| | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 20:54 | |
| | | |
|
| | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 20:56 | |
| | podle Plinty prej v čase 1:58 |
| |
|
| | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 21:25 | |
| | krásný |
| |
|
| | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 21:42 | |
| | A ten Spit je bezva |
| |
|
| | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 21:52 | |
| | Jasne |
| |
|
| | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 21:53 | |
| | A pak ze na bojovy letadla neni! |
| |
|
| | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 21:56 | |
| | Tak práskni, kdo to je |
| |
|
| | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 22:01 | |
| | mas to v PM. Mala napoveda: To zatraceny Echo ma jen jeden palivovej kohout! S tim neletim... |
| |
|
| | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 22:03 | |
| | Jen by me zajimalo, jestli byl i inspiraci autorovi videa... |
| |
|
| | | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 22:05 | |
| | Ale dobře že ho máme. Člověka motivuje k vyšším výkonům. Speciálně kvůli němu jsem upravoval chování svojí V-503A na zemi, aby mohl provést motorovou zkoušku a bezpečně odletět.
Jen ještě musím něco udělat s brzdama, na trávě se neudrží |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 22:07 | |
| | no, já nevím, jak malá pajda, ale věříl tomu, že s Lycomingem by se na zemi udržet nemusela |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 21. 4. 2010 / 22:12 | |
| | Malá bez problémů, do velký mě zatim nikdo nepustil |
| |
|
| | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 08:41 | |
| | Ako je to právne ošetrené s tým hákovým krížom na smerovkách?
Nebije sa to s nejakým § ? |
| |
|
| | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 08:54 | |
| | jisteze. Nekdo mel Hitlerovi rict, ze jeho hnuti smeruje k potlacovani prav svobod obcanu a ze by teda nemel pouzivat hakovy kriz ani na svych letadlech |
| |
|
| | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 09:00 | |
| | Myslím v súčasnosti, v tejto hre. |
| |
|
| | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 10:18 | |
| | Hele, asi mozna jo. Coz ale nemeni nic na tom, ze hakovy kriz za to nemuze, ze ho hitler zneuzil k tomu, k cemu ho zneuzil.. a prudit nekoho kvuli tomu, ze ho pouzije v historickem kontextu .. ja bych to zas tak neresil... |
| |
|
| | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 10:57 | |
| | No, mne sa to páči, je to origo, tak ako to bolo v reále v tom čase.
"As real as it gets!"
Iba narážam na zákony, aj keď mnohokrát neopodstatnené. V tejto hre predsa nejde o nejakú propagáciu fašizmu, Hitlera . . .
Proste to tak bolo, na tom dnes nič nezmeníme. |
| |
|
| | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 12:30 | |
| | No, myslím, že pokud je svastika na směrovce štuk, které v roce 1941 útočí na Velkou Británii - a někdo by ji chtěl zamazat, jakože aby se nepodporoval nacismus, je to schizofrenie nejvyššího zrna (asi jako když blíže neurčení aktivisté oficiálně požadují, aby se knížka Kocour Mikeš od Josefa Lady ze stejného důvodu zakázala !!!) |
| |
|
| | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 12:54 | |
| | Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty letadla a piloty zakázala |
| |
|
| | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 12:54 | |
| | No je to skutečně hovadina, ale třebas k modelům letadel je zakázáno dávat nálepky se svastikou. Nechápu to, protože když stavím model, snažím se o precizní provedení a historický soulad, což bez bez svastiky prostě nejde. |
| |
|
| | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 21:16 | |
| | To ale neplatí všude, nesmí se dávat k modelům třeba v Německu. U nás jo. Proto kupříkladu Eduard udělal dvě verze Bf-110 Royal Class, jednu speciálně pro Německo bez hákenkrajců.
