibum   
Není, nejpovedenější na tom všem je celý Redl a jeho tvorba . (To jen pro nás, folkaře..)
 

Trenink   8. 6. 2010 / 13:52
Premek
Nehadam se, souhlasim ;o))
 

Trenink   8. 6. 2010 / 17:19
Karel
"...nás, folkaře..." - myslíš také s. SONPa? ;oP
 

Trenink   9. 6. 2010 / 13:29
Toomitsch
hele, nechystas se na festival slunce do Straznice?
 

Trenink   9. 6. 2010 / 13:55
SONP   
Aáááá, vidím že vás drnkařů je zde více
 

Trenink   9. 6. 2010 / 14:14
Balooo   
Jen zahlídli svět, to zkušenost tvrdá...
 

Trenink   9. 6. 2010 / 14:21
Pips   
... tak málo se... málo je lásky Jo, u týhle písně jsem nejeden ochtlík vypil
 

Trenink   9. 6. 2010 / 14:23
Premek
Chlastas, a pak si stezujes, ze malo je lasky... To bude uzivatelem...
 

Trenink   9. 6. 2010 / 14:29
Toomitsch
Po chlastu se spis malo mr.. Ono pivecko penive, perecko lenive...
 

Trenink   9. 6. 2010 / 14:30
Pips   
Já si nestěžuju, já jen dokončil popěvek
 

Trenink   9. 6. 2010 / 14:34
FollowMeCar   
To jsem zvědav kam tohle dospěje.

 

Trenink   9. 6. 2010 / 17:11
Už přistávám?
Dýjadýjadáá.
 

Trenink   9. 6. 2010 / 14:30
Toomitsch
vás nebo nás?
 

Trenink   7. 6. 2010 / 18:57
Luděk Ch.
Jakej trénink?
 

Trenink   7. 6. 2010 / 18:59
Vačice   
On asi myslel (už to zní v jeho podání celkem vtipně) aby ho s tím někdo naučil
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:15
kutak
klasika.. žadny okruhy s Cessnou nekde.. rovnou concorde
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:19
Tsmolik
na cesne mam pres 70 hodin
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:20
Vačice   
A myslíš, že to stačí? Otázka co na té cessně umíš?
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:36
Tsmolik
Lítat
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:38
Lavoy
Jak prekvapivé ! Co se dá na Cessne ešte robiť 70 hodín ?
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:40
Tsmolik
Treba pojizdeni mi moc nejde
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:38
Matt
já myslel že s Cessnou se jezdí...
 

Trenink   7. 6. 2010 / 21:10
Neo OK AAA
hlavně je tu otázka, jestli je to ta Cessna nebo ten Cessna...třeba nám to tady pan Tsmolik objasní přece jenom 70 hodin je 70 hodin
 

Trenink   7. 6. 2010 / 21:15
com304
zároveň s tím prosím o radu zda ta hřídel či ten hřídel, případně ta kedlubna či ten kedluben
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:27
pseudoMates
žjoova.. tak to už seš megapilot..
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:35
DEJV
zejo vid? taky si rikam
 

Trenink   7. 6. 2010 / 21:26
jirkafsletec
hej to je prdel
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:49
com304
a máš to řádně zapsané v pilotním deníku schváleném JAA? Protože jestli ne, tak to nic neznamená!
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:58
Lowmick   
No ono i v tom logbooku to nic neznamena
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:03
Tsmolik
Na lítání s concordem
 

Trenink   7. 6. 2010 / 19:45
leonell
Ne, v Česku ani nikde jinde na světě se (dle mého názoru) žádný skutečný výcvik na Concorde neprovádí, protože to letadlo nelétá a s vysokou pravděpodobností ani létat nebude. Jestli někde jsou trenažéry (víceméně pro fandy) to netuším.

Pokud myslíš, zda by tě někdo nenaučil s tím létat v simulátoru, tak fajn, ale uveď model, který používáš.
 

Trenink   7. 6. 2010 / 21:18
Hermann   
chvile pro pisnicku: http://www.youtube.com/watch?v=iEWgs6YQR9A&feature=youtube_gdata
 7x  

Trenink   7. 6. 2010 / 21:26
FollowMeCar   
Tak tohle je nejluxusnější příspěvek na celém světě. Jestli bude někde někdy nějaká hitparáda tak pro něj jednoznačně hlasuju všema 20ti co mi bůh nadělil.
 

