| | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 14:34 | |
| | | |
|
| | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 14:35 | |
| | Komu fandíte, Já 747 |
| |
|
| | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 14:46 | |
| | Tuhle píseň jsem měl před několika lety docela rád, ale od té doby, co ji "lidi" strkají do každého druhého videa, ji nesnáším. Jinak mě se nikdy 747 nelíbila, proto mám raději A380 (mě se od Boeingu líbí akorát 707, 757, 777 co se týče řady 7 a pak téměř všecko staršího). |
| |
|
| | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 15:26 | |
| | Ok, já mám radši 747 ale musim uznat ze airbusy se vytáhly |
| |
|
| | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 15:46 | |
| | Tak asi tak.
B747 je jediné letadlo na světě,které může pokračovat v letu bez jedné pohonné jednotky.
Podle cestujících je to nejpohodlnější letadlo se kterým kdy letěli.
ještě jej kreslili lidé, proto je elegantní a dopilované poctivě v aerodynamickém tunelu k dokonalosti
je nejrychlejší dopravním letadlem (krom některých Business jetů).
Všechny nynější letiště jsou kapacitně stavěné max na B747.
Takže pokus Airbusu dobrej, ale Až se jednou vyrobí tolik A380, jako 747, tak možná pro mě začne nějaký A380 existovat. |
| |
|
| | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 18:43 | |
| | B747 je jediné letadlo na světě,které může pokračovat v letu bez jedné pohonné jednotky.
Tomuhel nerozumim .... muzes rozvest? |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 19:45 | |
| | Podle mě myslel že Boeing 747 v případě vážné poruchy motoru či požáru apod. může uvolnit všech šest pojistek motoru a motor odporem vzduchu sám odpadne aby samotné letadlo netížil nebo jeho poškození nezpůsobilo další poškození křídla nebo ocasních ploch. Tento systém se myslím zavedl od nešťastné události dne 4. října 1992 kdy se nákladní Jumbo (El Al Flight 1862) zřítilo na obytný blok v Amsterdamu a zabilo asi 43lidí.
viz. http://en.wikipedia.org/wiki/Bijlmermeer_disaster
Ale stejně si myslím že tento systém je i na B737čkách a na Airbusech. |
| |
|
| | | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 09:24 | |
| |
Tuhle větu bych potřeboval potvrdit dost mě to zajímá víte někdo zda-li je to pravda???
(Podle mě myslel že Boeing 747 v případě vážné poruchy motoru či požáru apod. může uvolnit všech šest pojistek motoru a motor odporem vzduchu sám odpadne)
dík.. |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 07:36 | |
| | Myslím, že Kachna myslel, že některé společnosti mají postupy na to, že i při vysazení jedné pohonné jednotky můžou Jumba legálně pokračovat do cílového letiště, jako by se nechumelilo. Ovšem když se British Airways před pár lety rozhodlo to využít (po vzeltu ze San Francisca jim zdechl jeden motor a pak pokračovali asi 10h přes celou Ameriku a Atlantik do Anglie jen na tři), tak za to sklidili i v odborných kruzích dost velkou kritiku |
| |
|
| | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 19:02 | |
| | je nejrychlejší dopravním letadlem (krom některých Business jetů).
ja ti nevim .. mas nejaky zdroj? zrovna ze zdroju, ktere jsem nasel ja, ma 380 cestovku vyssi, nez 747... |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 19:23 | |
| | A ještě tohle:
ještě jej kreslili lidé...
To jako že A380 kreslily cvičené opice nebo jak? |
| |
|
| | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 19:25 | |
| | ne... ale ty pocitace se spojily a rozhodly se, ze si nakresli nove letadlo .. a lidi pak jenom prisli a nabusili to do lisu, rezacek, a vypadvaj z toho hotovy letadla. |
| |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 20:07 | |
| | Aháááá, tak proto jsou ty airbusy tak hnusné!!! |
| |
|
| | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 23:17 | |
| | | |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 00:34 | |
| | to je důvod, proč jsou moderní letadla si tolik podobná,... Protože počítač při stejném zadání vždycky vyhodnotí stejný tvar. Tragéde, to bys zrovna měl pochopit,... |
| |
|
| | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 00:46 | |
| | Hele, me je ale uplne jedno, jak vypadaj ... klidne at letadla maj ctvercovy profil... krom toho, z pocitace ti vzdycky vypadne lepsi tvar (a za podstatne kratsi dobu), nez kdyz si to namalujes na prkne a pul roku to ladis v tunelu.. |
| |
|
| | | | | | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 00:23 | |
| | S tim si dovolim nesouhlasit. Kvalita toho, co vytvori pocitac, zavisi na tom, jak se mu rekne, ze to ma delat. Metoda pokus-omyl muze byt lepsi. |
| |
|
| | | | | | | | | A380 vs. B747 9. 6. 2010 / 17:38 | |
| | Zrovna v letectví je mnoho důkazů, že tomu tak není...
