| | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 20:35 | |
| | Ahoj, mám docela problém s přiblížením. Uvedu na příkladě ... letim z LKMT do LKTB, s boeingem 737-700 podle FMC. FMC mám myslim dobře nastavené, mám tam nastavený body po kterejch chci aby letěl (v tomto případě jenom HLV). Kdyz doletim na Holešov, tak mi to ale neotočí směrem k NESVO, a dál na LKTB rwy 28, ale letí to dál pořád rovně. (Je to vždy na tom poslední bodu co si nastavim)
Tady přiložim obrázek, jsem před HLV, jakmile jsem u něj vypne se L-NAV a letim pořád rovně. Prosím nevíte co má bejt ješte zapnutý aby to doletělo až k LKTB ... předem dík
|
| |
|
| | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 20:37 | |
| | Určitě nemáš spojený ten poslední zadaný bod s bodem pro vstup do ILS (nebo s dráhou). Tzv. discontinuity. Projdi si celou stránku FMC Legs, jestli ti vše navazuje až na letiště. |
| |
|
| | | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 20:46 | |
| | Jo tak tam jsem nic nenastavoval ... Jak to tam má teda bejt.
|
| |
|
| | | | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 20:49 | |
| | tady jeste ty dalsi dve stranky
|
| |
|
| | | | | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 21:14 | |
| | Musíš ty díry nějak polepit, jinak to prostě nepoletí Tzn. pokud letíš z HLV po příletovce pro RWY28 přes NESVO, musíš mít ve stránkách LEGS podle mapek body, které jdou za sebou stejně, jako na té mapce. Teď jedu podle téhle mapy http://lis.rlp.cz/ais_data/aip/data/valid/a2-tb-star28.pdf
Od HLV je to přímo na NESVO, tzn. body v FMS jdou za sebou HLV, NESVO. Pak je třeba dostat se dál na FAF a dráhu, popř. většinou bývá naprogramována i procedura pro nezdařené přiblížení, tedy pokračuji touhle mapou http://lis.rlp.cz/ais_data/aip/data/valid/a2-tb-ils28.pdf
Tedy z NESVO to vede určitým kurzem na IF a pak na FAF (to bude ten CF28). Tam je už na tom FMSu, jak jsou označeny ty body.
Takže nejednodušší možnost je zkopčit dané body před dírou a vrazit je do místa, které je před nimi (ty čtverečky).
Koukám ale, že tam máš jako poslední bod tratě zřejmě LKTB, což je třeba opravit, aby to éro nechtělo letět na LKTB, pak zpět na HLV, NESVO atd., takže to HLVNB (to nevím co je za označení, předpoládám, že HLV) musíš vrazit do těch rámečků před LKTB. Měla by ti vzniknout kontinuální trať až na finále dráhy 28 |
| |
|
| | | | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 21:10 | |
| | Boze to je bordel Proste to pospojuj, nesmi tam byt zadny DISCO, FMC pak nevi kam ma letet. Logicky, tak jak pres ty body chces letet musi byt i na strance LEGS pekne za sebou, takze treba HLVNB - NESVO - FAF28...zadny DISCO mezi nima... |
| |
|
| | | | | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 21:15 | |
| | Proč já to nikdy nedokážu napsat tak stručně? Ta VŠ mě ničí... |
| |
|
| | | | | | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 21:31 | |
| | To je dobře že je to rozepsaný ... aspon to líp pochopim. Jdu to vyzkoušet, jinak zatim dík všem za rady |
| |
|
| | | | | | | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 22:30 | |
| | tak jsem nastavil zase FMS, koukl jsem do legs. Zas to tam bylo docela sprehazeny ... to jeste musim vykoumat proc to tam dela takovej bordel. Opravil a vzlitnul a paráda dovedlo mě to až k paprsku na ILS RWY 28, tam jsem to přepl a dovedlo mě to až na RWY
Stejne si myslim, že kdybych letěl online tak to ani k tý dráze nepotřebuju, že si mě řídící sám bude vektorovat kudy kam.
... tak ješte jednou dík za info |
| |
|
| | | | | | | | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 22:49 | |
| | Jo, navektoruje te, ale i tak bys to mel zvladnout sam v pripade, ze dostanes priletovku a ukaz co umis |
| |
|
| | | | | | | | | | problém s FMC 30. 5. 2010 / 23:12 | |
| | Mno ale to FMC nevymyslí, jen ať se to naučí s mapou |
| |
|
| | | | | | | | | problém s FMC 31. 5. 2010 / 09:39 | |
| | To route discontinuity tam skočí samo vždy při vložení bodu. Odstraníš ho snadno, klikneš na řádek vedle následujícího bodu a poté na řádek před tím, kde jsou ty prázdné čtverečky. Takto pospojuješ celou trasu a hotovo. |
| |
|
| | | | | | | | | | problém s FMC 31. 5. 2010 / 15:53 | |
| | Je ale třeba nad tím trošku uvažovat a ne jen slepě spojovat.. mě to u Wilco 737 např. u LKPR u pár AIRACů dělalo jeden bod vzdálený cca 3500nm od RASIM, takže jsem ho musel vždy vyřadit a pokračovat za RASIMem podle mapek, nebo instrukcí ATC. |
| |
|
| | | | | | | | | | | problém s FMC 31. 5. 2010 / 16:01 | |
| | Myslim, ze je to ulitba Wilca k tomu, aby za RASIMem nepokracoval do holdu, ale pokracoval kurzem 060. Ale to jen v pripade, ze wilco neumi do FMC zadat VECTORS. Jinak nevim.
Imho mapicky je potreba mit vzdycky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | problém s FMC 31. 5. 2010 / 16:14 | |
| | Akorát že toto není Wilco, ale PMDG Jinak samozřejmě souhlas, je třeba kontrolovat vše podle mapy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | problém s FMC 31. 5. 2010 / 16:36 | |
| | Já jen podotknul, že se chybička může vloudit PMDG nelítám |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | problém s FMC 31. 5. 2010 / 17:53 | |
| | Reagoval jsem na FSXPajlota |
| |
|
|