FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IVAO dnes.. Jeden příspěvek | Celý strom
IVAO dnes..   1. 6. 2010 / 23:00
Rozšafín Ctibum   
Vážení,

vzhledem k určitým problémům na některých frekvencích dnes večer, budeme velmi zvažovat další zvednutí již zavedených FRAs.

Lidé pravděpodobně ztratili soudnost, v našich možnostech již není celodenní kontrola, pravděpodobně tedy budeme muset postupovat represivními kroky.

Berte to jakožto možné varování do dalších dní, bohužel
 

IVAO dnes..   1. 6. 2010 / 23:13
FSPilot   
Jen čekám, až se zase ozve nějaký křikloun, který bude nadávat na nepřiměřenou krutost CZ-staffu
 

IVAO dnes..   1. 6. 2010 / 23:21
Mike2811
A co se stalo ? Pro ty, kteří dali přednost sportu...
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 08:22
FollowMeCar   
Mno já sice nejsem žádnej machr tak jen spíš zatím lítám jako co-pilot, ale když nás včera LKPR_GND přelaďoval na LKAA_E_CTR a třikrát nebyl schopen vyblít v angličtině frekvenci, tak to bych si na ten ground mohl sednout taky. O bordelu co se týče pojížděček ani nemluvím. V okamžiku kdy byla obsazena ještě LKPR_TWR tak nebyl GND schopen ani vyplnit strip a přidělit odpovídač. Na dotaz kdo to za něj udělá, jestli svatej Dindy odpověděl jen stroze: "jj".

Takže co k tomu víc říci.
 

IVAO dnes..   1. 6. 2010 / 23:35
pseudoMates
Začít by se mohlo i u pilotů..
Ti, co nevědí, co znamená "proceed direct to..", "reduce speed" apod., tak by se na některých akcích (jako třeba zkouška) neměli možná ani ukazovat..
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 07:36
Jimmyk
Podlemě tito piloti tu byli vždy akorát jejich počet vzrostl, většina zkušených nemá tolik času, tak se čím dál tím víc musí spoléhat sami na sebe. Spíš by jsem zapracoval na těch výukových Tréninkových balíčcích aby se měli z čeho učit protože i po roce co tu jsem je to pro mě stále španělská vesnice, ale vím že to není žádná hodinová práce a než si na to nováčci zviknou taky chvíli trvá. Jen jsem vyjádřil svůj názor
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 07:53
Jandik   
No ono je to ale o tom také chtít. Včera taky jeden od traveláků začal na Ruzyni pojíždět bez FP, textu do chatu. Tak jsem mu psal, a on mi odpověděl, že proč by to psal, že jsme tam jen dva. Pokud k tomu přistupují takto většina náctníků, nepřečtou si o věci vůbec nic, můžeme dělat balíčky, výukové neděle a budou tam stejně jen zase ostřílení piloti.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 07:55
Jandik   
A vzpomínám, když jsem já před pár lety na ivau začínal, jak mě Mates sjížděl den co den a donutil mě k tomu, že jsem si opravdu vyhledával postupy, frazeo atd, abych tam nebyl za úplnýho debila. Vždyť mi bylo trapně, co jsem tam slyšel na frevenci, že neumím nic a to jsem toho uměl dost proti tomu, co slyším na frekvenci dnes. občas mi taky něco ujede, co by nemělo, ale zase si říkám, kdybych uměl naprosto vše dokonale, nesedím u počítače, ale u bulíku na Ruzyni, třeba.....
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 08:20
pseudoMates
Tak přece jen to bylo k něčemu dobrý.. Ty ses naučil postupy, Koutňas autopilota.. Určitě by se našlo i několik dalších, kteří ze sprdunků odnesli to, co měli..
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:33
Rozšafín Ctibum   
Bych řekl že výrazná většina z nás si z těch nadávek odnesla poměrně dost..
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 08:23
Jimmyk
Jj to je jasné tady se bavíme už o tom přístupu nových k tomu. Je mi jasné že tu jsou takový co nemají chuť se něčemu naučit řekl by jsem že to z většiny bývají mladší kolem 10-15 let, hlavně si to nikdo neberte osobně říkám z většiny ne všichni. Vídal jsem to každý den když jsem byl aktivní, arogantní chování, nerespektování atd atd... všichni to dobře známe ale nesmíme je hned odsuzovat ale snažit se jim pomoct toto napravit nebo alespoň já to tak dělám a není jediný člověk který když se slušně zeptá tak že by jsem mu neodpověděl. Podle mě je chyba je vinit ty doby tvrdeho učení jsou pryč teď si každý vezme NG od PMDG který ti to zaletí sám kromě pojíždění a startu a hned jsou z nich piloti. Můj nazor je aby se jim to hledání a studování ulehčilo
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 20:02
Dennny
Náctníky do toho netahej..... mě bylo 13, snažím se létat s korektně vyplněným FP a podle postupů. I dkyž se sem tam nějáká ta chybička vloudí..... Viděl bych problém jinde než ve věku
 

