FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 25. 1. 2025, svátek má Miloš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
google earth Jeden příspěvek | Celý strom
google earth   19. 4. 2010 / 20:38
čmeliak
Ide jedna vec v sketchUpe načítať objekt, potom ho exportovať do 3DS formátu. Načítať do 3DSMax, potom sa pobiť s texturami a hlavne s modelom naseká to neskutočne vela polygónov aj tie čo tam nechceš a potom buď cez SDK pre 3DSMax exportovať do FSX, alebo načítať 3DS do Gmaxu a tam zvádzať bij s modelom. Nedoporučujem, po mojich skúsenostiach a množetve zabitého času je lepšie si sketchUp nechať ako vzor a pustiť sa do vlastného modelovania napr. v Gmaxe. Dufam, že to stačilo na ozrejmenie.
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