FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 12. 2024, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit Jeden příspěvek | Celý strom
Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 19:38
Jandik   
Za chvilku nalítáváme do CTR pojďte někdo řídit.....ď.
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 19:52
FSPilot   
Tož sedím na TWR
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:05
FSPilot   
Vy jste teda banda... Jeden spadnul a jinak všichni ostatní suverénně na RWY24 s bočákem 14kt...
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:10
Tomas.91
ILS APPROACH RUNWAY IN USE 24 RWY IS WET TRANSITION LEVEL 60 RWY 13 AND 31 CLOSED
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:10
A.J.Scandall   
Co je na bočáku 14kts divného?
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:25
FSPilot   
Třeba to, že je (podle mě) výhodnější jít proti tomu větru, který je téměř přesně v ose jiné dráhy?
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:28
Tragédie v JRD
a kdyz je ta draha zavrena...?
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:33
FSPilot   
a kdo ji zavřel? V NOTAMech nic takového není
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:33
Tomas.91
ILS APPROACH RUNWAY IN USE 24 RWY IS WET TRANSITION LEVEL 60 RWY 13 AND 31 CLOSED
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:34
FSPilot   
IVAO se ale podle reálného ATISu neřídí.
Co dál?
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:36
XEAR
Vzhledem k tomu, že vítr na ivau se shoduje s větrem v realu, klidně bych se realem řidil.
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:39
Teflon_490   
Proc ne? Pokud to jde...
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:40
Tomas.91
A podle těhle NOTAMů se řídí? http://ivaocz.virtualskies.net/Notamy/
RWY 13/31 BTN RWY 06/24 A TWY D CLSD. DENNI A NOCNI ZNACENI.
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:42
FSPilot   
Noa? Posunutý práh ti taky dráhu neuzavře
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 08:11
pseudoMates
Prostě jsi zase jednou něco udělal blbě a nechceš to přiznat...
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 09:31
FSPilot   
A co jsem udělal blbě? Když mi řekneš co, tak to přiznám To že bezhlavě nekopíruju reálný ATIS hned neznamená, že jsem něco udělal blbě. V NOTAMu nikde není, že by byla RWY13/31 uzavřena. Je tam pouze její část uzavřena - navíc malý kousek a na jejím konci a to pro mě není důvod k uzavírce dráhy. To by se v mošnově v době, kdy dělali ty světla nedostalo žádné letadlo na letiště (a to bylo tak půl roku)...
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 09:48
pseudoMates
V Praze nejsi na Mošnově.. Mimoto, nechat něco většího sednout na mokrý dráze, kde na její poslední třetině se pohybujou lidi a prostředky, je celkem vo držku.. Mimoto si myslim, že bys musel vypublikovat nové vyhlášené délky..
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 10:04
FSPilot   
S těma délkama souhlasím, to bude možná ten důvod, proč je uzavřená. LDA 2600m je podle mě dostatečná pro přistání takových letadel, jaké sedají na LKPR. V LKTB mají RWY 2550m a sedá tam i Jumbo... A kdyby náhodou, tak snad není problém, aby se robotníci na 5min uklidili pryč, musí tam být na spojení s TWR, tak stačí hyknout do rádia
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 10:29
Premek
Sorry Ivosu, ale tak nejak si myslim, ze vznikaji pribehy pro serial o leteckych katastrofach...

"Se na to vyser, ni, sak chachari vypadnu, hukni jim do radia..." "Chachari, vcil sedne cosik vjetsiho jak Cessna, toz si dajte kurpauzu"
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 11:33
pseudoMates
Jo, ale to některejm prostě nevysvětlíš..
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 12:14
FSPilot   
To je fakt V Praze máte o dráhu navíc, tak nač by se někdo obtěžoval vůbec uvažovat, že by se něco mělo počítat... no probůh, námaha, to se tam nenosí
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 12:56
pseudoMates
Něčím takovým, jako jsou hluková omezení nad městem a hustě osídlenými oblastmi, nemá smysl tě zatěžovat, bo to stejně nepobereš..
Takže znovu opakuju.. Myslel sis to blbě.
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 13:17
FSPilot   
Aha, o hlukových omezeních sis něco teď vyčet, nebo ti to někdo poradil?

Dovol, abych ti teď předhodil pár citátů z AIP ČR:

LKPR AD 2.21 POSTUPY PRO OMEZENÍ HLUKU
...
2.21.2 PREFERENCE DRÁHOVÉHO SYSTÉMU A OMEZENÍ JEDNOTLIVÝCH RWY
...