Trenink   7. 6. 2010 / 21:26
Michal (CSA447)
ležim
 

Trenink   7. 6. 2010 / 21:28
Vačice   
Mno at jde radsi hrat WoW nez lital OMG WTF ROLF tududu
 

Trenink   7. 6. 2010 / 22:45
FSPilot   
Tahle se mi líbí víc, i s tím komentářem na konci http://www.youtube.com/watch?v=NA90IlymdZ4&feature=related
 

Trenink   7. 6. 2010 / 22:11
Tomáš G.
To co není možné nikde, je zde běžnou realitou...
Omluvou budiž věk a nerozvážnost rodičů že mu koupili FSku.
 

Trenink   7. 6. 2010 / 23:01
Rozšafín Ctibum   
Ok, takže přátelé, článek o veřejném lynčování již zapadl do zapomnění? Věřím tomu, že ne, takže se ho opět držme. Nahrávání a zveřejňování frekvencí je ok, používat je jako nástroj posměchu už ne. Nicméně chápu, že tentokrát opět přestřelila spíše druhá strana.

Něco s tím provedem.

 

Trenink   7. 6. 2010 / 23:04
N.G.
Já bych zvýšil omezení.Řekněme C3 i na ficu
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 00:06
kuma   
Nic ve zlém, ale objasněte, prosím, neznalému: kdo kde může dělart řídícího? Jestli se dobře pamatuju, tak se to tu před nějakou delší dobou dost vášniívě probíralo - a já jako absolutně neřídící (vyjma reálného venkovského AFISáctví) še teď cítím dezorientován. Skutečně může kdokoliv sednout na volnou věžku a tam dělat bugr bez ohledu zda o tom vůbec něco ví?

Ono mi to připadá jako s fotbalem nebo hokejem... Když je hráč trotl, tak prostě hraje blbě. Ale když je rozhodčí trorl, tak roskuje, že bude mít obtisknutý špunty v úsměvu (nebo naštíplou hokejku v zadku...

U ATC virtual je to jinak? Doug už to vzdal?
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 00:12
Teflon_490   
Klasicky, je to omezene hodnostmi, namatkou, regionalni vezka - S3, vezka v LKPR - C1, regionalni APP - C1, atd...takze kdyz si kdokoliv udela S3 (jen teoreticka zkouska), tak si muze sednout na jakoukoliv vezku vyjma LKPR, no a pokud predtim neprosel aspon zakladnim vycvikem, tak pak predvadi to co predvadi.
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 00:14
kuma   
Dík...
jinak omluva za překlepy, to je zase moje specialita.... (zlatej edit!)
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 00:24
Rozšafín Ctibum   
Je zavedený systém, zakazující připojení se na určitá stanoviště s hodností nižší, než je požadováno, tzv. FRAs - Facility Rating Assignments. Bohužel, u některých jedinců nevypovídá jejich hodnost o skutečně nabytých znalostech, protože nestrávili oněch 50 hodin, nutných k získání hodnosti "S3 - ATC Student 3" přípravou, tréninkem a konzultacemi se zkušenějšími řídícími, ale odseděli je na odlehlých letištích bez provozu. Mno a onen teoretický test je prakticky jen test z rychlosti googlení. Skutečným prubířským kamenem je tak až první praktická zkouška, na hodnost ADC - Aerodrome Controller.

FRAs jsou momentálně nastaveny takto:

LKAA_CTR - Praha Radar oblastní - min. APC (C2)

LKPR_APP - Praha Radar, veškeré radarové služby LKPR (APP,DEP,DIR) - min. APC (C2)

LKPR_TWR - Ruzyně věž - min. ADC (C1)

LKXX_APP(IFR) - Veškeré radarové služby IFR letišť u nás, včetně vojenských - min. ADC (C1)

LKXX_TWR(IFR) - Veškeré pozice "věž" na IFR letištích u nás, včetně vojenských - min. S3