Počítače pomáhají počítat a kreslit, mohou radit jak optimalizovat to či ono, ale heuristické rozhodnutí pro koncepci a tvar může udělat člověk - a často (ne vždy) jsou letadla, která vznikla (třebas i s použitím počítačů) podle přání člověka lepší, než bez něj. Samozřejmě je na to potřeba geniáílní konstruktér a těch není mnoho (ale jsou..)
DC-3
Supermarine Sopitfire
B-737
Mirage-III
Rafale
MiG-29
L-39
L-13...
prostě jsou takové |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 19:28 | |
| | Holt když se někdo zakouká do jedné značky, nevidí nic jiného |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 20:42 | |
| | Kachna má pravdu, cruising speed je stejná 0.85M (FL350),ale max cruising speed je u špekáčku 0.88, kdežto 747 0.92 a pokud je velký tailwind atakuje hranici 1 Mach |
| |
|
| | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 21:22 | |
| | Rychlosti se neměří GS, ale TAS nebo CAS, takže vítr v tom žádnou roli nehraje |
| |
|
| | | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 10:23 | |
| | to je ovsem kvalitni nazor. |
| |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 9. 6. 2010 / 17:26 | |
| | | |
|
| | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 00:58 | |
| | Subjektivní názor - B747 je mnohem hezčí
Objektivě - teď jsem si to googlil a pořád mi vychází, že max rychlost má vyšší B744 (Mach 0.92) než A380 (Mach 0.89) |
| |
|
| | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 01:06 | |
| | Ono, s tema rychlostma je to potiz .. nekde je totiz jako maximum speed uvedena opravdu maximum speed (Vno), nekde zas maximalka cestovni rychlosti... a ruzne je to promichane
kdyz tedy zustaneme u maximalek (obdobu Vno), tak ma b747 0,92 a Acko ma 0,96. podle stejneho zdroje ma Acko maximum operating speed 0,89.
podle jineho zdroje ma zase B747 maximum operating speed 0,85 (cili acko by bylo teoretticky rychlejsi). podle dalsiho zdroje je zase tech 0,92 u boingu maximum operating speed... atd atd ... proste je to o hovne a kachna zas jenom flejmuje |
| |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 01:18 | |
| | Přesně tak, nicméně těch 0.96 u A380 je rychlost dosažená ve střemhlavém letu. Takže na max rychlost dosažitelnou vlastní silou to vyhrává asi B744 s Mach 0.92. Nicméně cestovní je u obou na většině stránek udávaná Mach 0.85 takže spíš plichta |
| |
|
| | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 20:01 | |
| | Že je B747 nejpohodlnější bych tedy rozhodně netvrdil.. Letěl jsem už kde čím, IL18 počínaje, přes YK42, T154, B737 až B747. B747 bylo jedno nejNEpohodlnějších..
Nejlíp se cestovalo v B767-200 a A320/319.
Co se týče rychlosti, obávám se, že má Tragéd pravdu a B747 není nejrychlejší..
Min. A388 je stejně rychlá, ne-li rychlejší.
Jediný, s čím souhlasim je, že B744 je na pohled hezčí, než A388. |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 20:07 | |
| | Tak pohodlí závisí spíš na aerolinkách, ty si snad objednávají interiér, ne? Z vlastní zkušenosti (A32O) vím, že se to může lišit naprosto neuvěřitelně (Aeroflot=pohodlí, luxus a turecký Freebird=bolí nohy i zadek už po hodině). |
| |
|
| | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 20:14 | |
| | Srovnáváš kurzovku s charterovkou.. Alespoň tedy myslim, že Freebird je charterovka..
Já letěl B747 kombi od KLM.
