| | | Blázen... 13. 5. 2010 / 09:51 | |
| | | |
|
| | | Blázen... 13. 5. 2010 / 11:35 | |
| | 1) netuším jak ten, kdo zveřejnil to video, přišel na to, že to je F/A-18
2) je to fake... |
| |
|
| | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 12:24 | |
| | 1) Je to mirage F1
2) Není to fake (jedinej důvod není aby to byl fake) |
| |
|
| | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 12:29 | |
| | Taky se přikláním k názoru že to zrovna fake bejt nemusí....Frantíci jsou na tohle blbý vcelku dost. |
| |
|
| | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 12:44 | |
| | Já jsem si vždycky myslel, že je to Harrier, nebo nějakej takovej krám |
| |
|
| | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 13:23 | |
| | No z tohohle pohledu bych dal ještě možná typ na Alphajet ale spíš je to Mirage F1 jak říká "airbus320". |
| |
|
| | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 14:36 | |
| | Jo, jsou to Francouzi v Čadu. |
| |
|
| | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 15:04 | |
| | 1) souhlas
2) podívej se na to video pořádně...týpek co stojí na dráze a pár metrů nad hlavou mu proletí stíhačka a frajer se ani nehne?..... |
| |
|
| | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 15:09 | |
| | Jeden dovod na fake by som nasiel.
Neni mozne, aby pri tej rychlosti s tim chlapikom ani nepohlo.
Minimalne za kazdym letiacim predmetom vznika turbulentne prudenie a pri tejto rychlosti ho to muselo snad odhodit.
Staci si pozriet nejake zabery nizko letiacej stihacky tesne nad hladinou a sledovat vodnu hladinu.
|
| |
|
| | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 15:17 | |
| | Navic, kameraman se zatrepe jak sulc a pilot nic ?
Jedine...
Jedine, ze by to byl Meresjev a ty nohy byly dreveny ;o)) |
| |
|
| | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 16:19 | |
| | bingo |
| |
|
| | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 18:09 | |
| | Sice souhlasím, že je to fake, ale ne s tím prouděním Už podle poláry křídla je jasné, že s vyšší rychlostí klesá úhel náběhu => klesá vzltak a tím pádem jsou menší i ty víry a turbulence za tím. To samozřejmě platí do rychlostí okolo rychlosti zvuku, kde je právě ten jev popisovaný na hladině, což není nic jiného, než slabá rázová vlna |
| |
|
| | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 18:17 | |
| | A jakpak to letadlo dělá, když je tíhová síla stejná, vztlak menší, že nespadne? |
| |
|
| | | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 18:24 | |
| | Vztlak je stejný, Ivo chtěl hádám říct, že se změní poměr rychlosti obtékaného vzduchu nad a pod křídlem, který bude přímo indukovat intenzitu turbulencí. Ovšem pro vztlak je nejdůležitější rozdíl těchto hodnot a ten bude v tomto případě kompenzován právě vyšší rychlostí... |
| |
|
| | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Blázen... 14. 5. 2010 / 13:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 22:47 | |
| | ) |
| |
|
| | | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 23:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Blázen... 14. 5. 2010 / 07:49 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Blázen... 14. 5. 2010 / 08:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Blázen... 14. 5. 2010 / 09:24 | |
| | žádný fake.Tohle je 100% real !!! |
| |
|
| | | | | | | | | Blázen... 14. 5. 2010 / 12:07 | |
| | Pěkný je tam i "Crazy suicidal French Air Force Pilots !!!"
http://www.youtube.com/watch?v=mVNOmP0QIAQ&feature=related
Vzpoměl sem si na jedno fórum, kde se nějakej francouz ptal, jestli jim ty letadla nepadají nějak moc často (v souvislosti s havárkou Mirage 2000 z 11.5.2010)
Další zajímavost tam je, co dokáže Super Étendard startující pomocí katapultu, když se knipl přitáhne příliš brzo (čas 2:24 a 2:58). |
| |
|
| | | | | | | | | | Blázen... 14. 5. 2010 / 12:42 | |
| |
Vzpoměl sem si na jedno fórum, kde se nějakej francouz ptal, jestli jim ty letadla nepadají nějak moc často (v souvislosti s havárkou Mirage 2000 z 11.5.2010)
(tohle bylo myšlený v souvislosti s havárkama, kdy se nikomu nic vážnějšího nestalo) |
| |
|
| | | | | | | | | | Blázen... příčina havárie Étendardu 14. 5. 2010 / 20:15 | |
| | Nikdo se neptá na to, proč ten knipl s Étendardem tak zamával, tak to musím risknout já: to bylo kvůli momentové (silové) výslednici od katapultu a VOP, nebo je v tom ještě něco jinýho ?