LKPR_XXX - Veškeré dosud nezmíněné pozice na letišti Praha Ruzyně (DEL,GND) - min. S3

LKXX_FMx - Libovolný follow me car - min. ADC (C1)
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 00:32
Teflon_490   
Omlouvam se za to stary znaceni, furt mi to prijde lepsi a nemuzu se toho zbavit.
Jinak ale, nestaci na S3 nahodou jen 25 hodin?
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 00:37
Rozšafín Ctibum   
jojo pardon
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 06:16
Vačice   
hmm takže to dopadá tak, že se někdo připojí na 25 h přes víkend někam na Info, kde má jistotu, že toho provozu opravdu moc nebude a pak jak říkal Borek si udělá kurz googlení a má S3. Pak to takhle vypadá (neříkám, že sou takoví všichni to určitě nee, ale pár jedinců by se našlo) a některým nevadí, že neumí vyplnit strip a ani přijmout letadlo či ho předat na další stanoviště a hnet hrrrr alespoň na GND do LKPR když byli ti nahoře tak zlí a na TWR je tam nechcou pustit
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 08:17
FSPilot   
Problém je v tom, jak ty omezení navrhnout, protože už u těchto byl velký povyk kolem diskriminace a nezdravě vysokých požadavků české divize a jak vidno, vůbec to tak není.
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 08:37
FollowMeCar   
A je to tady. Do celkem slušně fungujícího společenství vpluje jeden ***** a po té co předvede si celé vedení dané organizace jak těmto situacím systémově předcházet. Na tohle nikde žádný postup prostě není. Mluvím ze zkušenosti. Vždy, když organizaci, ve které jsem celkem dlouho působil něco takového potkalo tak si všichni lámali hlavu nad tím jak tomu zamezit. Nijak dotyčnému dát prostor na "srovnání" a když to nepomůže tak Bye bye.
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 09:26
FSPilot   
Já nemluvím za divizi ale za sebe... a navíc není jenom jeden s takovým přístupem k síti.
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 13:09
Michal (CSA447)
(povzdech)
Před X lety, kdy ten FRA system byl nastaven dost benevolentně (za dob mých začátku (S3 mimo peak i na CTR)) fungovala instituce s iniciály MQ... a nezdálo se mi, že by byly problémy tohoto rázu

Ano, tehdy jsem prskal i já, ale myslím, že to bylo asi nejefektivnější řešení, které jsem za dobu mého ivaování poznal.

(/povzdech)
Peace!
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 15:56
N.G.
Myslíš Matěj Quasimodo? Jo ten těd už jen zvoní u matky boží
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 13:42
Rozšafín Ctibum   
O tohle se není třeba bát, systém je nastavený správně a výjimky potvrzují pravidlo
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 13:14
kutak
vim, že to zabere asi nějákej čas.. ale fajn by bylo, kdyby se zavedl trochu víc individuálnější přístup k lidem, kteří dělaj na IVAO opakovaně neplechu bez nějákýho zlepšení.. a to se nejedená o hafo lidí, nýbrž o jedince (max. 3) .. kazí dojem ze simulace všem včetně mě.. radši se odpojim nebo ani nejdu online, když je vidim.. a lidí, kdo radši neřídí, než aby jim tekly nervy je daleko víc! a pak se nadává, že nikdo neřídí.. pokud je problém dát někomu aspoň na tejden BAN, když si na něj stěžuje víc a víc lidí, tak si tuto funkci milé rád vemu, než abych koukal, jak se odpojují piloti a ATCo ze sítě kvůli těmhle lidem.
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 13:55
Marky Parky   
Věnovat víc času lidem co dělaj bordel na úkor těch co ho nedělaj a makaj na sobe sami?

