Podle CVR letadlo zavadilo o první strom v čase 10:40:59. Podle mě to nevylučuje, že 17 sekund před tímto okamžikem měli ještě 100 metrů - anonym hlásí sto metrů, navigátor (ŠT, ne systém - ten hlásí v zápětí PULL UP) hlásí taky 100 metrů, a 100 hlásí ještě jednou o sedm vteřin později - jakoby letěli rovně. Pak najednou hlásí rychle za sebou (řádově po vteřinách) 90,80,60,50 - což by odpovídalo tomu, že začínala končit ta nešťastná rokle, oni letěli stále rovně a země se přibližovala k nim.
Na náraz do stromu je podle mě jednoznačná reakce "kurwa mać".
TU-154 ve velkém náklonu zvoní (nebo troubí, teď nevím), k tomu svítí tablo "KREN VELIK". Z hlavy nevím, jaký je tam limit na ten signál, mám takový pocit, že to je 15° s klapkama a 30° bez, ale ruku do ohně bych za to nedal. |
|