Největší srandu jsem v tomhle ohledu zažil předloni na Mauriciu. Projížděli jsme s kolegou ostrov, a někde uprostřed jsme trefili na nějakou slavnost, přišlo mi to jako v pětatřicátym v Norimberku na sjezdu partaje, všude samý hákový kříže, lidi je nosili jako mávátka, tyčily se na různých konstrukcých a dokonce jsem je viděl na něčem, co vypadalo jako stánek na buřty (ale jsem si téměř stoprocentně jistý, že tam žádné buřty neměli). Nejdřív jsem si říkal zatr satr co to toto, než mi došlo, že hinduisti nebo budhisti (či kdo to byl) mají nějakou merendu.
Teprve za chvíli jsem si všiml, že tyhle hákenkrajce se "točí" na opačnou stranu |
| |
|
| | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 12:55 | |
| | CO je to za sim? nebo je to jenom sestřih z IL2 ? |
| |
|
| | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 13:53 | |
| | Jo, jako dobrý, no.
Samozřejmě se dá úspěšně pochybovat o realitě předvedeného "představení", protože Spitfire je letadlo jako každé jiné a vyžaduje zahřát před vzletem. Takže i když si odpustím různé ověřovací zkoušky magnet, plného výkonu atd tak minimálně zahřátí motoru muselo být provedeno. Kolik trvalo netuším, předpokládám že to pár minut u studeného letadla bylo. S nedostatečně ohřátým motorem by byly pro německé stíhače jak kachny na honu, pokud by sami nespadli kousek za letištěm.
Jak Víťa jistě jako pilot reálného EchoSuper zná, je povinen v průběhu letu v hladině sledovat stav paliva v obou nádržích a pokud se liší tak zavřením plnější nádrže stav vyrovnat. K tomu nemám co bych dodal, snad jen že u novějších verzí to autor modelu opravil, byť ty ventily jsou synchronní. To je nejspíš daň za absenci pluginu - standardní XPL s tím dvěma palivovými ventily asi nepočítá. Nevádí to, protože bez pluginu nejspíš k rozvážení nádrží nedojde a palivo mizí souměrně. Ale aspoň to reálně vypadá.
Obecně cítím, že tyto věci jsou pro spoustu tvůrců problém, protože cílová skupina zákazníků je různá. U železničních simulátorů je možnost přepínat mezi dvěmi až třemi úrovněmi ovládání, od Basic po Expert. A podle toho počítač řídí zbývající funkce. Při brzdění to samo aktivuje elektrodynamickou či vlakovou brzdu, samo to topí, dopouští vodu do kotle atd. U letadel to zvykem není a třeba některé modely od PMDG budou, obrazně řečeno, pro začátečníka akorát hezký statický doplněk scenérie.
A je to tak dobře.
PS: Co že to Víťo děláš za letadlo? Abych už sháněl co nejpodrobnější dokumentaci... |
| |
|
| | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 14:01 | |
| | Poslyš, proč ty se vlastně nepřidáš k nám tupolevistům? My než ty naše stroje oživíme, šeštelujeme, nahodíme, nátlakujeme kabinu, zatopime a odletíme, tak jsou všichni se svými automatickými add-ony v trapu. Jak si tě tak čtu, tak bys se k nám hodil. |
| |
|
| | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 14:22 | |
| | Používám už jen XPL, ale měl bych ještě tuto legendu zkusit.
Odejít od FS a nevyzkoušet ji - to by byla chyba
|
| |
|
| | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 22. 4. 2010 / 15:58 | |
| | V tom případě počkej na novou verzi - bude mít závislý tah motorů na teplotě, nadmořské výšce a kdovíčem ještě. |
| |
|
| | | | | | | PT Tu-154 22. 4. 2010 / 16:07 | |
| | To zní moc dobře - ta bude k dispozici asi kdy? |
| |
|
| | | | | | | | PT Tu-154 pripravovana nova verzia 22. 4. 2010 / 18:40 | |
| | no to nevie nik, teda stav je taky ze pracovne verzie od rusov mame, dokonca je uz aj prelozena nova verzia do cestiny, lenze to nevieme povedat ze kedy rusi urobia poslednu release verziu. Vzhladom na to ze to mame prelozene, tak pokial tam nepridaju ine bitmapy tak by zrejme mal byt opat sucastny release ruskej a ceskoslovenskej verzii, ale kedy to bude to zavisi od rusov.