Pro mě nepřijatelné.
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 14:15
kutak
ale přeci tak jsem to zase nemyslel.. mně jde o to, že o tomhle konkretnim problému jsem informoval už před 2 týdny myslim a nemuselo se to tak teď vyhrotit. Nejsem žalovníček, kterej by ten problém hodil hned na někoho jinýho.. taky jsem se snažil mu domluvit, poradit, doporučit co si přečíst atd.. a to opakovaně.. jenže bez žádnýho efektu a když už jsem byl vytočenej, tak jsem se obrátil na tebe nebo Borka.. jenže prostě vy jste u toho nebyli nebo nejsem tak důveryhodnej, abyste ho něják omezili.. piloti si pak stěžujou mě když jsem online a co já zmůžu.. radši se odpojim, jdu to vydejchat ven a mam klid..
takže né víc času těm co dělaj bordel - těch zas tolik fakt neni, jen jejich frekvence výskytu je vysoká - spíš silnější páky proti nim zakročit.. nějáký tým aktivních(!) řídících co by se poradili co s ním (ban, na jak dlouho atd.)
 

Trenink - kdo může dělat řídícího?   8. 6. 2010 / 14:00
Rozšafín Ctibum   
Beru tě za slovo .

Mno a až Marky trochu zchladne, tak mu vysvětlíme, že to není více času, ale "méně trochu jiného času" který věnovat je třeba a pak už je buď na čem pracovat, a nebo je to beznadějné a pak to ztrácí smysl.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 08:32
FollowMeCar   
Borku máš sice pravdu, že veřejné lynčování není chválihodná činnost, ale podívej se k dotyčnému do profilu a přečti si jeho cca 90 příspěvků na tomto foru. Jedna věc je jak se dotyčný chová na IVAU a druhá věc je jak se dotyčný vyjadřuje. To že ve svých 12-ti letech nevybíravým způsobem "buzeruje" dospělé byť z pozice ATC - pilot je věc těch dvou. Že je buzeruje a při tom nemá pravdu (neznalost postupů a pravidel) je věc zase těch dvou, ale taky trochu staffu české divize, že takovejhle neznaboh dělá ATC na dané pozici s danou hodností. Ale to, že mu tady mnoho z nás dělá náhradní rodiče a učíme ho česky je taky fakt. A tenhle spupnej fracek místo toho, aby si z toho něco odnesl a sklopil uši a byl rád, že se mu snaží někdo pomoct, se i zde na foru chová jak hustej frajer. Musí tedy počítat se vším. Jak se říká: kdo seje vítr, sklízí bouři.

A jen doufám za ostatní, že tvá slova "něco s tím provedem" budou brzy naplněna. Už jsem od některých řídících zaslechl něco ve smyslu, že tohle by se na VATSIMu nestalo, zlatej VATSIM a podobně. Nenechme si IVAO zničit jednim smradem, kterej říkal hownu papů v době kdy většina z nás už dávno létala a řídila.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 09:55
Marky Parky   
Vážení přátelé,

dovolím si jednu z posledních reakcí jakožto oficiálního reprezentanta české divize IVAO, protože na konci této sezóny rezignuju na svůj post CZ-DIR. Důvod mé rezignace rozeberu níže - není zde přímá souvislost s tímhle případem, rozhodnutý jsem již přibližně měsíc, ale je možná dobré právě v tomto kontextu ji zmínit, protože za tři neděle, až tahle aféra utichne, si najednou budou všichni říkat "proč vlastně?"

Nicméně dost o mě a pojďme k věci - nedá mi to a musím reagovat minimálně na tuto větu: "Že je buzeruje a při tom nemá pravdu (neznalost postupů a pravidel) je věc zase těch dvou, ale taky trochu staffu české divize, že takovejhle neznaboh dělá ATC na dané pozici s danou hodností. ". Současně k tomu podotýkám, že je to vyjádření moje osobní a nemusí se nutně shodovat s názorem ostatních členů staffu.

Poslední rok a půl jsou ve znamení nepřetržitého tlaku na staff české divize ještě více uvolnit omezení, která na síti existují. Současně jsou stávající - již velmi volná - omezení nepřetržitě obcházena posedáváním na stanovištích info nebo v cizině. A to nemluvím o spoustě nepodepsaných dopisů "za mnou stojí padesát lidí a já ti chci nařizovat co máš dělat", cenzurovaných facebookových aktivitách šířících lživé informace a podobně.

Říct, že v těchto podmínkách je to věc staffu české divize je velmi alibistické - v loňském létě tu proběhla poměrně široká anketa, ve které se všichni aktivní členové divizie mohli vyjádřit ke směřování sítě včetně omezení. Většina se tehdy rozhodla pro tento stav a množící se případy zneužívání této volnosti jsou v první řadě důsledkem volby členů divize a nikoliv staffu.