V porovnání s B767 od AMX to byl opravdovej dobytčák. |
| |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 21:21 | |
| | To máš jedno. Srovnávate letadlo jako takové ne? KLM může být úplně jiná třída v pohodlí oproti 747 jiných aerolinek. |
| |
|
| | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 22:32 | |
| | Ale a380 má blbé ovládání(wilco), je to hrozny model, polovina vecí tam nefunguje
|
| |
|
| | | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 22:35 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 14:51 | |
| | A co to má společného s reálnými letadly? To ví každý, že zatím neexistuje lítatelný model A380 pro FS. |
| |
|
| | | | | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 07:51 | |
| | Muzu jen potvrdit, co psal Mates - 747 od KLM je dobytcak (s laskou jsem vzpominal na primy lety s 310-kou CSA do Toronta) Na druhou stranu, let s 340 Lufthansy byla taky hruza - ale muj problem asi byl, ze jsem sedel u levyho okynka, kde maji soudruzi z NSR pod kazdou sedackou PCko pro zabavni system.
380-kou jsem neletel, nemuzu porovnat ale myslim, si ze opravdu bude rozhodujici to, co si objedna spolecnost.
Ma absolutne nejlepsi zkusenost je 777-ma Air Canada.
|
| |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 21:43 | |
| | o to vubec nejde, jestli to byla charterovka.. to, ze si kazda spol. muze udelat interier podle sveho, je fakt... takze bych "pohodli" nehazel ani tak na vyrobce, jako na erolinku... |
| |
|
| | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 20:43 | |
| | V sucasnosti najrychlesim je Tu-154. Verzia B-2 ma maximalku M-0.88, 950 km/h |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 20:45 | |
| | | |
|
| | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 20:52 | |
| | opravujem: 950 cestovna, maximalka 1000 km/h |
| |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 23:51 | |
| | Boeing 747 je skutečně nejrychlejší subsonické dopravní letadlo. S Tu-154 jsou v rychlosti skoro nastejno, ale pokud vím, tak ekonomická cestovní rychlost Tu-154 je pod 900 km/h, i když se s ní často létalo přes tuto rychlost. Kdežto Jumbo (747-400ER) má ekonomickou cestovní rychlost MACH 0.855, čemuž odpovídá už ve hladině od cca FL350 rychlost přes 900 km/h. A to ani nezmiňuji B747SP, která létala ještě rychleji
Tomu u 747 odpovídá i úhel šípu, opět největší mezi současnými dopravními letadly, a to 37,5°, přičemž Tu-154 má 35°.
A ještě k rychlosti: v dokumentu o Jumbu bylo uvedeno, že 747 byla testovaná až do rychlostí 0.99 MACH
JINAK SNAD NENÍ POCHYB, ŽE CO SE TÝČE KRÁSY, JUMBO NEMÁ KONKURENCI... |
| |
|
| | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 00:35 | |
| | mohu řici jen to, že naši vojáci, která, jako cestovní rychlost používali pomalu maximálku říkali, že rychlejší, než oni je jen Jumbo, protože letí sice stejnou přistrojovou rychlostí, ale o několik hladin výše,... |
| |
|
| | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 20:59 | |
| | | |
|
| | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 21:17 | |
| | Nechápu Kachnu.. |
| |
|
| | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 22:38 | |
| | | |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 22:46 | |
| | Hele, my ty videa na Youtube známe taky. Jestli ti dělá radost spamovat, tak prosim, ale jinde. |
| |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 22:57 | |
| | Tak doufám, že s ním nechceš začít na IVAU |
| |
|
| | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 23:01 | |
| | Tak trochu, nemáš tak docela pravdu, uš sem udělal jeden let (v egypte se padá nejlíp)(Ironicky) ale ten let se úpvedl, touch down -80\ft-s |
| |
|
| | | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 23:15 | |
| | Bezva,a to jsi letěl místo školy né ?
