| | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 08:59 | |
| | Ackoli se nas nezucastnily primo davy, myslim, ze se jednalo o docela vesele poletani.
Martinellovi patri nase diky za profi AFIS.
Dva screeny pro vsechny ty, kteri nemohli letet, aby videli, o co prisli
Milan
|
| |
|
| | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 09:33 | |
| | Potvrzuju, že to byla fajnová akcička - a přistání na takovým letišťátku při bočním větru o síle 13kt je docela zážitek |
| |
|
| | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 12:13 | |
| | Akce super Zase o pár zkušeností víc. Jinak těším se na další, byla to paráda! |
| |
|
| | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 12:46 | |
| | a ja zase o nicem nevedel ...chlapi priste to ohlaste |
| |
|
| | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 12:50 | |
| | | |
|
| | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 14:46 | |
| | | |
|
| | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 14:52 | |
| | andul nieee neni ziadna poriadne spravena to potom neni ono jo vlastne je ale len do xplana ze |
| |
|
| | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 15:09 | |
| | | |
|
| | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 15:48 | |
| | a ma aj VC a aj letovu dynamicu aspon probliznu ? |
| |
|
| | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 16:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 16:23 | |
| | su tam 3 modely ktory je najlepsi ? |
| |
|
| | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 16:28 | |
| | To zváž sám - máš tam plusy aj mínusy a popis každej časti : napr. ak chceš jednoduchú inštaláciu tak si určite nevybrieš tretí alebo ak chceš detailný VC tak iste nie prvý ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 16:59 | |
| | hezky souhrn
to se bude hodit jako info pro ucastniky pro pred tou akci... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 19:08 | |
| | co uspořádat sraz andul v rusku. V jejich domovině. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 20:46 | |
| | Jen nevím, jak bychom pak řešili AFIS. Ledaže by někdo od nás měl registraci v ruské divizi IVAO... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 19. 5. 2010 / 23:51 | |
| | To snad nutna podminka neni. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 00:36 | |
| | A navic, k rizeni mimo tvou divizi nepotrebujes nutne registraci pod tou divizi. Kde zadna neni, muzes ridit rovnou, kde nejaka je, staci si to domluvit mailem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 00:44 | |
| | Já jen když jsem zkoušel vlézt jako AFIS na EPJG, systém mě vždycky vykopnul. Z toho jsem usoudil, že je to nastavené tak, že za normálních okolností není možné řídit na území cizího FIRu (divize). Jestli se dá dohodnout s místním SUPem nějaká výjimka, je už jiná věc. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 01:12 | |
| | Ne, nic takového neexistuje. Podmínky jsou pouze následující:
1) Ovládat angličtinu + domácí jazyk státu letiště
2) Mít dostatečnou kvalifikaci na FRAs na daném letišti
3) Být seznámen s postupy daného letiště.
Body 1 a 2 jsou splnitelné teoreticky, bod 3 je nutno pořešit se staffem místní divize. Na letištích mimo aktivní divize IVAO lze teoreticky, za splnění podmínek 1 - 3, řídit kdykoliv. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 01:41 | |
| | No, muze a nemusi. Na Slovensku to treba plati. Ridici mimo SK-DIV jen s vyjimkou od ADIRa nebo DIRa. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 08:48 | |
| | Tak jsem to testnul a zjistil zajímavou věc - můžu se jako ATC připojit na většinu letišť v Polsku (kromě těch s FRA a FIRA limity přesahujícími můj rating, samozřejmě), ale ne na Jelení Góru. Jediná změna po stažení nového polského sectorfile je to, že mi to nepíše "Disconnected from unknown reason", ale "The facility EPJG_TWR does not exist". Kde udělali soudruzi z PLR chybu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 08:53 | |
| | Ještě aktualizace předchozího - zdá se, že polská divize nepodporuje ATC u žádného malého letiště - u všech to vyhazuje stejnou hlášku. Zaplaťpánbůh že u nás to jde, co bychom si jinak s naším Virtuálním aeroklubem počali?? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 09:31 | |
| | pendlovali mezi LKKV, LKPR, LKTB, LKMT...
... a nebo se vsichni zblaznili z UNICOM |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 19:27 | |
| | No, ani ne tak davno ani u nas pozice XXXX_I_TWR nefungovaly a kopalo to do 15 minut Tohle je vymozenost posledniho roku a neco. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 19:35 | |
| | Nutno dodat, že to dalo práci |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 20. 5. 2010 / 20:25 | |
| | Nezbývá než vyjádřit naše uznání a neskonalé díky! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKNY a LKBORE - screeny 21. 5. 2010 / 08:47 | |
| | takze z me strany diky |
| |
|
|