IVAO dnes..   3. 6. 2010 / 08:13
pseudoMates
Jop.. primární problém není věk.. To máš pravdu. Na druhou stranu.. věk je s podobným přístupem většinou velmi úzce svázán..
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 08:26
Zase v opozici a zase blbě   
Přesně tak - je potřeba si přiznat, že možnost individuální výuky, kterou nabízí česká divize IVAO je naprosto katastrofální - největším problémem je neucelenost informací - jedna věc je na fóru, druhá na stránkách, třetí na nějakém úplně jiném webu. Tohle podle mě hodně lidí odradí od toho, aby si vůbec něco zkusili sami vyhledat.
Každopádně nechci dělat z IVAO hardcore síť jen pro ostřílené. Už tak je tu obsazení dost slabé, a další zpřísnění by to jen zhoršilo.
Ještě k té věci včera - ten kluk tam na tom GND byl poprvé - zrovna prošel zkoušky - a z vlastní zkušenosti vím, že při prvním připojení na jinou pozici chvilku trvá, než člověk pochytí všechny nové postupy.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 08:30
Jimmyk
No tak chyby se člověk učí ale nevím jestli by jsem nesl to riziko se připojit na prahu ať už je to GND ja jsem na praze byl poprvé až jsem přesáhl hranici celkem 500h a i tak jsem si nezapamatoval všechny postupy. Ale nic proti pokud ho tam někdo hlídá, mě též nebavilo sedět jako AFIS ale tak jsem řídil na svk malá letiště jinak mi mluvíš z duše
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 09:06
Vačice   
Hele měl jsem tu "čest" nad ním sedět já coby LKPR_TWR. Chápu, že LKPR je již pro začínající řídící atraktivnější víc, než třebas LKMT, LKTB aj. Ale aby se někdo připojil na GND, nedal o sobě ani vědět a začal mi krást letadla tím, že jim posílal REQ. i na letodlo co JIŽ POJÍŽDĚLO to se mi zdá trochu moc (mě o to letadlo předsi nejde, ale o PRINCIP), nehledě na to, že i ATIS měl vyplněný špatně. Poté dal letadlu povolení, pojíždel ho na H/P 24 a nebyl za celou dobu schopný vyplnit mu strip a předat instrukci o odpovídači a nakonec ho předat radarem na samotnou TWR to už bylo na mě trochu moc, tak jsem mu napsal cituji přesně: "Si děláš srandu? Strip mu vyplní svatej Dyndy a odpovídač přidělí panenka Maria?" se mi dostalo odpovědi cituji: "jj ".

Nezlobte se na mě pánové, ale takovejhle tam nemá co dělat. načeš, aby jsem nenapsal něco čeho bych mohl následně litovat jsem šel off. Nehledě na to, že to psychicky nevydržel ani LKPR_APP a šel off. Tak jsem se rozhodl, že si alespoň zaletíme t LKPR do LKTB pro zlepšení nálady a alespoň na poslech toho na GND. Ale katastrofa jak říká PJOTER, nebyl schopný říct frekvenci 1) správně tu frekvenci (což chápu to se může stát. Jak řídívám v LKTB na APP tak jsem měl tendence ladit na LKAA_E_CTR místo na LKPR_APP) 2) říct to srozumitelně

Jinak ještě jak psal BHA031 cituji: "Ještě k té věci včera - ten kluk tam na tom GND byl poprvé - zrovna prošel zkoušky - a z vlastní zkušenosti vím, že při prvním připojení na jinou pozici chvilku trvá, než člověk pochytí všechny nové postupy."

Tady se neřeší problém postupů ani tak moc jako třeba slušné chování. A navíc když má čerstvě S3 ,nechápu, proč se musí cpát hned zrovna do LKPR. Já něž jsem se vůbec připojil na LKPR tak jsem měl odřízeno cca 300 hod a hodnost C1 asi tak 2 měsíce (sice jen jena z těch "slabších" prvích udělených hodnosti C1 novým zkouškovým systémem).

Tak tohle je můj názor na včerejší situaci z obou stran, čily z pozice TWR i z pozice pajlota.

