| | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 14:33 | |
| | Jedu podle tutoriálu autorů Baláka a Veverk, zapnuty akumulátory, mám zapnutý pozemní zdroj a nereagují mi vypínače VU č..1 a VU č. 2 - pozice 5 na panelu palub. inženýra. Tudíž stále svítí kontrolky - OD AKU.
Co s tím |
| |
|
| | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 14:41 | |
| | Máš zaparkované parking brakes? Svítí u přepínače odběru z pozemního zdroje ta zelená žárovka? |
| |
|
| | | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 14:44 | |
| | Mám zaparkováno a u pozemního zdroje svítí kontrolka |
| |
|
| | | | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 14:57 | |
| | Ukazuje něco voltmetr, ampérmetr a měřič frekvence u pozemního zdroje ? |
| |
|
| | | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 14:51 | |
| | Když pominu ty usměrňovače a dostanu se až na stranu 28 - tak mi nefunguje přepínač volba motorů - poz. 35. Nejde mi dát do polohy 2 pro spuštění prostředního motoru č. 2.
Co s tím? |
| |
|
| | | | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 16:31 | |
| | Můžeš někam uložit screen panelu inženýra a případně i klimatizaci a overhead? |
| |
|
| | | | | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 17:15 | |
| | Spustil jsem FS 2004, dal Csesnu, LKPR. Po náběhu dal TU 154 M.
Na příslušném panelu zapnul postupně 4 spínače baterie, rozsvítily se postopně 4 bílé kontrolky. Zapnul jsem pozemní zdroj, rozsvítila se zelená kontrolka a 3 bílé kontrolky ze 4 svítících zhasly. Ty vypínače usměrňovače nejsou aktivní, obrázky se pokusím poslat, zatím mi to nejde protlačit přes můj pomalý net.
Nainstaloval jsem Tu 154 M 1.1 do jiného PC s FS 2004 a dělá to totéž. |
| |
|
| | | | | | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 17:31 | |
| | Musíš klikat NAD ty vypínače, směrěm do polohy kam je chceš zapnout, ne na jejich střed. To samé platí u tvého problému s volbou startu motoru. Musíš kliknout ne na přepínač, ale na to čísílko motoru, co je u něj |
| |
|
| | | | | | | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 17:35 | |
| | Díky, díky. Klikat nad u tohoto spínače, už to jde. |
| |
|
| | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 15:20 | |
| | Ono teoreticky se k pozemnímu zdroji připojit nemusíš. A jak tu píšou, pozemní zdroj funguje, pokud jsou zapnuté parkovací brzdy.
Možná, že je letadlo po nahrání v nějakém divném stavu. Jak jsem se byl dočetl, tak je dobré nahrát std cessnu, vypnout ji, nahrát TU a uložit (klikspot na spojnici mezi šikmou řadou kontrolek a rovné černé tlusté linky. (klikspoty.pdf - klikspot 5)
Baterky nejsou vybité? Není zapnuté něco, co by ty měniče přetížilo?
Víc mě nenapadá. |
| |
|
| | | zapnutí usměrňovačů TU 154 M 14. 5. 2010 / 17:22 | |
| | Zkus když nahraješ Cesnu dát ctrl+shift+1 nebo jaká je zkratka vypne se motor, potom vypni avionics master a zapalovaní, potom nahraj Tůčko a dej vědět co to dělá... |
| |
|
|