Googlil sem, ale nenašel. Na FR a EN Wikipedii tohle chybí v seznamu incidentů Étendardů a vojenskejch letadel, na webu je o tom celkově nějak málo stránek. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Blázen... příčina havárie Étendardu 14. 5. 2010 / 23:01 | |
| | Není to tak, že dokud byl Étendard uchycenej v katapultu, tak katapult kompenzoval sílu, kterou VOP tlačila zadek letadla dolů a v okamžiku, kdy Étendard opustil katapult, tak předek letadla vystřelil nahoru kvůli oné síle od VOP ?
Asi jako když jsou dva lidi na houpačce (v rovnováze), najednou jeden rychle seskočí a ta uvolněná polovina houpačky vystřelí nahoru (?) |
| |
|
| | | | | | | | Blázen... 15. 5. 2010 / 11:47 | |
| | Týjo, že je všechny odfouk... a hlavně ty Mini |
| |
|
| | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 20:48 | |
| | Ja si zase rikam, ze kdyby to byl fake, tak pocitam, ze by s sebou alespon trochu trhnul, aby to vypadalo vic realne.. |
| |
|
| | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 20:57 | |
| | Tak, tak najviac na tom okaté je, že kameramana to ?"strhlo"? a s ním to ani nepohlo. |
| |
|
| | | | | | | | Blázen... 14. 5. 2010 / 09:26 | |
| | Kameraman holt není tak dobrej oddíl, no A nebo ten voják je prostě už tak vymletá guma, že je mu naprosto jedno, jestli se mu sveze hlava na náběžce |
| |
|
| | | | | | | | Blázen... 14. 5. 2010 / 11:08 | |
| | Jde o to..jak stou kamerou doopravdy stál daleko....pokud budeš stát cca 100m a přitáhneš si ho..tak ti na záběru bude stačit tvuj vlastní milimetrovej pohyb a objektiv ti to pak zabere jako by stebou mával uragán. Si to někdy vyzkoušej. |
| |
|
| | | | | | | | | Blázen... 15. 5. 2010 / 11:52 | |
| | Nebo když už, tak ten kameraman stál v místě, kde ten proud vzduchu, resp. směr ofukování tím vírem je tam jinak, než pod tím érem, kde stál ten chlapík Já bych se v tom místě asi pos... ale když se nad tím zamyslíš, tak pod tím letadlem je ten vzduch rozehnán prakticky kolmo dolů, takže by ho to v tom místě mělo teoreticky ofuknout shora dolů, takže ho to asi nikam neodhodí
Holt kluci tady asi viděli mockrát Bláznivou runway a už to odhazování za Jumbem považujou za reálné |
| |
|
| | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:24 | |
| | Ak je to fake, tak ten najdokonalejsi, aky som v zivote videl... Skor si ale myslim, ze to ziadny fake nie je... Ta stihacka tade urcite preletela a ten manik tam urcite stal - je vidiet, ako sa mu pri prelete "nafuknu" nohavice... Ak by to bolo "zlepene" z dvoch roznych videi, tak by to bolo jednoznacne poznat uz z toho pohybu kamery pred preletom (zoomovanie, trasenie)... Zosuladit to do takej dokonalosti by bolo nad ludske sily, hlavne pri pohyboch tej kamery... |
| |
|
| | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:30 | |
| | Mno, nadlidské síly určitě ne, myslím, že pro někoho, kdo umí se zvláštními efekty práce tak na 5 minut.. |
| |
|
| | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 22:03 | |
| | Pises o sebe? |
| |
|
| | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 22:03 | |
| | Ne, neumím modelovat 3D grafiku v pohybu. |
| |
|
| | | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 22:18 | |
| | Tak ale poznas niekoho, kto to dokaze, nie? |
| |
|
| | | Blázen... 13. 5. 2010 / 13:20 | |
| | Mít hlavu amputovanou rychlostí 800, 900, 1000? km/h, to se ne každýmu poštěstí! Zajímavý, že ho to ani trochu nerozhodilo a ani se před tím neposr.l... |
| |
|
| | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 20:58 | |
| | to se nepovede no jen tak kazdemu mit amputovanou hlavu v 1000km/h |
| |
|
| | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:23 | |
| | Jaké rychlosti dosahovala gilotina ? |
| |
|
| | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:25 | |
| | To je úplně jedno... byla zkosená, takže ti hlavu neusekla, ale uřízla. Dostat do ciferníku ale tou přídavnou nádrží.... auu |
| |
|
| | | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:45 | |
| | | |
|
| | | | | | Blázen... 13. 5. 2010 / 21:49 | |
| | Odmocnina z dvě gé há. Ze dvou metrů je to odmocnina z dvaceti, tj. něco mezi čtyřma a pěti metry za sekundu. Krát tři celé šest to dá 14,5 - 21 km/h. |
| |
|
| | | | | | | Blázen... 15. 5. 2010 / 12:02 | |
| | Jak jsi přišel na tu odmocninu z 20? 2*2*9,81, ať dělám, co dělám, vychází mi skoro 40
Takže ze 2m to bude odmocnina z 2*2*9,81 a to je 6,26 m/s, krát 3,6 máš 22km/h a nějaké drobné |
| |
|
|