Závěrem: Netvrdím, že všechno vím, všechno znám a jsem dokonalý. To zdaleka nee Sem tam se mi taky vloudí pár chybiček jako včera se mi dpojilo a připojilo letadlo s již vyplněným stripem a měl jsem tendenci ho předat bez stripu, protože jsem si toho nevšiml, ale jakmile mi Tom napsal, že tam není strip okamžitě jsem to opravil.

Díky za přečtení a případné další diskuzi se nebráním samozřejmě.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 09:30
Jimmyk
Ja se ti nedivím Tomi. Ja proti zvíšením FRAs nic nemám ale jelikož to bylo poprvé mohlo by mu to být z tvé strany odpuštěno co myslíš. Když každého budem takhle odsuzovat zachvili tu budou řídit jen těch pár vyvolených, já jsem taky jednou zkusil dělat TWR na APP zkoušce, sice jsem to tak nějak dořídil až do konce ale tolik chyb a vím že dokud na to nebudu připraven tak tam víc nepolezu. Třeba si toto ponaučení vezme i on pokud to není jeden z těch co si o sobě myslí bůh ví co jak je dobrej nebo jak toho druhýho setřel tím že mu odpoví jak tobě. Musí pochopit, že tu jsou i slušní lidi co chcou simulovat a nevikřikovat po nich tzv frázemi hej ty jeď tam a ty tam jo? jak kdyby jsme to nikdy spolu neresili na Brně
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 09:46
Vačice   
Ale to jsi mě špatně pochipil, pro mě za mě ať si tam řídí klidně S1 ,ale když to umí a ví co má dělat. Ano žádný učený z nebe nespadl šak to jejasné, ale ti neučení se snaží učit. Jak psal Borek, že nemají čas to věčně hlídat: To chápu, možná proto se taky zase začalo uvažovat o krajním řešení. Ten včera to je vyloženě škoda mluvit, abych já si troufal takové blbé odpovědi cpat někdomu kdo má C1, tedy by teoreticky mohl vědět víc, něž ten co má tu S3 (i tací se najdou co jsou na tom hůř jak nějaká C1, ted nenarážím v ČR, ale i v jiných státech). Podle hlasu to byl nějakej cucák, jakožto i já jsem věkově pro některé tady mladej cucák a další . Ale to chování přislo na úroveň tak 10ti letého.

Možná by taky nebylošpatné aby sem napsal ten o němž sebavíme (záměrně nezmiňuji jsem zvědav jestli se dobrovolně přizná, nebo to tu někdo jiný řekne, ale také to lzeodvodit ze včerejšího pokrytí )
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 09:47
FSPilot   
No odpustit se to samozřejmě dá, ale já osobně bych hodně přihlížel k tomu, jak k tomu bordelu došlo. Jestli to byl nováček, který tam sedí poprvé a chová se, jak by ybli všichni pořdízení jemu, nebo to je nováček, který se tam rozkoukává a ptá se stanoviště a všechno mu trvá a popř. to dělá blbě. Bohužel těch prvních je na současné síti už několik a s takovým přístupem bych moc neodpouštěl.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 09:48
Zase v opozici a zase blbě   
Cpát se na LKPR musí, protože už na to má hodnost
Ne, vážně, nikoho nebaví pořád sedět někde jako AFIS, kam mu takhle večer stejně nikdo nepřijde. Důležité je podle mě naprosto slušně někomu poradit, co dělá špatně, co se potřebuje doučit atd. Pokud se chová jako malý spratek, to už je pak jiná kapitola...
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:10
Vačice   
Ano choval se jak maly spratek a na AFIS nemusí, co třeba naše krásná regionální letiště?
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 14:34
Tsmolik
Jenom tak pre informaci sem jim rekl fsecko kromne ODLETOVKY a jinak sem tam byl poprví
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 14:42
Rozšafín Ctibum   
Výborně, potrefená husa..

Prosímtě, tak jednoduché to není, nebylo a nebude a reakce jsou evidentně rozporuplné. Ozvu se Ti.

 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 15:11
Tsmolik
Jak se mi chces otvat?
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 17:11
Rozšafín Ctibum   
Mám k dispozici spoustu kruciálně sadistických supervisorských nástrojů >) !!
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 18:31
FSPilot   
Však ono ho to vytrestá nejvíc samo. Místo toho, aby si osedlal nějaké letiště a provoz lítal za ním, bude on přesedlávat z letiště na letiště "za provozem" a piloti před ním budou jen utíkat Tohle pravidlo funguje snad odjakživa
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 15:31
Vačice   
Aha takže všechno kromě odletovky, čily když jsem požádal pilota aby nastavil přidělený odpovídač tak mi řekl že žádný nedostal jen ze srandy? a to že jsi tam byl poprvé tě omlouvá? Tohle se předsi dělá i na regionálních letištích alias Brno, Ostrava atd.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:08
Premek
...možnost individuální výuky, kterou nabízí česká divize IVAO je naprosto katastrofální...

