| | | Mil Mi-17 16. 5. 2010 / 18:33 | |
| | vzdy ked mi otacky stupnu na 100% hned sa vypne motor.poradi dakto prosimvas cim to kurnik je?diky.model je od nemeth design na fs2004. |
| |
|
| | | Mil Mi-17 16. 5. 2010 / 19:55 | |
| | Musíš ho ručně nahodit, žádný Ctrl + E, prostě čudlík po čudlíku |
| |
|
| | | | Mil Mi-17 16. 5. 2010 / 20:30 | |
| | tak, tak a kdyby ti to dělalo problémy tak si stáhni manual |
| |
|
| | | | Mil Mi-17 16. 5. 2010 / 21:08 | |
| | ne ne ja praveze secko nahadzujem rucne cudlik po cudliku to mi je jasne uz som ho aj raz nahodil a lietal lenze odftedy blbne a nejde a ukazuje mi tam cervenym myslimze kontrolku na motor ze VIBRATION a na generator INACT.ma to s tym suvis?mozno ze som mal raz stastie a vsetko pomackal spravne alebo je to nejaka chyba. |
| |
|
| | | | | Mil Mi-17 16. 5. 2010 / 21:18 | |
| | No taks tam něco zapomněl zapnout nebos něco zapnul dřív, nežs měl nebo pozdějc... prostuduj si návod a nebudeš mít problém! |
| |
|
| | | | | | Mil Mi-17 16. 5. 2010 / 21:45 | |
| | no budem muset tie ruske masinky su take zlozite.to je asi na ochranu proti zlodejom |
| |
|
| | | | | | | Mil Mi-17 16. 5. 2010 / 21:58 | |
| | neni mozne.stlacil som magicku kombinaciu a ide mi.uvidim nakolko ale diky za rady. |
| |
|
| | | | | | | | Mil Mi-17 16. 5. 2010 / 22:44 | |
| | To je naprosto normální, můj první start-up s B744 PMDG dopadl tak, že se nezaktivovaly yaw dumpery a to jsem postupoval celou dobu podle checklistu. Chybové hlášce jsem samozřejmě nevěnoval pozornost a odstartoval. Ve vzduchu mi došlo, že takhle ten autopilot nezapnu a začal jsem zkoušet všechno možné, hodinu jsem kroužil kolem san francisca na ruku, často i bez ruky a jen zázrakem jsem s tím nespadl. Dopadlo to tak, že jsem přistával s téměř vypnutým letadlem... Od té doby všechno dobrý... |
| |
|
| | | | | | | | | Mil Mi-17 17. 5. 2010 / 12:45 | |
| | pmdg 747 je kapitola sama o sebe s tej mam gulas pomiesany s pizzou.lepsia je cls 747.to je klasika tam neni ziadne blbe fmc na ktore ked sa kuknem sa mi toci hlava.zo simulatorom sa clovek nikdy nenudi |
| |
|
| | | | | Mil Mi-17 19. 7. 2010 / 22:00 | |
| | Generátory musíš mať hore myslím a skús ešte aj stiahnť na kolektíve výkon (Rukoveť do ľava až sa nemýlim)aby sa motor nedostal hned na plný výkon a pozri sa na stop možno máš STOP kohúty zatvorené.. musia byť v predu kontrolka Vibration po nahodení zhasne |
| |
|
|