Obdobně bych chtěl reagovat na věty jako "tohle by se na VATSIMu nestalo, zlatej VATSIM a podobně.". Ano máš pravdu. Na VATSIMu by se tohle nestalo - protože má velmi striktní podmínky pro vstup ATC. Ale to, že se takovéhle věci stávají na IVAO je pouze a jen obrazem jeho členů, nikoliv podmínek. Jinými slovy - pokud by členové sami o sobě byli dostatečné odpovědní a ukáznění a řídili se instrukcemi uvedenými na webu české divize, nenastal by problém. Ale oni nejsou. Proč (a teď se dostaneme obloukem k té mé rezignaci)?

Když jsem před více než dvěma lety IVAO CZ přebíral, jednalo se o koníčka dospělých lidí. S tím jsem do toho také šel - že dospělým, kteří nemají šanci si sednout do skutečného kokpitu či za skutečný radar, pomůžu zprostředkovat tuhle zkušenost. Očekával jsem (a taky to poměrně dlouhou dobu fungovalo a výjimky byly opravdu výjimkami), že tito lidé naopak k IVAO přistoupí jako ke koníčku, který patří k těm náročnějším, budou repektovat určité pravidla, učit se, atd..

Po odchodu této staré generace místo ní nastoupila generace nová - zcela jiná svým složením. Najednou tu místo dospělých máme náctiletá děcka, pro které je to free počítačová hra, hodnosti na sítí nejsou "kvalifikací", ale levelem a nevnímají, kolik práce třeba ostatní do vytvoření takovéhoto prostředí věnovali a že jedno takové extempore kdesi na TWR může zkazit večer celé skupině lidí, kteří "přiletěli" pro nějakou službu a nedostali ji. A na fórech se pak řeší, co "s tím provedem", či jako loni,že si musíme mládež vychovávat.

Já to těm děckům nemám za zlé - oni si možná ani neuvědomují, do čeho jdou a co je špatně. Ale já s tím s dovolením nebudu "provádět" už nic. Dělat "Babysittera", či v lepším případě "oddílového vedoucího" je nahony vzdáleno tomu, co chci ve svém volném čase dělat. A tedy v souvislosti s tím, jak mi postupně ubývá mého volného času a víc a víc se musím věnovat svému skutečnému životu tam venku, došel jsem k rozhodnutí, že už nebudu dál dělat "policajta" na síti, nebudu dál řešit žabomyší spory mezi puberťáky a nebudu nikoho vodit za ručičku světem letectví, protože mi to za to nestojí.

Ono to možná nakonec bude mít i pozitivní efekt na pokrytí v ČR, třeba konečně budu mít čas zase řídit.

S pozdravem
Váš již brzy bývalý
CZ-DIR

PS: Ještě jednou zdůrazňuji - případ tohoto konkrétního jedince není příčinou mé rezignace a je pouze jedním z mnoha. Akorád jsem ho trochu využil, protože posloužil jako dobrá demonstrace toho proč jsem se rozhodl jak jsem se rozhodl.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 11:05
Vačice   
Snad mohu za všechny členy nevyjímaje poděkaovat za skvělou práci, kterou jsi za ty roky pro celou divizi udělal.

Já sám jsem začal v době, kdy se mi v kapse chladila čerstvě vytisknutá občanka. Taky jsem začínal z ničeho. Ano nebyl to věk těch co se tady čímdál tím víc objevují, ale předsi jen to byl celkem nízký věk. Věděl jsem o tom kulové, ale chytilo mě to. V celé "kariéře" mi nikdo ani jednou nemusel hrozit tím, že má chuť na mě zavolat staff. Poprosil jsem zkušenější o rady, ale stejně u mě převládalo samostudium, protože jsem býval a možná pořád jsem (i když to tak možná někdy nevypadá) celkem stydlivý. Bylo to něco, co mě fascinovalo a proto jsem si to chtěl strašně, ale strašně moc vyzkoušet. Nakonec převládl zájem spíše o pozici ATC. Udělal jsem si S3, bylo to fajn jelikož jsem mohl i na regionální APP. Tam jsem poprvé dostal parádního sprďáka. Cítil jsme se tehdy tak trapně, že mě to vyhecovalo dozvědět se ještě víc.

