| | | Mesh v okolí letiště 15. 4. 2010 / 16:40 | |
| | Nemáte někdo někde nějakej polopatistickej příklad , jak se dá pomocí resampleru zkonsruhovat lokální mesh v okolí letiště , potřebuju to pro Českou Lípu , dělal jsem to pomocí flattenů , ale není to ono a navíc při použití různých meshů (srtm ČR , FsGlobal2010) to pokaždý vypadá jinak |
| |
|
| | | Mesh v okolí letiště 15. 4. 2010 / 17:24 | |
| | Jestli narazis na neco, co funguje jak v FS9, tak i v FSX, urcite dej vedet.
Pro FSX to jde relativne dobre pres SBuilder (flatten polygony, ktere maji vsak vysku jednotlivych bodu nastavenou ruzne). Takto se mi povedla napr. vymodelovat draha jako paragraf, pojizdecka z kopce k hangaru, ktery byl kousek od letiste asi dva metry niz... proste to vypadalo podstatne lip, nez ty defaultni placky.
Nicmene... v FS9 se mi neco takoveho jeste nepovedlo a popravde receno jsem nic nenasel ani na www.fsdeveloper.com, coz povazuju za jakousi stranku developerskych guru pro FS. |
| |
|
| | | | Mesh v okolí letiště 15. 4. 2010 / 17:34 | |
| | | |
|
| | | | Mesh v okolí letiště 15. 4. 2010 / 17:40 | |
| | Podle terrain SDK by to mělo nějak jít přes resampler , ale není mi to vůbec jasný , třeba formát dat DEM , který do toho lezou nevím, jak má vypadat
|
| |
|
| | | | Mesh v okolí letiště 15. 4. 2010 / 17:46 | |
| | Možná že by poradil Vláďa Stoje, ale ten tu byl naposled v 11/2009 - a teď je neaktivní, tak se mu nedá pslast sz... |
| |
|
| | | | Mesh v okolí letiště 15. 4. 2010 / 17:55 | |
| | Asi jen napíšu to co víte. Problém je, že změna výšky terénu se ve FS9 (a starších) realizuje schodově (viz obrázek - modrá barva). Udělat plynulou šikmou plochu (červená barva) by znamenalo zmenšit v dané oblasti rozměr "X" - a těch schodů udělat víc - a menších. Že by někde ve FS byla akutečně nakloněná rovina (svah) to jsem neviděl. Jen v místech, kde se sklon svahu (strže) blíží sklonu skoku mezi rozdíly výšek v bodech x1 a x2 (vzdálených od sebe x), tam se sklon svahu (strže) podobá realitě. Jinak je to všude spíš "terasové hospodářství" - a jen díky flkatosti povrchu ro z "pár metrů" není vidět. Ale když se vezme nějaký model auta a vyjede se po (fotorealistické) silnici, je to pak jasné...
Jedinou cestu bych viděl v místní změně "jemnosti" meshe - ale to vůbec nevím, jestli dje realizovat (ale protože Vláďa Stoje právě v okolí České Lípy vyráběl jakési záplaty meshe, mežná že ví jak na to... |
| |
|
| | | | Mesh v okolí letiště 15. 4. 2010 / 17:57 | |
| | | |
|
| | | | | Mesh v okolí letiště 19. 4. 2010 / 08:47 | |
| | Dá se to vyřešit s přesností na 10 cm pomocí LWMPoly3 , ale je to příšerná pakárna - bod po bodu vytvářet profil z jednotlivých polygonů |
| |
|
| | | | | | Mesh v okolí letiště 19. 4. 2010 / 08:59 | |
| | Celej víkend mne to žere...
Nešlo by udělat polygon charakterru střechy (rampy, pozvolný svah, 150 x 500 m), otexturovat trávou - a přidat charakter "heiportu" ? - tedy kontakt možný, letadlo to unese, ale crash jen při překročení určité rychlosti kontaktu...
nic jiíného mee nenapadá (ten polygon by nemusel být zas tak složitý - při sjetí z takto vytvořené "pojížděčky" by nastal crash, stejně mimo pojížděčku nebo v rokli éra nemaj co dělat...) |
| |
|
| | | | | | | Mesh v okolí letiště 19. 4. 2010 / 09:26 | |
| | poslal jsem ti novou verzi (přes SZ) , tak se na to podívej, bude to chtít ještě doladit , ale vypadá to dobře |
| |
|
| | | | | | Mesh v okolí letiště 19. 4. 2010 / 09:02 | |
| | predpokladam, ze tohle plati jenom pro FSX? |
| |
|
| | | | | | | Mesh v okolí letiště 19. 4. 2010 / 09:25 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Mesh v okolí letiště 19. 4. 2010 / 10:06 | |
| | a pres jaky soft ten mesh takto modelujes?
pomoci SBuilder se mi to zobrazilo docela v pohode v FSX, ale FS9 to nebylo schopna zobrazit |
| |
|
| | | | | | | | | Mesh v okolí letiště 19. 4. 2010 / 10:35 | |
| | lwmviewer pro zobrazení polygonů , lidská ruka a bglc pro trvorbu polygonu |
| |
|
|