FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 5. 12. 2024, svátek má Jitka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
zajímavý atis Jeden příspěvek | Celý strom
zajímavý atis   12. 5. 2010 / 08:25
Marky Parky   
Vaříš z vody . Procedura, kterou popisuješ (tzn. použít k přiblížení ILS opačné dráhy - takzvaný "localizer backcourse") je možná jen tam, kde je LLZ navržen tak, že vyzařuje i do opačněho směru a takové letiště v ČR nemáme.


To co ten ATIS říká, je, že se létá na dráhu 06, ale v provoze je puštěný ILS na 24 (důvody mohou být různé - údržba, měření, jedno letadlo je nutně na přibížení v protisměru z nějakého důvodu atd.). Když běží oba dva ILSy současně, jejich signály se mohou mírně rušit a proto není k dispozici AUTOLAND.
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