Měl jsem taky (ještě před týdnem) Radeon 9200. Při nastavení:
- na kartě AA 2x, optimized for quality, Anisotropní filtering 2x
v FS-ce nastavení:
- HW rendered lights na max, Filtering Bilinear, Antialiasing v FS-ce vypnutý, Render to texture zapnutý (tohle bych zkusil i vypnout, zda to na to nemá vliv, někde jsem tuším četl, že to rozhazovalo menu), Transform to lighting zapnutý, MIP mapping na 4 a
nejnovějších Catalystech to bylo docela dobré. Měl jsem FIC Radeon 9200 128MB. Teď mám Radeon 9600 Pro 128MB a vše jede "jedna báseň". Musel jsem to vyměnit )) Víc než tohle mi ale vadily nedostatky při zobrazování textur na zemi (divné problikávání) a chyby při zobrazování při nízké viditelnosti (tady se to chovalo tak, že to vypadalo, jako by byl člověk na "konci světa", nikde nic jen modro - v tom modru ale plavaly autogenové domečky). |
|