2.21.2.3 RWY 31

2.21.2.3.1 V době od 2100 do 2300 (2000-2200) jsou vzlety a přistání letadel zakázány, s výjimkou dle 2.21.2.5.1.
2.21.2.3.2 V době od 2300 do 0400 (2200-0300) jsou vzlety a přistání letadel zakázány, s výjimkou dle 2.21.2.5.2.
2.21.2.3.3 V době od 0400 do 0500 (0300-0400) jsou vzlety a přistání letadel zakázány, s výjimkou dle 2.21.2.5.1.
2.21.2.3.4 V době od 0500 do 2100 (0400-2000) jsou přistání letadel o MTOW větší než 7 t zakázána, s výjimkou dle 2.21.2.5.1. Vzlety letadel bez omezení.

2.21.2.5 Výjimky
2.21.2.5.1 Ustanovení 2.21.2.2.1, 2.21.2.2.3, 2.21.2.2.4, 2.21.2.3.1, 2.21.2.3.3, a 2.21.2.3.4 neplatí v případech kdy:
...
- boční složka větru na RWY 06 nebo RWY 24, včetně poryvů, překračuje 15 kt;
...


Což uznávám, že bylo na hraně (vítr 320/14 dle METARu, aktuální občas 16 v tomto směru).
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 14:12
pseudoMates
a..? nějako mi uniká smysl toho příspěvku..
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 15:17
FSPilot   
Že v době, kdy jsem sedlal LKPR TWR byly podmínky takové, že už to hraničilo s tímto nařízením z AIPu (chvílema byla překročena boční složka větru) a přistání těch letadel bylo v době cca hodinu a půl před zákazem létání na RWY 31 (předpokládám-li, že časy v závorkách jsou lokální zimní - nikde jsem nenašel určení, které jsou které), NOTAMem byla uzavřena jen malá část dráhy a tak jsem neviděl důvod uzavřít danou dráhu.

To je jedno, už to neřeš...
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 14:18
Premek
Tož fčil bacha, v Tlusticích máme dráhu jednu, zkracenou a ještě ji kříží silnice ;o)))
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:29
MiG-21MFN
14 kt je hovno, to zamává jedine s cessnou :flejmujícísmajlík:
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:30
A.J.Scandall   
Tohle bych při větru 14kts teda rozhodně neřešil, nanejvýš na kontaminované dráze
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:33
FSPilot   
Kolik má boční omezení éro velikosti B737?
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:38
A.J.Scandall   
35kts, a to ještě naní hard limit, ale max. demonstrated crosswind
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   3. 6. 2010 / 12:15
FSPilot   
Ok, díky.
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:39
Dennny
sucha draha: 40kts na vzlet 40kts na pristani
mokra draha: 25kts na vzlet 40kts na pristani
suchy snih: 21kts na vzlet 35kts na pristani
brecka: 16kts na vzlet 20kts na pristani
led: 7kts na vzlet 17kts na pristani



B737 Classic
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 20:56
Kendy   
tyjooo..já ještě suchej sníh nikdy neviděl...vždycky když sem se ho dotknulbyl pokaždý mokrej.
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 21:04
A.J.Scandall   
Suchý sníh (dry snow) je normálně používaný termín a je v přesně leteckých předpisech definovaný
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 21:36
Kendy   
jasný no...dělám si jen prču ale určitě by se proto našel jinej termín než suchej.
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 22:57
xWing   
Mozno sa hodi vyraz "prašan" pre sypky a jemny sneh
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 23:12
FSPilot   
Suchý sníh bude něco jako suchý led, ne?
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 21:33
Premek
42670 B / 435 x 500 / Crosswind.JPG
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 21:42
A.J.Scandall   
To bude ale z manuálu nějaký firmy, která si přidala vlastní omezení na dráhy 30m. V příručce od výrobce, kterou mám doma a podle které létáme, nic takového není a je tam jen max.demonstrated crosswind pro 737-800, a to 33kts s winglety a 36 bez nich. Pětistovka má 35.
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 21:49
Premek
Ale ted mi to dochazi - v tom prvnim scanu je dulezita ta modra poznamka na druhym radku:

[Option - 30m Wide Runway]

V celem manualu je na spuste mist popisovana spousta volitelnych prvku a tusil bych ze zrovna tohle plati, pokud ma ero nejaky doplnek "Uzka RWY" )
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 21:52
A.J.Scandall   
Anebo to může být limit navíc, který si provozovatel nechal přidat do příručky. V našem manuálu nic takového není
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 21:57
Premek
Viz SZ ;o)
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 22:13
Cirrus/Pindra
a co suchý led?
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 22:16
A.J.Scandall   
Nebezpečné zboží! Nenakládat k pejskům!
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 22:26
Cirrus/Pindra
a bude v NOTOCu?
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 22:28
A.J.Scandall   
Rozhodně jo
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 22:23
Kendy   
na ten si sáhnout nemužeš..to by ses popálil jak je horkej.
 

Travel akce - nyní, pojďte někdo řídit   2. 6. 2010 / 22:27
Cirrus/Pindra
sáhnout ne, ale co když na něj musíš sedat? jakej je pak boční limit s popálenou zadnicí?
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