Tehdy by si málokdo dovoloval na někoho staršího jako je tomu dnes a ještě ze sebe dělat chudáčka a vyhrožovat žalobou, když ani v podstatě neví definici práva

Já sám jsem byl jedním z prvních "novodobých" C1. Doteď nezapomenu jak mi Marky říkál po absolvování zkoušky a uzavření zkoušení, že si na me ještě došlápne jestli budu chtít jít dál. škoda to už se asi nestane. Docela jsem se na to i těšil a připravoval.

Takže závěrem bych chtěl ještě jednou poděkovat za skvělou ba famózní práci, kterou náš CZ-DIR dokázal a sám za sebe, že mě donutil (v nejlepším slova smyslu) věnovat tomu více času a samostudia. Ano nejsem kdovíjak dobrý, ale snažím se a to je další věc která dnešním dětem chybí (vím že do toho mám co kecat když mi v podstatě v 18 pro některé taky teče ještě mlíko po bradě ) snaha a nadšení. Hned si myslí kdoví jak nejsou dobří.


TAKŽE PROSÍM PŘÍJMI MÉ OBROVSKÉ DÍKY ZA PRÁCI KTEROU JSI PRO NÁS UDĚLAL a přeji ti hodně úspěchú v reálněm jak rodinném tak pracovním životě SALUTE

P.S. Pardon za hrubky jestli se tam nějaká objeví.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 13:46
Rozšafín Ctibum   
Chci také podotknout že Filip se s námi rozhodně neloučí, rezignace na post CZ-DIR neznamená definitivní odchod do důchodu, spolupráce s ním, stran přínosu reálných postupů, ale také trenérem a zkoušejícím zůstává dále.

Má-li tedy Vačice tyto požadavky, myslím, že si na tobě Marky rád smlsne )
 

Trenink   8. 6. 2010 / 14:35
Vačice   
Tak to jsem rád a docela se mi i ulevilo, takže budu se těšit
 

Trenink   8. 6. 2010 / 14:56
Zaremba   
Takže gratuluju!

Bezvadně jste se svezli po dvanáctiletém klukovi. Doufám, že ego je o něco výš.

Chtěl bych podotknout, že se mi na klávesnici běžně plete E a A, nevím proč, vypadá to hrozně. Hrubek se snažím vyvarovat, ale prosím, pokud se někdy v budoucnu překlepnu, hned mě sjeďte a pokud možno všichni. Protože teď upřímě, po dlouhé době mě opět nějaké vlákno na Periskopu pobavilo. Takže hurá! Jo a taky občas přehodím první a druhé písmenko ve slově, to kdyby někdo chtěl něco hledat...

Pro velký úspěch přidám i svůj profesionální IVAO životopis.
Takže, začal jsem létat. To už je dlouho. Pak mě k IVAO dostal kamarád z Brna a létali jsme spolu. To ale byla opravdu jiná doba, lidé byli jiní... nezkažení. Všichni jsme se respektovali a měli jsme se navzájem rádi. Bylo vždy nutné být připraven, tak jsme se po dlouhých zimních večerech učívali frazeologii, postupy, navigaci apod. A jak nám bylo k duhu, když nám někdo znalejší poradil. Poopravil naše chyby, nebo nás jednoduše sprdnul. Zastyděli jsme se, dali si poznámky a usmysleli jsme si, že pokud se nepolepšíme, roztrháme si navzájem naše virtuální pilotní průkazy. Jo, kolikrát si ve zlínu na krátkém finále vzpomenu na všechen ten čas strávený studiem pro IVAO. A libé věty podobně jako "Kurva neumíš frazeo, tak co sem lezeš?!" A hned se cítím jako lepší člověk.

