| | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 18:24 | |
| | Mám prosbu, nesetkal se nekdo z vas s tim ze mu v FS9 skoro vsechny plochy hazely odlesky, ktere ale nedavaly moc smysl, proste se tam jen pomerne rychle mihaji jakoby zacyklene odlesky krajiny a mraku a vypada to dost rusive, asi jako by vetsina ploch letadel byla potazena pokovenou folii nebo tak neco ...
Jinak pouzivam Win7, nastaveni NHanceru nasledujici:
http://forums1.avsim.net/index.php?showtopic=240803&st=0&p=1527526entry1527526 |
| |
|
| | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 18:30 | |
| | Nepoužíváš náhodou Real Environment Xtreme? |
| |
|
| | | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 18:37 | |
| | Ano, pouzivam. Je to tim ? A da se nekde vypnout (v konfigu) ? |
| |
|
| | | | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 18:46 | |
| | Já to pozoruju od tý doby co ho používám (dřív jsem si toho nevšiml tak to bude tím REXem) a jestli se to dá vypnout to nevim, nastavení jsem podrobnějc nekoumal. |
| |
|
| | | | | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 19:01 | |
| | Teďka jsem koukal do nastavení. Zkus tam odškrtnout "ENVIRONMENT REFLECTION". Nezkoušel jsem to. Tak pak dej vedět |
| |
|
| | | | | (prehnane) Odrazy v FS9 22. 4. 2010 / 10:04 | |
| | | |
|
| | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 20:07 | |
| | Je to dané textúrou envmap.bmp Jedná sa vlastne o obrázok krajiny, ktorý sa "premieta" na leské plochy ako "odraz". Nahradením za menej výraznú textúru bude efekt potlačený. Ukážka variant textur |
| |
|
| | | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 21:18 | |
| | Ono nejde ani tak o to jestli je ta textura vyrazna nebo ne, ale spis o to ze se ten odraz v podstate porad jakoby otaci, a to dost vysokou rychlosti, a nachazi se nejen ocividne lesklem povrchu (spodek letadla z lesteneho hliniku) ale i na vrchnich castech a dokonce i na nekterych castech v interieru VC kde je to fakt nesmyslny
Takze by me zajimalo jestli se to da nejak vypnout ? |
| |
|
| | | | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 21:22 | |
| | Jina envmap textura? Treba default |
| |
|
| | | | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 22:10 | |
| | Vypnúť asi nie, ale ak by si dal jednofarebnú, trebárs šedú, tak máš kľud. |
| |
|
| | | | | (prehnane) Odrazy v FS9 21. 4. 2010 / 22:30 | |
| | Jsem to ale omezenec . Zkusil jsem si napred pohrat s tou texturou, ale zadne extra vysledky, a pak jsem dostal spasny napad, ktery to vyresil ... sice celkem radikalne, ale vyresil a prijde mi to vyrazne lepsi.
Schvalne hadejte ktere zatrzitko zmizelo ))
|
| |
|
| | | | | | (prehnane) Odrazy v FS9 22. 4. 2010 / 21:20 | |
| | v Gmaxe pluginom z SDK FSX, je možnosť pri otexturovaní jednotlivých častí lietadla použiť pre reflection map default mapu a pre iné plochy použiť vlastnú mapu a to je ono, čo ti radil Karči, aby to bolo prirodzené napr. vo vnútri virtuálneho kokpitu.To znamená, že je to dané v modeli a okrem zmeny textury sa to nedá zmeniť. Ostáva to na tvorcovi modelu .Tvoja volba nastavenia aircraft je individuálna a ak ti nechýba tá reflekcia je to tá najsprávnejšia voľba. Ovšem v reálnom pohlade je na lesklých plochách vidieť takmer všetko čo je v odraze a to skoro v takej kvalite ako originál. A o tom je vlastne táto ilúzia. |
| |
|
| | | | | | | (prehnane) Odrazy v FS9 22. 4. 2010 / 21:57 | |
| | Jasne, rozumim, diky. Bohuzel ty dxt3 repainty pro LD763 a F1 ATR72 (coz jsou dve letadla v FS9ce na kterych travim 99% casu) mely hodne reflexnich ploch skoro vsude a vypadalo to podle me dost neprirozene, ani ne tak kvuli tomu jak ta mapa vypadala, spis jako jak se to chovalo. Vypnuti skutecne vypada u mnou oblibenych repaintu lepe, matna jim slusi vic nez leskla |
| |
|
|