Jen me tak napada, ciste pro inspiraci - mas tip, ktera divize je v tomhle lepsi? Neber to jako rypanec, jen me to zajima.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:10
Jimmyk
Já by jsem to viděl na němce, ale ti maj na to lidi
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 09:49
FSPilot   
Můžeš mi v tom klidně pomoct. Vzhledem k časovým možnostem většiny staffáků to jde dost pomalu - tím myslím kompletní reorganizaci webu ve výukové sekci.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 09:56
Zase v opozici a zase blbě   
Určitě bych pomoci mohl, i když sám jsem se svými 100 nalétanými hodinami taky takovým "cucákem". Zato ale mohu říct, co mi do začátků dost chybělo...
Představoval bych si totiž takový all-in-one package samostatně pro VFR, IFR a ATC. Prostě bylo by tam všechno - jak se připojit, jak co nastavit, nějaké základy frazeologie, základy slušného chování
Hodně by pomohly obrázky, videa, atd.
Ale je pravdou, že tohle je běh na dlouhou trať a takové komplexní tréningové centrum dá hodně práce...
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:00
FSPilot   
No, tak nějak mám představu, že to bude vypadat, až to bude (teda videa tam nebudou). Mělo by to být plné obrázků a takový průklep všemi oblastmi rozdělené tak, že každý, kdo tam vleze si prohrabe svou sekci (právě ti ATC, VFR, IFR). Snad se to podaří... ale při současném tempu a prioritách je to ještě práce min. na rok.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 08:23
Medcin
MMt - jak chceš pomocí FRA omezit piloty? To de? - tedy kromě kill a ban.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 08:44
Teflon_490   
Podle mne to byla jen takova "approachnicka" fraze do prazdna...
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 09:54
pseudoMates
Takový povzdech nad tim, jak funguje IVAO.
Lovci frček plení Evropu, bo to jsou hlavně lidi, co letí jednou za rok a rovnou o frčku.. Neumí frazeo, neumí postupy, neumí nic..
No a druzí, těch jsem měl včera na APP taky celkem dost.. Pomalu každýmu druhýmu jsem musel opakovat instrukce třikrát.. To se pak dost blbě řídí..
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 09:59
Zase v opozici a zase blbě   
To je ten lepší případ - kdy se ještě snaží nějak komunikovat. Nejvíc mě samozřejmě štvou ti, co si dělají co chcou, ani nepíšou na UNICOM, ale taky ti, kteří třeba nemají mikrofon a píšou jen po textu - podle mě by měl být mikrofon povinnou výbavou, pokud chci na IVAO.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 11:48
Jandik   
Souhlas, viz moje reakce na včerejšího dobrodruha na Runyi !jsme tu sami dva" Proboha co je to za reakci, ve vzduchu dalších sto, na přiblížení, byl start z Varů na Prahu, no prostě síla. Unicom hluchej z jeho strany. S tím mic souhlasím, ikdyž si tu ráčí řídící vzpomenout na můj let při zkoušce na Bratislavu, kdy jsem si v půlce letu utíkal odskočit na wc a pak jsem si sluchátka s mic rozsednul.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 12:28
FSPilot   
Máš se vychcat před odletem! Dobře ti tak!
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 12:35
Premek
Promin Ivo, ale na tohle sis nabeh )))

Na pánské toaletě stojí tři u pisoáru.

První dokončí své dílo a jde si umýt ruce. Na osušení rukou použije papírové utěrky.
Spotřebuje jich asi deset, dokud z rukou neutře každou kapičku vody. Otočí se k ostatním a říká "My z Philipsu jsme vedeni k tomu, aby jsme všechno dělali extrémně dokonale."

Druhý již také skončil a také si umyje ruce. Utře si je však pouze do jedné
papírové utěrky, využívajíc každý milimetr čtvereční volné plochy. Otočí se a povídá: "My ze Siemensu jsme vedeni k tomu, abychom všechno dělali nejen extrémně dokonale, ale i extrémně efektivně."