To zatím vše.
Váš již brzy bývalý
Ing. Zaremba (Ing. et Ing. čekatel)

P.S. Pokud z toho někdo cítí náznak ironie, tak chci je podotknout, že je to anprosto správně

Pís bradrs!
P.P.S. Doufám, že mě Tonde nebude žalovat, že jsem mu ukradl slogan. Nemám na právníky...
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:03
FollowMeCar   
Víš nikdo by se tu ani jinde po 12letým klukovi nevozil kdyby projevil kousek pokory a úcty.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:06
Rozšafín Ctibum   
1) Přečti si P.S.
2) Úcty? 12let? On ještě neví, co to je účet...
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:08
Rozšafín Ctibum   
úcta jsem chtěl říct.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:11
FollowMeCar   
1) Přečti si P.S. ???

nic nedorazilo
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:12
Rozšafín Ctibum   
P.S. není P.M./S.Z.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:13
FollowMeCar   
Voe taky už si sedím na vedení. To se časem poddá.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:46
Michal (CSA447)
Borku, čistě technická, 12 let... IMHO, neupravuje IVAO R/R minimalni vek nahodou?...
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:18
Zaremba   
Nebo Ti, co jsou ve věku 20+ kdyby projevili trochu soudnosti a lehce se vžili do dvanáctiletého kluka
Ale fakt je to legrační číst.
Jen tak dál. Vím o mnoha lidech, co se kvalitně baví
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:22
Vačice   
Já se taky celkem kvalitně bavím. Ovšem do doby než se s ním potkám na FRQ pak brečím
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:30
Zaremba   
To víš, to to nesmíš tak žrát.
Já byl vždycky radši, dkyž tam seděl někdo, kdo neuměl, než na tuuniversálnífrekvencinakterousiteďnemůžuvzpomenout
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:18
Premek
Honzo,

mam doma taky dvanactiletyho kluka. A pevne verim (doufam), ze kdyz se takto bude chovat nekde na foru, kde nebudou jen -nactileti, dostane jeste trosku vetsi cocku.

Vis, problem je v tom, kdyby se slusne zeptal (papouskuju Pjotera) nikdo se po nem vozit nebude - ostatni by ho uklovali. Navic, tenhle panacek zkousi trpelivost uz dost dlouho - skoro bych rekl, ze ho to musi bavit...


...suum cuique tribuere...
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:23
FSPilot   
jestli se Bačkoráři zase královsky nebaví
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:23
Premek
no, hergot, to me nenapadlo... ze bych si tak krasne nabeh? )))
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:29
Tragédie v JRD
leda ze by to backorari planovali uz dva roky
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:31
Pips   
Kua, mě se zase nic neřekne, určitě bych se za bačkoru taky přidal!
 

Trenink   8. 6. 2010 / 17:26
Balooo   
Pipsoj, žlutá cedulka!
 

Trenink   8. 6. 2010 / 17:42
Pips   
Tomu já nerozumim, mě ještě nebylo dvanáct let
 

Trenink   8. 6. 2010 / 17:44
Karel
Možná to ještě nevíte, ale nový BačkorAdmin nastavil nové podmínky pro členství na Bačkoře. Věk
 

Trenink   8. 6. 2010 / 18:01
FollowMeCar   
mno to je celkem velmi rozumný počin
 

Trenink   8. 6. 2010 / 18:09
Vačice   
Nechci být skeptický, ale myslíte, že tohle funguje? Už vidím, jak to všichni dodržují
 

Trenink   8. 6. 2010 / 18:12
Balooo   
A to je shrnutí? Hek.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 18:51
kuma   
To znamená, že když jsem starší než 13 let tak už tam nesmím?
 

Trenink   8. 6. 2010 / 19:18
Zaremba   
No, počkej!
To mi snad chceš říct, že každý člen na Bačkoře musí mít věk?
To je ovšem neslýchané...
 

Trenink   8. 6. 2010 / 19:21
Už přistávám?
Jestli uš neslyšíš, tak máš ten správný věk!
 

Trenink   9. 6. 2010 / 10:40
Karel
Nikoliv věk, ale Věk!
 

Trenink   9. 6. 2010 / 12:13
SONP   
Nikoliv Věk, ale Hek!
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:28
Zaremba   
Každému co jeho jest. No dejme tomu. Ale dát čočku dvanéct let starému dětsku, to je prostě jen pro vylepšení nálady. A je to až příliš jednoduché, aby to mohlo bavit.