Když nevíš že uŽ se píše se Ž... |
| |
|
| | | | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 23:16 | |
| | Ja sem si toho vsimnul as pri odesilání a nechtelo se mi šahat na myš |
| |
|
| | | | | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 23:18 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 23:20 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 23:58 | |
| | kámo... už mě netrap, už mě bolí břicho |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 09:56 | |
| | Kdoví čeho se od kolegy Smolíka ještě dočkáme. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 10:15 | |
| | Mně by zajímalo kde bere všechny ty add-ony |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 10:41 | |
| | samozřejmě, že si je všechny kupuje.. žejo? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 10:44 | |
| | Chtěl bych mít ve 12ti letech tolik peněz... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 10:55 | |
| | Sám, ne, řeknu otci, ať koupí,(treba k necemu) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 12:27 | |
| | Aha takže email na tatínka aby jsme mu napsali jaké pokroky dělá synáček ve škole a uvidíme jestli se vůbec dostaneš k PC |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 12:31 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 12:33 | |
| | Doufám, že neležíš na dlažbě aby jsi si nenachladil ledviny |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 12:49 | |
| | Nene,koberec ! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 6. 6. 2010 / 10:53 | |
| | Neváděj to na odesílání příspěvku, "us" píšeš pořád a ne jen teď |
| |
|
| | | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 23:50 | |
| | Já tě teda nechci nějak podceňovat, ale tohle je fakt trochu oříšek, na to potřebuješ desítky virtuálních hodin tréninku, než s tím vlezeš na síť. Je tam miliarda budíků, inerciální navigace, britskej autopilot a jediná digitální hračka je TCAS. Je to něco jako Tu-154, jen nemusíš umět azbuku. |
| |
|
| | | | | | | | | | A380 vs. B747 5. 6. 2010 / 23:57 | |
| | Je škoda, že některé modely jdou nastartovat pouhým CTRL+E jinak by byl od takovýchto toto klid |
| |
|
| | | | | | | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 00:27 | |
| | Aby nedošlo k mýlce, tak Tu-154 je taky v češtině, a to úplně, a je to nejdokonalejší letadlo do FS. |
| |
|
| | | | | | | | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 18:51 | |
| | bestak nejlepsi je 747 airbus musel mit jenom neco lepsiho aby nebyli pozadu.kdyz jsem letel jako pasažer airbusem tak jse mi urval pas z niceho nic. Prislovi: NO BOEING NO GOING..................... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 19:03 | |
| | Pás se ti urval, protože si tam dělal hovadiny, to nemá nic s výrobcem letadla společného. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 19:06 | |
| | Ne ne, to nebylo ani výrobcem ani pasažérem, to bylo nekvalitou pásu, kdyby byly vsechny pasy takovydle, to by asi nebylo moc bezpecne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 7. 6. 2010 / 19:13 | |
| | Jediný omluvitelný fakt by byl, kdyby se shýbal pro učebnici češtiny a nešťastnou náhodou to urval. To pak jo. |
| |
|
| | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 13:36 | |
| | ja jsem zadny hovadiny nedelal jak jsme pristavali tak to trochu cuklo a mnel jsem moc ztazenej pas spis to bilo opotrebovany.
|
| |
|
| | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 13:39 | |
| | a jenom tak ze to sem pletu ale nechtel by nekdo viskouset litat ve dvojci na ivao ze zlinem? |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 13:43 | |
| | Tak ono to bilo nekvalitu jo ? Bože můj |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 13:47 | |
| | pro pan letadlo jasan a jeste jsem k tomu vyrval celou sedačku |
| |
|
| | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 13:54 | |
| | Muzu se zeptat, kolik vazis? Ve dvanacti? |
| |
|
| | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 14:04 | |
| | 47 kg ale jinak je to celi sranda s tou sedackou
|
| |
|
| | | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 14:26 | |
| | Chjoooo (
|
| |
|
| | | | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 14:35 | |
| | | |
|
| | | | | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 14:47 | |
| | Spatne jsi me pochopil Lukasi, smat by jsi se nemel...
To neni k smichu ale k placi... |
| |
|
| | | | | | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 14:48 | |
| | a co je k placi ja bych to uz neresil
|
| |
|
| | | | | | | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 14:51 | |
| | nevite o nekom kdo by chtel litat lety ve dvojci nekde nad nejakim letistem se zlinem nebo trebas cessnou?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 16:32 | |
| | Jestly chceš lýtat ve dvojycy tak sy založ svůj server přýmo ve FSce...Sežeň si kamarada a litejte spolu,ni ?
Snad to tak pochopíš líp |
| |
|
| | | | | | | | | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 17:33 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 14:51 | |
| | Ty seš k pláči |
| |
|
| | | | | | | | | | | A380 vs. B747 8. 6. 2010 / 15:09 | |
| | | |
|
|