Co tam je nove, je okrem toho vykonu motorv meniaceho sa pocasim a neviem este cim vsetkym, novy panel protipoziarneho systemu, potom je uplne novy panel, a to je overhead bortaka s prislusnymi systemami (ITV, dajake veci k ovladaniu toaliet a podobne), nastavenie tlaku v kabine je uz tak ako v reale cez extra panel (nie cez to cislo na paneli bortaka co je doteraz), potom su tam hlasenia ked pilot alebo bortak (co je v podstate furt samotny clovek co to riadi) nejaku chybu (prilis tym treskne o drahu, zabudne vypnut reverz pri urcitej rychlosti a podobne), a este sa tam najdu nejake nove veci. Nateraz co vsak viem ze sa zatial nemenilo nic s 3D modelom, ale kto vie, mozno aj to bude. Inac nasiel som medzi pristrojmi inercialnu navigaciu, tak neviem, mozno ze je planovana, co sa tyka nejakej FMS to zial este nieje. Takze to je asi tak v skratke co je noveho okolo PT Tu154M CZ.
Peto |
| |
|
| | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 10:05 | |
| | Opatrně s tím Leošem, aby vám toho Tupoleva nakonec neuzemnil ve svém hangáru jako naprosto nerealistický bazmek ... dělám si srandu, jen houšť a větší kapky, Leoši, takhle kritický přístup k addonům vůbec není na škodu a jak říkal Víťa, může to být pro autory i motivace k větším výkonům. |
| |
|
| | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 10:33 | |
| | Ale v tom videu, bylo to "načechrávání peří" vcelku reálné. Tak nevím, proč nereálné. Motory mají zahřáté (jako F1 kola - v pytlíku), takže co... |
| |
|
| | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 17:28 | |
| | V originálním armádním manuálu k Mk V (Merlin 45, 45M, 46, 50, 50A, 55, 55M) není o předehřívání motorů ani slovo.
Je tam minimum půl minuty na minimálních otáčkách a pak nejméně minutu, před vzletem minimální povolená teplota oleje pro vzlet je 15C a válců 60C, což pravda není moc.
Ale pokud víš, že je měli nějak předehřívané, tak budiž.
|
| |
|
| | | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 19:58 | |
| | Samozřejmě si to nepamatuju tak přesně a taky už neřeknu po těch letech, kdo to tehdy vyprávěl, ale bylo to prý skutečně tak, jak to bylo v různých filmech (Battle of Britain...atd.) - že seděli v proutěných nebo skládacích křesílkách na dispersalu, v kožíškách a s MaeWest kolem krku, v polobotkách a s beránčími holeňkami - a když na ně z amplionu zařvalí "Scrrrrramle!!!!" tak prostě naběhli do spitů, mechanik jim pomáhal s kurty, padákem a kuklou - a to byo všechno. Maximálně startovali ti mechanici, než tam piloti doběhli. O žádném čekání a zahřívání jsem neslyšel, prostě natočili - a než se všichni dali do pohybu, už jeden za druhým pojížděli na start....a při pjíždění se to asi prohřálo dost... Ale možná že o tom jen staří pánové vyprávěli ve zkratce... teď už, bohužel, nemám možnost se zeptat....
PS: v té animaci mi docela vadilo, že do spitů skákali přes zavřená dvířka - jak Belmondo do auta v Acapulcu... tak jakápak věrnost... |
| |
|
| | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 17:52 | |
| | Už jsem doinstaloval FS2004 a snad o víkendu se začnu učit.
Uzemnění v hangáru rozhodně neočekávám, PT TU-154 je simulací systémů proslulé.
|
| |
|
| | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 18:02 | |
| | Za Komandu,
uz se tesime |
| |
|
| | | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 18:20 | |
| | Děkuji, já taky |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 18:26 | |
| | | |
|
| | | | | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 19:11 | |
| | Doporučuju zkusit i SCS Tu-134. Je to taková 154ka lite.. |
| |
|
| | | | OT: Poznáte zdejšího přispěvatele? 23. 4. 2010 / 06:58 | |
| | | |
|
|