| | | vraky letadel 21. 4. 2010 / 16:47 | |
| | Když jsem se díval na letecke katastrofy, napadlo mě, co se děje s jejich vraky po tom co objasní příčiny nehody. Z hodně vraků by se dalo vydolovat hafo přístrojů a součástek (teda pokud z kokpitu něco zbyde, nebo pokud to nedaj do jinejch letadel). Takže by šlo doma postavit cockpit třeba jumbo jetu s podstatně menšími náklady, než to kupovat novy, nebo vyrábět. Co Vy na to? |
| |
|
| | | vraky letadel 21. 4. 2010 / 16:52 | |
| | Chceš si letieť do Toronta po kabínu ? No do iných lietadiel to nedávajú, tuším sú na to predpisy. |
| |
|
| | | vraky letadel 21. 4. 2010 / 16:54 | |
| | Třeba u Přelouče vedle železniční tratě jsem minulý týden viděl kopu (doslova) MiGů 21ček. Odhadem takových 10-15 trupů bez křídel leželo opřených jako knížky v knihovničce a vedle byly na hromadě naházené křídla s podvozky... Z toho by se dalo vybrakovat možná ještě hodně... |
| |
|
| | | | vraky letadel 21. 4. 2010 / 17:43 | |
| | ... z těchhle uj krom hliníku a rozedraných kablů nic... |
| |
|
| | | | | vraky letadel 21. 4. 2010 / 19:04 | |
| | tak ty, co mají ve skladě (po střechou) jsou kompletní. |
| |
|
| | | | vraky letadel 21. 4. 2010 / 18:08 | |
| | tak ty si muzes i koupit od excaliburarmy |
| |
|
|