A dost, chci pokračovat v tónu provázející můj první příspěvek v tomto vláknu.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 15:45
Premek
Vis, kdyby se dnes davala zdrava cocka dvanactiletym (tim nemyslim, aby se mlatili, ale aby vedeli, ze existuji urcite hranice, za ktere nemuzou), ubylo by dost problemu.

Precti si Citadelu od Exuperyho, staci dokonce prvnich par stran... ;o)
 

Trenink   8. 6. 2010 / 16:19
Zaremba   
To jsme měli na gymplu do čtenářského deníku vrámci literatury. Spolu s Malým princem. Ale znovu to číst nechci, Exupery se mi čte opravdu špatně. Asi něco sdělí světu ale od té doby co si můžu vybrat co číst, tak už bezemě.

P.S. Nemám peníze na právníky, natož na knížky
 

Trenink   8. 6. 2010 / 16:44
Marky Parky   
Dík za to správné zjednodušení a zaškatulkování do kategorie "honičů ega". Chybělo tu. Já to přece nedělál kvůli ničemu jinému, než kvůli vození se po dvanáctiletejch děckách.

Asi bych se teda měl začít hodně rychle kát, odvolat co jsem odvolal, slíbit co jsem slíbil. Ale omlouvám se, ego jsem si vyhonil už tak vysoko, že toho asi nejsem schopen.

Vás již brzy bývaly
Honič ega a sjížděč dětí


PS: Není nad to, když si někdo pozorně přečte a správně porozumí psanému textu.

PPS: Ano, i tady jsem použil náznak ironie. Hlavně v PS.



 

Trenink   8. 6. 2010 / 16:46
Jimmyk
poté už nebudou letadla zapotřebí, každého na to dané místo přenese jejich ego xD
 

Trenink   8. 6. 2010 / 16:50
Michal (CSA447)
jaképak cestování, když všichni (hlavně děti), budou dostatečně sjetí
 

Trenink   8. 6. 2010 / 17:29
FollowMeCar   
Já už taky přemýšlím čím se sjedu a hlavně nezapomeňte že po trávě se nechodí, ale směje.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 17:36
Spitfire IX
Dýmka chlapče dýmka 2hodiny pohodovýho pokouření s Tabákem Rattays Old Gowrie je nezapomenutelné
 

Trenink   8. 6. 2010 / 17:36
FollowMeCar   
Někdy se rád přidám
 

Trenink   8. 6. 2010 / 18:10
TVS3300   
xD Neskutečný jakej strom s tohodle vznikl xDxD

btw: Mohl by mi někdo poslat tu MP3 co byla na EDISKU,protože ji někdo smazal
 

Trenink   8. 6. 2010 / 19:23
Spitfire IX
Já bych si to taky rád poslechl.
Ať se mi dneska dobře spí
 

Trenink   8. 6. 2010 / 19:25
Už přistávám?
A to je právě to, co Veverka nemůže.
 

Trenink   8. 6. 2010 / 22:49
Mike2811
Pánové, je vidět, že nerozumíte právu - nesmí se veřejně lynčovat, nahrávat pro svou potřebu samozřejmě ano, a když to kamarád kamarádovi neveřejnou cestou pošle, tak to taky není nic proti ničemu. Takže, musíme vytvořit moderní verzi samizdatu. Kdo to má a přepošle kopii dál ?
 

Trenink   9. 6. 2010 / 08:05
pseudoMates
".. a já se vás ptám..: "kdo z vás to má"..?"
 

Trenink   9. 6. 2010 / 11:45
Vita Zenisek
Jojo, tak svět odplácí...
http://www.cesky-jazyk.cz/ctenarsky-denik/karel-jaromir-erben/tak-svet-odplaci-pohadky.html

http://cs.wikisource.org/wiki/Vybran%C3%A9_b%C3%A1je_a_pov%C4%9Bsti_n%C3%A1rodn%C3%AD_jin%C3%BDch_v%C4%9Btv%C3%AD_slovansk%C3%BDch/Tak_sv%C4%9Bt_odpl%C3%A1c%C3%AD

 

Trenink   9. 6. 2010 / 12:09
Premek
Tak tuhle jsem neznal - moc hezke... A hlavne, pravdive ))
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