Třetí skončí svou práci a odchází. Cestou ke dveřím přes rameno prohodí: "My chlopi z Třineckych železaren si nechčijeme na ruce."
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 12:36
FSPilot   
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 13:40
Hermann   
a nekdo se ma pred odletem vyspat
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:03
FSPilot   
Ono se i docela blbě potvrzují informace a poslouchají příkazy, jak tam do toho šeptáš a na každé druhé hlášení si musím vypínat zvuk v FSce, abych vůbec pochytil, co to tam švitoří Takže chyba není jen na straně pilotů
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:10
Jimmyk
nevím proč by měla být, já teď delší dobu mikrofon nemám a zvyk jsem si teda až na to že nemůžu řídit ale když letíš IFR tak to je levou zadní a při VFR to píšeš trochu do předu
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:20
Zase v opozici a zase blbě   
Nejde o to, že je to pro tebe jednoduchý, jde o to, že většinou s tím má ATC jen práci navíc. Některé příkazy je opravdu rychlejší říct než psát, a pokud je v oblasti víc letadel a pár z nich chce jen po textu, tak to může být problém.
Navíc máme tu možnost reálné komunikace po hlase, proč ji dobrovolně zahazovat?
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:27
FSPilot   
Ony jsou některé příkazy, které jde ryhleji napsat, než říct?

A je to pravda, že z pohledu ATC to občas může být až nepříjemně velká komplikace. Letadlo si to sice může připravit předem, ale ATC musí reagovat operativně a hned a než já třeba napíšu nějaké blbé povolení, k tomu potřebuju koordinovat a vypisovat stripy, tak to je fakt na nakopání... Za běžného provozu půl bídy, ale jak je hustší provoz, tak to by jeden bil
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:27
Jimmyk
No dobrá ale tak situace mohou být špatné, jistě 30kč za mikrofon to si dovolí už každý ale co když v té situaci zrovna komunikovat nemůže, někoho by tím rušil nebo tak
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 10:31
Zase v opozici a zase blbě   
V takové situaci je asi lepší počkat, až nikoho rušit nebudeme
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 11:09
SimFlyer
Když už jsme u toho, co je a není reálné, tak skutečnost je taková, že v okolí nejvytíženějších letišť, kde jsou frekvence přehlceny a pilot se nedostane ke slovu třeba 5 minut, tak je textová zpráva řídícímu jedinou možností jak se s ním spojit. To ti potvrdí každý dopravní pilot, co létá v reálu Frankfurt, Heathrow atd.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 11:50
pseudoMates
Nešeptám.. A já mám např. dvě zvukovky (to má skoro každej druhej), do repráků mi jde FS a do sluchátek ATCo. Tímpádem se mi nemůže stát, že ATC neslyšim..
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 11:53
Jandik   
Ty wooho Amerika, to udělám taky tak..... Sice nevím jak pobere polovička to, že neuslyší TV...
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 12:29
FSPilot   
No vidíš... já mám integrovanou zvukovku, takže se mi to stát klidně může.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 13:12
Stilak
Já jsem od dvou zvukovkách přemýšlel také. Když jsem si ale koupil novou skříň co měla konektory i ze předu, připojil jsem do nich mic a sluchátka, tak jsem zjistil, že v nastavení TS se mi zobrazil nový vstup a výstup předního panelu. Takže i na integrované zvukovce mi zvuky z FS jdou do bedýnek a do sluchátek mi jde jen hlas od ATC.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 13:33
FSPilot   
Týjo, tak to je zajímavé Až se budu poohlížet po novém železe, tak to zkusím taky
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 13:52
pseudoMates
Integrovanou má každej.. a každej druhej má ještě jednu navíc..
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 14:05
FSPilot   
Nojo, tak to se pak musíš smířit s tím, že tě s tímhle přístupem polovina lidí neuslyší, nebo uslyší špatně + nějakých pár jedinců bude mít rozsednutý headset, tak půjde na textu, takže z toho vychází, že si z té koušky nemáš na co stěžovat
 

IVAO dnes..   1. 6. 2010 / 23:56
kutak
jsem rád, že jsi pravděpodobně zažil něco podobnýho, co já při každym druhym řízení...
 

IVAO dnes..   1. 6. 2010 / 23:57
Rozšafín Ctibum   
Nn, reaguji na jednu a tu samou situaci dnes.
 

IVAO dnes..   2. 6. 2010 / 07:19
Jandik   
My byli včera v Nice, řízení skoro celou dobu a žádný problém, až na přiblížení jedna Lufthansa(němec), který tyto příkazy nějak nepobíral, nakonec jsme tam s kolegou kroužili s travelama jak vyhlídkové lety než ho usadila věžka a pak jsme teprve mohli my. Pomalu jsem musel čůrat do nádrží.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