| | | Multiplayer - poskakující letadla 5. 10. 2004 / 12:07 | |
| | Zdravím, jsem tu opět s přihlouplím dotazem: Konečně jsem se připojil online na VATSIM/IVAO (nutno poznamenat, že to je naprosto skvostná záležitost , mám však jeden problém. Ostatní online letadla mi po obloze spíše poskakují, než aby plynule létali. Chvíli letí dopředu, pak najednou se oběví o kus zpět, pak najednou se oběví zas o kus ve předu, a tak pořád dokola. Připojení mám naprosto dostačující (optika s garantovanejma 198kb), porty na firewallu bych mel mít otevřený snad všechny (je jich tuna, a to jak TCP tak UDP), železo je taky dostačující (pokud lítám offline, tak ostatní letadla se pohybují zcela plynule). Jde to nějak odstranit, nebo je to standardní problém FSky a nedá se s tím nic dělat .. ? |
| |
|
| | | Re: Multiplayer - poskakující letadla 5. 10. 2004 / 12:55 | |
| | Ahoj, to je bohuzel "vlastnost" SquawkBoxu (prenasi polohu ostatnich letadel jen "obcas" a mezi tim se snazi "dopocitavat") - behem cruise to vetsinou funguje rozumne, ale pri pojizdeni/startu/pristani to dela takoveto poskoky zcela rutinne
Novi klienti pro obe site (SB3, IvAp) by to mely umet podstatne lepe a bez skrabancu ) |
| |
|
| | | Re: Multiplayer - poskakující letadla 5. 10. 2004 / 13:02 | |
| | problém není na tvém přijímači...
Je to způsobeno tím, že data o okolním provozu se k tobě skrzevá SquawkBox a servery sítě dostávají na frekvenci 0,2Hz , tedy 1× za pět sekund. Mezitím Multiplayer FSky dopočítává na základě posledního updatu pohyb letadla a zobrazuje ho.
Z uvedeného vyplývá, že např. na hladině, kde by se okolní letala pohybovala skoro konstatní rychlostí a bez výrazných změn ve vektoru pohybu, bys neměl tyto poskoky skoro zaznamenat, kdežto na letišti, kde letadla odlétají, přistávají a pojíždějí, dochází k různým akceleracím, které vyvolávají toto zdánlivé poskakování.
V novém pilotním klientovi sítě IVAO - IvApu - je toto řešeno už jinak. Provoz v blízkém okolí se přepojí ze serveru sítě přímo na tvůj Multiplayer (tzv. peer-to-peer), čímž se dosáhne mnohem kvalitnějšího zobrazení pohybu okolních letadel. Dokonce jsou rozlišeny i pohyby klapek, podvozku apod., tedy všeho, co je schopen rozlišit Multiplayer mód FSky. Je možné, samozřejmě, i nadále používat stávající pětisekundový refresh tam, kde např. nastavené firewally neumožňují otevřít příslušné porty, na kterých je peer-to-peer mód provozován.
Karel |
| |
|
| | | | Re: Re: Multiplayer - poskakující letadla 5. 10. 2004 / 13:10 | |
| | Tak to budu čumět, až u éra které jede předemnou uvidím vysouvat klapky pro vzletovou konfiguraci !!! Ale to budu taky asi muset přejít z pravěkého ISDN na něco lepčího.......... |
| |
|
| | | | Re: Re: Multiplayer - poskakující letadla 5. 10. 2004 / 13:42 | |
| | Karle.. o tom rozliseni klapek a pdovzoku zjevne mluvis o tom uplne poslednim IvApu, ktery jeste nikdo z nas nevidel? Neb ta posledni "verjena" testovaci verze (1.9) nepodporuje ani podvozky a letadla kolem tebe pojizdeji bez podvozku .... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Multiplayer - poskakující letadla 5. 10. 2004 / 15:51 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Multiplayer - poskakující letadla 5. 10. 2004 / 14:52 | |
| | Super, tož už se těšim až IvAp bude vypuštěn ... Díík .. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Multiplayer - poskakující letadla 5. 10. 2004 / 22:23 | |
| | mozna jsem trochu out of date, ale jde nekde sehnat SB3? nebo aspon nejaka testovaci verze? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Multiplayer - poskakující letadla 6. 10. 2004 / 09:39 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Multiplayer - poskakující letadla 6. 10. 2004 / 11:04 | |
| | JO už zase ty FIRERwally .-(( to zase bude opruz .-) mno snad to budou nějaké "spřízněné" porty, které mám povolené ....-?) |
| |
|
|